I’m drunk

No może jeszcze nie, ale właśnie się zorientowałem, że w tym roku mamy aż 3 dni na trzeźwienie🙂

Ale przecież na tym blogu nie propagujemy pijaństwa!

Tylko kulturalne picie…

Jak zapewne zauważyliście coś cienko u mnie ostatnio ze wpisami. Co tu dużo mówić, dopadł mnie świąteczny leń i noworoczny też. Przy okazji podjąłem drobną decyzję, żeby zmniejszyć ilość wpisów w tygodniu z 3 na 2. Prawdę mówiąc wiedziałem, że w końcu do tego dojdzie, a nowy rok jest dobrym momentem na zmiany (taki tani chwyt, huehue)

Kobiety mdleją, mężczyźni płaczą, dzieci idą na wojnę… (a może na odwrót).

Oj no co. Chodzi o to, że wśród tych 3 wpisów, jeden i tak był na odwal się, a tak może będą tylko 2, ale aż dwa – jakościowo lepsze, bardziej dopracowane ;P

Nie lękajcie się! – powiedział to chyba ktoś ważny.

O samą egzystencję bloga się nie martwcie. Tematów mam w zapasie jeszcze sporo, muszę je po prostu opracować, żeby trzymały jakiś poziom, a nie były tylko czymś w stylu kopiuj/wklej. To nie szkoła.

Zresztą czas mi się kurczy coraz bardziej nie wiedzieć czemu😦 Na Borealisie ostatnio jestem coraz rzadziej, muszę tam trochę porobić, bo mnie wywalą ze stołka😉. Na szczęście inni nie śpią i się w pocie czoła produkują.

Tak więc od nowego roku, powracam z nową ramówką (lol). Tak sobie myślałem, że jeden wpis byłby w okolicach pon/wt, a drugi czw/pt. Jak zwykle coś bonusowego może wypaść każdego dnia. Tak więc stay tuned.

No i bym zapomniał:

Wszystkiego najlepszego w Nowym (takim samym jak poprzednie tylko z innym numerem i 365 dni bliżej śmierci) Roku.

A teraz wybaczcie idę się schl… tzn, świętować zawieszenie nowego kalendarza w miejsce starego.

10 Responses to “I’m drunk”


  1. 1 Paluch. 31 Grudzień, 2009 o 13:07

    A wszyscy tylko jedno planują na sylwka ^^

  2. 2 Niezbo 31 Grudzień, 2009 o 16:09

    No a coś myślał! Ja Piccolo już tydzień temu kupiłem w dwóch sztukach! żeby mnie inni nie wyprzedzili i nie wykupili wszystkiego! Ha! byłem sprytniejszy😉
    Szczęśliwego Nowego!
    Gorąco pozdrawiam!

  3. 3 kico 1 Styczeń, 2010 o 09:24

    All ya dandies prancin’around whit your heads full of SCRUMPY!
    Za dwa lata bedzie koniec świata wiec mamy coraz mniej czasu (dla mnie to nie taka zla perspektywa, w koncu kazdy by chcieal zobaczyc jak wszystkim ludziom w 2012 exploduja glowy a z nieba leci gordon z lomem sprawiedliwosci i nas osadza za nasze czyny i ilosc modow ktore przeszlismy i wybranym daje 50% znizki na HL2 EP3 a potepionym banuje konto na steamie)

    P.S jezu ale to jest chaotycznie napisane

  4. 4 IHateYou 1 Styczeń, 2010 o 13:40

    Zwieracz! Ty chyba byłeś już pijany kiedy to pisałeś.
    Kico kac mocno trzyma, co?

  5. 5 Dabu 3 Styczeń, 2010 o 15:11

    Zwieracz rozpowszechnia swój nowy „imidż”.

  6. 6 Thirder 3 Styczeń, 2010 o 22:15

    Ajm srunk prunk skurwunk jebu jebu jebu ciągle tylko Team Fortress 2 kiedyś się skończy to VALVE kmioty durne podświadomie chce was uzależnić od tej gry !

  7. 7 Thirder 3 Styczeń, 2010 o 22:16

    Kretyni skurwiali , sukinsyny jebane włącznie z Panem Zwieraczem na czele , wszyscy jesteście nic nie warci tylko Team Fortress 2 i ciągle to samo

  8. 8 Dabu 4 Styczeń, 2010 o 00:54

    Wcale nie, ja gram tylko w L4D2, TF2 już od dawna nie tykam. ;<

  9. 9 Paluch. 4 Styczeń, 2010 o 02:32

    Święta, święta i po świętach😦

  10. 10 kico 4 Styczeń, 2010 o 16:58

    O co ci do ch**a chodzi thrider? kilka wpisów temu też zacząłeś od obrażania Zwieracza. Piszesz komenty tylko jeśli chcesz kogoś zbluzgać?
    Jak nie lubisz TF2 to najlepiej nie pisz komentów do wpisów które dotyczą tej gry, a jak chcesz się na kimś słownie wyżyć to nie pisz tu wcale.


Skomentuj

Kalendarz wpisów

Grudzień 2009
Pon T Śr T Pt S S
« List   Sty »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Archiwum


