The Lost Island

Published by

on

Mini mapka stworzona na potrzeby konkursu Bitwa na detale #4. Motywem przewodnim była: wyspa 😛 Konkurs obrodził w olbrzymią liczbę, aż 2 (słownie: dwóch) prac, więc mapy były surowo oceniane…

Ponieważ mapa jest mała i zawiera tylko 1 prosty „puzzel” (trzeba znaleźć pokrętło od dźwigni otwierającej drzwi), więc postanowiłem umieścić na niej kilka bonusów wizualnych. Znajdziecie je, przeszukując wyspę za wyżej wspomnianą dźwignią (ha, ale sprytny manewr :P). Dodatkowo, poza konkursem, zrobiłem też nocną wersję mapy (bo jest bardziej sexy).

==>  DOWNLOAD  <==

Mapka jest robiona pod HL2: EP2 i wymaga go do poprawnego działania (pliki skopiuj do katalogu maps, w katalogu Ep2)

Background, czyli story

Właściwie to nie ma żadnego, ale możecie sobie dopowiedzieć, że oto właśnie statek pasażerski (widoczny na horyzoncie), którym podróżowaliście (nie, to nie Tytanic) uległ katastrofie, a wasze bezwładne ciało, morskie fale przytransportowały na pewną tajemnicza i zapomnianą wyspę (nie, nie tą z Lostów).

Mapa, sam jej pomysł i w dużej mierze wnętrze budynku, inspirowane są Bioshock’iem (który jest zajefajną grą, powalającą klimatem i designem). Mapa jest zamknięta, w sensie, że ma zakończenie, ale nie martwcie się, bo po nim sama się restartuje i możecie rozpocząć zabawę na nowo (łaaał!…).

WIP, czyli to co wszyscy lubią najbardziej 😉

Jeśli chodzi o błędy na mapie to jest kilka niedoróbek: woda pod powierzchnią (ale tylko w dziennej), czy ostre połączenie piachu z trawą, ale na to macie nie zwracać uwagi 😉 A poniżej krótka historia:

Recenzje i inne:

Mapa została pokrótce omówiona w 152 odcinku „Podcast 17” z 11 września 2011 roku.  Zapraszam do słuchania.

FIN

18 odpowiedzi na „The Lost Island”

  1. Awatar Ventrax
    Ventrax

    Spoko mapka . Trochę ją podrasowałem w gmodzie i jest git .

  2. Awatar Tracha

    Dziękuje zwierku za etapy produkcji, uświadomiłeś mi o etapach produkcji 😀

  3. Awatar zwieracz
    zwieracz

    Jak to „podrasowałem”? Co żeś uczynił ;D

  4. Awatar Ozi

    Noc wygląda słodko :3 .

  5. Awatar kico
    kico

    Lepiej uważać z „podrasowywaniem” kopirajt nie śpi (zwieracz też nie) 😀

  6. Awatar Farum
    Farum

    Pewnie poustawiał jakieś dodatkowe propy ;] No, a teraz zrób tą wyspę z Intra do Bioshock’a!

  7. Awatar Czosnex
    Czosnex

    Ventrax kłamie, on nawet Garry’s moda nie ma 😉

  8. Awatar Dabu

    @kico
    Lulz, jaki copyright, kogo to obchodzi, co tam robisz sobie w GModzie?

  9. Awatar Paluch.
    Paluch.

    Róbta co chceta ^^ Ale mnie w to nie mieszajta.

    BTW Mapa naprawdę zacna. Szkoda tylko, że ta winda nigdzie dalej nie prowadzi 😦

  10. Awatar kico
    kico

    @Dabu
    Ja? Ja mam swoje mroczne plany i nikomu o nich nie powiem >:)

  11. Awatar Navek
    Navek

    Ostatni screen w środku budynku całkiem sweetasny

  12. Awatar jojok

    lol wchodze tak sobie z nudów na tf2.rox.pl (kiedyś była taka strona) a tu mi jakies forum wyskakuje http://www.tf2.netii.net wtf

  13. Awatar NavarioN
    NavarioN

    LMAO, zobaczcie email tego „jojok” 😀 Nie ma to jak cicha i skuteczna reklama!
    Ja chcę nowego wpisu :[

  14. Awatar zwieracz
    zwieracz

    Ta tylko po co zakładać nowe forum o TF2, jak są już molochy: teamfortress.pl i headcrab 😛

    Wpis będzie na przykład jutro, trochę się wytłumaczę dlaczego ostatnio taka posucha na blogu.

  15. Awatar ihtius

    Link nie działa, mógłbyś poprawić bo z chęcią bym przetestował.

    1. Awatar zwieracz
      zwieracz

      Ale mnie Gamefront urządził :/

      Dobra, już poprawione.

  16. Awatar Ankieta – ulubiona mapka/mod by zwieracz « zwieracz

    […] The Lost Island […]

  17. Awatar blogs.ind.in

    It took a little time for me a long time to figure out that which you were talking about.

Dodaj komentarz

Previous Post
Next Post