No nareszcie. Parafrazując Gabena:
„After 5 days in development, hopefully it will have been worth the wait” 😉
Santa’s Workshop było tylko nazwą roboczą, bo oficjalnie mapka miała się nazywać Saving Christmas i mam nawet pomysł na Saving Christmas 2 za rok 🙂
Dobra, ale do rzeczy. Jest to moja propozycja do konkursu na SourceSDK.pl o tematyce świątecznej. Wszystko macie w temacie na forum. Konkurencja jest przepotężna, bo w konkursie biorą udział w sumie 2 osoby…
Mapka jest pod Ep2 i możecie ją pobrać tutaj:
== DOWNLOAD ==
Ta wersja różni się trochę od wersji konkursowej (którą możecie pobrać na stronie konkursu) i ma poprawione kilka błędów. Poniżej zmiany:
– zmniejszyłem trochę rozmiar mapy (mb) tym razem nadzorując pakrata, w tym co robi,
– równocześnie dodałem cubemapy i hdr,
– dodałem trochę clipów (czyli niewidzialnych ścian), dzięki czemu prezenty nie wypadną już poza obszar przeznaczony dla gracza,
– dodałem kilka małych apteczek oraz linę na początku,
– poprawiłem napisy końcowe,
– no i najważniejsze, w przeciwieństwie do wersji konkursowej, Grigori ma czerwone wdzianko Mikołaja, a prezenty są krwiście czerwone.
– Mimo wszystko bullet-time nie załącza się na początku tak jak powinien 😦
Fabuła
W sumie wszystko macie na mapie. Oto jesteśmy członkiem oddziału antyterrorystycznego i musimy odbić Świętego Mikołaja z rąk terrorystów/Kombinatu. Niestety sprawy wymykają się z pod kontroli, w wyniku czego musimy przejąć obowiązki Mikołaja, aby uratować Święta. Czyli skompletować listę prezentów i wyruszyć w trasę. Oczywiście Kombinat łatwo nie odpuszcza, ale my nie będziemy bezbronni. Ho ho ho!
Na koniec kilka screenów na zachętę:
Dodaj komentarz