Santa’s Workshop (Ep2)

Published by

on

No nareszcie. Parafrazując Gabena:

„After 5 days in development, hopefully it will have been worth the wait” 😉

Santa’s Workshop było tylko nazwą roboczą, bo oficjalnie mapka miała się nazywać Saving Christmas i mam nawet pomysł na Saving Christmas 2 za rok 🙂

Dobra, ale do rzeczy. Jest to moja propozycja do konkursu na SourceSDK.pl o tematyce świątecznej. Wszystko macie w temacie na forum. Konkurencja jest przepotężna, bo w konkursie biorą udział w sumie 2 osoby…

Mapka jest pod Ep2 i możecie ją pobrać tutaj:

== DOWNLOAD ==

Ta wersja różni się trochę od wersji konkursowej (którą możecie pobrać na stronie konkursu) i ma poprawione kilka błędów. Poniżej zmiany:

– zmniejszyłem trochę rozmiar mapy (mb) tym razem nadzorując pakrata, w tym co robi,

– równocześnie dodałem cubemapy i hdr,

– dodałem trochę clipów (czyli niewidzialnych ścian), dzięki czemu prezenty nie wypadną już poza obszar przeznaczony dla gracza,

– dodałem kilka małych apteczek oraz linę na początku,

– poprawiłem napisy końcowe,

– no i najważniejsze, w przeciwieństwie do wersji konkursowej, Grigori ma czerwone wdzianko Mikołaja, a prezenty są krwiście czerwone.

– Mimo wszystko bullet-time nie załącza się na początku tak jak powinien 😦

Fabuła

W sumie wszystko macie na mapie. Oto jesteśmy członkiem oddziału antyterrorystycznego i musimy odbić Świętego Mikołaja z rąk terrorystów/Kombinatu. Niestety sprawy wymykają się z pod kontroli, w wyniku czego musimy przejąć obowiązki Mikołaja, aby uratować Święta. Czyli skompletować listę prezentów i wyruszyć w trasę. Oczywiście Kombinat łatwo nie odpuszcza, ale my nie będziemy bezbronni. Ho ho ho!

Na koniec kilka screenów na zachętę:

25 odpowiedzi na „Santa’s Workshop (Ep2)”

  1. Awatar mrkarrmel

    Grałem wczoraj w wersję konkursową(trochę obserwowałem ten konkurs).Mapka niezła,chociaż lekko przesadziłeś z tymi Żołnierzami,którzy pojawiali się po ponownym uruchomieniu tej „maszyny”.Było ich po prostu zbyt dużo,nawet pomimo tego arsenału,który tam dałeś.Oprócz tego wszystko mi się podobało,a napisy końcowe,z tymi saniami, z Antlionami i dźwiękiem dzwonków mnie rozwaliły(chociaż nie wiem czemu).No i…Czekam na Saving Christmas 2 :D.

  2. Awatar The Czosnex
    The Czosnex

    Świetna mapka 😉 Żeby się bullet time włączył trzeba wpisać sv_cheats 1 w konsoli od razu jak się mapka załaduje.

  3. Awatar wrona229
    wrona229

    Wiem że to głupie ale nigdy wcześniej nie wklejałem mapek Więc pytanie : gdzie mam to wkleić

  4. Awatar Elektryk

    Jedna uwaga: skoro prąd padł to maszyna powinna przestać buczeć.

    @wrona229: Steam\steamapps\(konto)\half-life 2 episode two\ep2\maps

  5. Awatar wrona229
    wrona229

    gdy wkleiłem do tego folderu dalej wyskakuje błąd:
    „Setup file ‚gameinfo.txt’ doesn’t exist in subdirectory ‚hl2’.Check your-game parameter or VCONFIG seesting”
    Nie mam pojęcia co zrobić 😦
    Mógłby ktoś pomóc?

  6. Awatar Tracha
    Tracha

    @wrona: Pirat? 😀

    Btw. Szukam tego gnoma i znaleźć nie moge ^^

  7. Awatar Tracha
    Tracha

    Dobra znalazłem ;x

  8. Awatar zwieracz
    zwieracz

    @Elektryk, ta wiem, ale za Chiny nie mogłem zmusić tego dźwięku, żeby się wyłączył xD

    @wrona229, Prawdę mówiąc nie wiem co może być źle.

  9. Awatar The Czosnex
    The Czosnex

    wrona chyba wgrałeś to jako mod a to jest mapa D:

  10. Awatar wrona229
    wrona229

    Mam legalnego Orange Boxa i wkleiłem zgodnie z tym co powiedział Elektryk
    Może trzeba wkleić to do oddzielnego folderu?
    Albo uruchomić przez Steama?

  11. Awatar zwieracz
    zwieracz

    A można inaczej niż przez Steama? Wystarczy wkleić tam gdzie podał Elektryk, czyli do „maps”, a potem odpalić mapkę komendą z konsoli w Ep2.

  12. Awatar wrona229
    wrona229

    Aha…Wiem, idiota ze mnie ale nigdy wcześniej nie uruchamiałem mapki w HL2.
    Mam jeszcze jedno pytanie co należy wpisać w konsolkę aby odpalić mapę?

  13. Awatar Elektryk

    map

  14. Awatar Elektryk

    map [nazwa pliku bez „.bsp”]

  15. Awatar wrona229
    wrona229

    Już nie trzeba , sam znalazłem. Dziękuje wszystkim za pomoc inaczej chyba bym se nie poradził 🙂
    Mapka jest świetna i dużo się w niej dzieje, jest ciekawa i wciągająca. Druga praca z konkursu jest monotonna i prawie nic się nie dzieje tylko strzelasz.
    Czekam na Saving Christmas 2 🙂

  16. Awatar wrona229
    wrona229

    Sory elektryk nie przechwalam się tylko napisałeś coment akurat wtedy kiedy ja

  17. Awatar Septuater

    A mi w ogóle nie uruchamia się EP2 :/. Wyskakuje komunikat, że przygotowuje się do uruchomienia gry, potem znika i nic się nie dzieje. Co to może być?

  18. Awatar wrona229
    wrona229

    mój kolega ma taki sam problem z „Portalem”

  19. Awatar zwieracz
    zwieracz

    Hmm, a próbowałeś: defragmentacji, sprawdzania integralności cache itp? A może zapomniałeś usunąć komendy z opcji uruchamiania i teraz próbuje się z nią włączać, a już nie może? 🙂 Nie wiem, zgaduje. Aktualizacja sterowników lub przeinstalowanie Epizodu.

  20. Awatar informat6
    informat6

    Mapka cud miód, ale gdy się już „zacznie” grać to mapka się kończy. Mam nadzieje, że następnym razem wysmażysz coś lepszego ;D

  21. Awatar zwieracz
    zwieracz

    Dzięki 🙂 Na następne święta (czyli już tegoroczne) zabiorę się za to zawczasu i na spokojnie.

  22. Awatar 3 lata! « zwieracz

    […] Santas Woskshop na początku roku i konkursowe (lekko zabugowane) Gameroom i Boxes, oraz jako bonus NyanCat: Source. […]

  23. Awatar Wpis śmieciowy 40 i 4 « zwieracz

    […] świąteczną mapę, drugą część Santa’s Revenge, czyli kontynuację, a raczej prequel Santa’s Workshop. Znów będziemy walczyć o uratowanie Świąt. Poniżej krótka zajawka w postaci […]

  24. Awatar Santa’s Revenge 2 (Ep2 SP mod) « zwieracz

    […] prequel bardzo dobrze przyjętej i wielokrotnie nagradzanej przez graczy i krytyków mapy pod Ep2  „Santa’s Workshop©”. Tym razem to mini/micro mod (mój pierwszy z resztą). Zawiera tylko 2 małe mapy + starą […]

  25. Awatar Ankieta – ulubiona mapka/mod by zwieracz « zwieracz

    […] Santa’s Workshop […]

Dodaj komentarz