1 Billion Units Experimental Mapping Challenge

1100-1-billion-units-emc

Czyli na polski, 1 miliard jednostek. Ale głupi ci amerykanie…

Premierę miało to tak z tydzień temu, hehe. Zapraszam do grania, bo jest tam też moja mapka. Ale inne są lepsze i naprawdę wyszła całkiem fajna paczka. Poletzam.

1 billion Units EMC

Pamiętajcie, że każdy uczestnik miał tylko 72 godziny (3 dni) za zrobienie swojej mapy. Więc trochę wyrozumiałości. No i było też tytułowe ograniczenie. Mapa nie mogła być większa niż 1 miliard hammerowych jednostek sześciennych. Czyli cali. Czy to dużo, czy to mało? Jeden rabin powie bardzo mało, drugi rabin powie bardzo mało.

Stąd też dwa główne pomysły na stworzenie mapy: arena z walką albo labirynt ciasnych pomieszczeń.

Jeśli nie chcecie grać, możecie zawsze obejrzeć jak grają inni, np Phillip:

Ogunie mapppack tego typu. Żeby wam działało musicie mieć pobrany (i raz odpalony) „Source SDK Base 2013 Singleplayer” w wersji „Upcoming” (prawym myszkiem, właściwości, wersje beta).

6 Responses to “1 Billion Units Experimental Mapping Challenge”


  1. 1 PatrykCXXVIII 21 Luty, 2018 o 00:27

    Aż z ciekawości pobrałem i zagrałem.
    Liftout – bardzo przyjemna mapka, nie mam nic do zarzucenia, oprócz tego, że koniec nie bardzo ma sens, bo wyszło na to, że to całe chodzenie w kółko było totalnie do niczego nie potrzebne.
    Hard yard – tutaj mam trzy zarzuty. Jeden – znalazłem tylko 4 krasnale ;___; dwa – po wjeździe windą na górę można wyskoczyć przez dziurę w ścianie i utknąć na zewnątrz po wsze czasy, trzy – nie mam pojęcia jak wyłączyć automatyczny wybór podniesionej broni, przez co zdarzało mi się podnieść jakąś broń, gdy chciałem strzelić, albo rzucić sobie granat pod nogi w trakcie strzelania.
    Lost – ciekawy klimat, prawie zawału dostałem jak się pojawił dźwięk przy ostatnim słupie. ;d
    Micro Adventure – Ciekawy pomysł, ale nie przepadam za przygodówkami tekstowymi, więc tego nie ukończyłem. ;d
    Arcade – Cóż może być lepszego od nudnego labiryntu z 12 larwami do rozdeptania? Patrzenie jak farba schnie. Jedną larwę zgniotłem na no clipie, bo miałem dość skakania w kółko, no i zginąłem 2 razy na tej mapie. Tak, brawo ja.
    Aluminium – całkiem spoczko arena, ale to „chywanie się krawędzi”, czy może raczej niewidzialne drabiny są dosyć nieporęczne i niekonsekwentne, bo czasem się złapie, czasem nie, a czasem się utknie w najmniej odpowiednim momencie. (Jak to z drabinami w HL2…) No i niektórzy przeciwnicy po spawnie nie atakują od razu tylko się gapią w ścianę i czekają na egzekucję.
    Think Inside The Box – świetna mapka, bardzo mi się spodobał pomysł na bycie w telewizorze. 😀
    Infested Mine – jej, mapka z hordą zombie i zadaniem przeżycia. Gdyby nie to, że w którymś momencie źle wystrzeliłem kulkę z AR2 i się nią zabiłem, to może by mi się chciało to ukończyć. ;d
    Zardoz – można się naklikać przeładowanym gravity gunem. 😀 Ale trochę ścina na moim złomie + po strzeleniu z manhacków w oczy metrocopa, ten zastyga i nic się nie dzieje. Próbowałem w niego strzelać z beczki w kwadrat, który widać jak się pójdzie od boku, ale utknęła w jego łbie i nic się nie działo. Nie wiem, czy to bug, czy ja czegoś nie ogarnąłem. ;d
    Tenement 17 – Nieciekawa, pusta mapka z „windą” wyglądającą na środek budynku. Końcowy „plot twist” jakoś mnie nie zachwycił.
    Claustophobia – Bardzo fajnie zrobiona horrowa mapka, ale bardziej mnie Lost wystraszył. xd
    Alternative Route – Po zdobyciu Gravity Guna utknąłem i nie mam pojęcia co robić, winda nie chce zjechać. ;d
    The Hole – całkiem klimatyczna mapka z zombiakami. Utknąłem dłużej niż chciałbym się przyznać przy drzwiach z klawiaturą, bo jakoś nie potrafię sobie wbić do głowy, że te skrzynki elektryczne są „używalne”.
    Shafted – ładna, ale długo mi zajęło zrozumienie, że mam znaleźć drabinę, a nie że jest zbugowana. ;d Na końcu mi się już nie chciało strzelać, więc sobie biegałem z turretem w rękach i w ten sposób ukończyłem. 😀
    Pipes – jej, platformówka na Source. Co to, Getting Over It z bardziej upośledzonym gameplayem? Dałem sobie bardzo szybko spokój z tym, bo szkoda nerwów. ;d
    Rushhour – całkiem ładna arena, ale nie chciało mi się jej ukończyć.

    W sumie mapki były w większości dosyć spoko, ale miałem nadzieję na jakąś mapkę gdzie będzie nieco więcej interakcji ze światem (Jakieś zabawy przełącznikami, czy coś. ;d) ze względu na mały rozmiar map, ale z drugiej strony były tylko 72h, a nie jest to jakiś na tyle super-über-konkurs z super-über-nagrodami wartymi tyle, aby rzucić wszystko i non-stop przez 72h mapować. xd

    • 2 zwieracz 21 Luty, 2018 o 12:29

      Dokładnie tak ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Ja tam większości nie ukończyłem, ale podobało mi się bardzo Alternative Route, bo świetnie wykorzystało przestrzeń. Sporo zagadek, itp. Po zdobyciu Gguna trzeba chyba przesunąć pralkę do windy, ale nie pamiętam czy to ten moment.

      No i sam pomysł z tym telewizorem w Think Inside The Box, ale gameplay marny, nie lubię arena shoterów, mimo że sam zrobiłem jeden xD
      Infested Mine miało fajny klimacik, mógłbym tam zamieszkać 🙂

      • 3 PatrykCXXVIII 21 Luty, 2018 o 12:39

        Zobaczyłem na tym streamie od Philipa, że jednak tam trzeba było pralkę do tej windy wciepać, tak jak mówisz. Ale tak, fajnie zrobione jest Alternative Route szczególnie ta początkowa arena daje wrażenie, że ta mapka jest częścią czegoś większego. W twojej mapie ta beczka była strasznie myląca, bo przez to jak się wyróżniała zdawała się być kluczowa do pokonania tej głowy. xd

        • 4 zwieracz 21 Luty, 2018 o 20:37

          Wiem xD
          Ale chciałem mieć ją na mapie xD

  2. 5 nixonmroq 21 Luty, 2018 o 17:30

    Akat będzie zajęcie na weekend tego typu benc

    • 6 zwieracz 21 Luty, 2018 o 20:37

      A wizisie


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s




Kalendarz wpisów

Luty 2018
Pon W Śr C Pt S N
« Sty   Mar »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728  

Archiwum


%d blogerów lubi to: