Mini mapka stworzona na potrzeby konkursu Bitwa na detale #4. Motywem przewodnim była: wyspa 😛 Konkurs obrodził w olbrzymią liczbę, aż 2 (słownie: dwóch) prac, więc mapy były surowo oceniane…
Ponieważ mapa jest mała i zawiera tylko 1 prosty „puzzel” (trzeba znaleźć pokrętło od dźwigni otwierającej drzwi), więc postanowiłem umieścić na niej kilka bonusów wizualnych. Znajdziecie je, przeszukując wyspę za wyżej wspomnianą dźwignią (ha, ale sprytny manewr :P). Dodatkowo, poza konkursem, zrobiłem też nocną wersję mapy (bo jest bardziej sexy).
==> DOWNLOAD <==
Mapka jest robiona pod HL2: EP2 i wymaga go do poprawnego działania (pliki skopiuj do katalogu maps, w katalogu Ep2)
Background, czyli story
Właściwie to nie ma żadnego, ale możecie sobie dopowiedzieć, że oto właśnie statek pasażerski (widoczny na horyzoncie), którym podróżowaliście (nie, to nie Tytanic) uległ katastrofie, a wasze bezwładne ciało, morskie fale przytransportowały na pewną tajemnicza i zapomnianą wyspę (nie, nie tą z Lostów).
Mapa, sam jej pomysł i w dużej mierze wnętrze budynku, inspirowane są Bioshock’iem (który jest zajefajną grą, powalającą klimatem i designem). Mapa jest zamknięta, w sensie, że ma zakończenie, ale nie martwcie się, bo po nim sama się restartuje i możecie rozpocząć zabawę na nowo (łaaał!…).
WIP, czyli to co wszyscy lubią najbardziej 😉
Jeśli chodzi o błędy na mapie to jest kilka niedoróbek: woda pod powierzchnią (ale tylko w dziennej), czy ostre połączenie piachu z trawą, ale na to macie nie zwracać uwagi 😉 A poniżej krótka historia:
Recenzje i inne:
Mapa została pokrótce omówiona w 152 odcinku „Podcast 17” z 11 września 2011 roku. Zapraszam do słuchania.
FIN
Dodaj komentarz