CSGO jest teraz F2P i ma tryb Battle Royale

Ploty o tym, że Valve kombinuje coś z trybem BR dla CS’a, pojawiały się tu i ówdzie, natomiast decyzja o przejściu na model Free 2 Play gruchnęła jak piorun z jasnego nieba.

dafuqcs

Trochę z tym wszystkim namieszali. Ledwo z miesiąc czy dwa temu gra dostała darmowy tryb do gry z botami, co już wywołało zamieszanie, bo wiele osób myślało, że to właśnie F2P. A teraz zupełnie rezygnują z opłaty początkowej. W dodatku informację tę podają trochę od niechcenia. Nowa operacja z trybem BR ma swoją specjalną stronę, tymczasem gdzieś tam w górnym prawym rogu jest mały tekst: „Aha, no i gra jest teraz darmowa, elo”.

Battle Royale było do przewidzenia. Valve kopiuje teraz wszystkie najbardziej dochodowe pomysły innych. Skopiowali mobę i karciankę, to mieliby olać ten segment rynku?

Valvowskie BR jest jednak inne. Na nowej mapie może grać od 16 do 18 osób (można się śmiać), samotnie albo w 2-3 osobowych zespołach. Nic dziwnego skoro mapa w porównaniu z konkurencją jest malutka. No ale na starusieńkim Source nie wyciągną więcej.

Dla mnie ta decyzja jest niezrozumiała. Mają nowy silnik, Dota i (tfu) Artifact działają na Source 2. To dlaczego nie przyłożyć się trochę i nie przenieść CSGO na nową technologię? Przecież to jest właśnie gra, która by najwięcej zyskała. Nie jakieś tam gówno karty czy gra z widokiem z góry. One mogą działać na silniku Dooma i byście różnicy nie zauważyli. Tymczasem CSGO w trybie Battle Royale z wielką mapą na Source 2, wydajnością i optymalizacją bijącą Pubga na głowę, byłby poważnym graczem na rynku. A tak dostaliśmy jakąś popierdółkę, która znudzi się za tydzień. Tylko mi nie mówcie o obiecanych aktualizacjach trybu. Valve i regularne aktualizacje…

Sam tryb może nie będzie taki zły, oprócz zwykłego Last Man Standing, są bonusowe zadania poboczne, loot do zbierania, jakieś drony, bajery, lasery…

D A N G E R Z O N E

Teraz każdy może przetestować CSGO za darmo. Populacja 12-latków, którzy ruszali wasze matki zwiększa się ( ͡° ͜ʖ ͡°)

PS. Tak mi się przypomniało, że Battlefield 5 też miało mieć tryb BR, ale ta gra jest już martwa xD

 

4 Responses to “CSGO jest teraz F2P i ma tryb Battle Royale”


  1. 1 ihtius 7 grudnia, 2018 o 22:01

    Już nie muszę na bazarze szukać „ruskich tłoków” :))
    Jak nie ma trybu softwarowego to nie gram ! :))

    Wydaje się, że jest to fajnie posunięcie …ale, biznesowe. Dla Valve. Bo dla kogoś kto nie kupił wcześniej jest to wersja demo.

    • 2 zwieracz 8 grudnia, 2018 o 20:24

      mmmm… CSGO w trybie software…
      a nie czekaj przecież jest CS 1.6 😛

      A tak na serio, to nie polecam włączać tego overbrighta przez panel nvidii w cs1.6 bo można zarwać bana za czity :O

  2. 3 PatrykCXXVIII 9 grudnia, 2018 o 19:47

    Mnie się tam Danger Zone podoba. xd Szczególnie te zabawy z kupowaniem, bo dron nie leci do gracza, ale do tableta, więc można zamówić byle gówno, wyrzucić tablet i się zaczaić na jakiegoś frajera. 😀 (Ale mnie jakoś nigdy te standardowe tryby specjalnie nie bawiły, więc to może przez to mi się tak podoba. xd)
    Słyszałem też sporo narzekań na to przejście na F2P, że cheaterów więcej będzie itd. Tylko nie rozumiem jak by to miało coś zmienić tym co już CS:GO kupili, bo „elita” która zapłaciła nie gra na oficjalnych serwerach z niepłacącym „plebsem”, więc nie widzę powodów do obaw o wzrost populacji cheaterów, po prostu będzie ich tyle ile ich zawsze było, czyli sporo. ¯\_(ツ)_/¯

    • 4 kryxkan 10 grudnia, 2018 o 22:33

      Chyba chodzi o to, że wszystkie smurf-konta, cheat-konta(które nie zostały jeszcze zbanowane) itd. otrzymały od razu status Prime(właściciele nie musieli podawać nawet numeru telefonu- ot tak, bo zapłacili za grę). O ile cheaterów da radę z czasem wyłapać, to jednak komuś na tym Prajmie zniszczą parę meczy ¯\_(ツ)_/¯


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s




Kalendarz wpisów

Grudzień 2018
Pon W Śr Czw Pt S N
« List   Lu »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Archiwum


%d blogerów lubi to: