Make zwieracz great again!

Napisałbym coś o tej zagubionej kampanii do Left 4 Dead, którą niedawno podzieliło się Turtle Rock Studios, ale kogo to obchodzi? Left jest martwy już od dawna. Został zostawiony przez Valve na śmierć…

trymb

Ta długa cisza panująca na blogu przez ostatnie kilka miesięcy mocno mnie zmęczyła. Postanowiłem w końcu odpocząć i zacząć znowu pisać. Tylko nie wiem o czym. Powrót do życia był tak nagły, że niezbyt dobrze to przemyślałem. Teraz muszę improwizować, udając, że wiem co robię. Dzień jak co dzień w polskiej polityce. Ale nie mówcie o tym nikomu.

Ej właśnie, już zapomniałem o czym ja tym blogu przeważnie pisałem. A wy co najchętniej czytaliście? Wpisujcie w komentarzach, lajkujcie i subskrybujcie…

Możecie też przesyłać dowolne ilości piniondza na moje charytatywne konto, z dopiskiem „make zwieracz great again”. Forma skrócona gr8 też da radę, bo chodzi ogólnie o to, żeby mi się te przelewy nie pomyliły z tymi z handlu bronią.

Czy wiesz, że?

Wiedzieliście, że ludzie, którzy robią speedruny gier Valve mają swoją wikipedię? Można tam nawet pobrać HL2 i Portal w wersji przed zbrodniczą konwersją do SteamPipe.

A jeszcze wracając do mojego narzekania na temat współczesnych gier AAA. To taka grafika, która dobrze podsumowuje aspekt fałszywej interaktywności. Pewnie już to widzieliście dawno temu, ale co tam (sam to dawałem na twitterze)😛

fj75ogv

Przykład z puszką i mostem w porównaniu z Bioshock Infinite. Podczas gdy w HL2 mamy pełną swobodę i tą samą sytuację możemy rozegrać na różne sposoby (albo zwyczajnie zginąć), tak w BI wszystko jest bezpieczne i wyreżyserowane. A co najlepsze w HL2 nie dokonujemy tych wyborów podczas dramatycznych cut-scenek, tylko zwyczajnie poruszając się w świecie gry. Smutny jest fakt, że nawet gry Valve dotyka ta sterylność. Taki Portal 2, czyli ostatnia prawdziwa gra Zaworu, już miał przecież mnóstwo niewidzialnych ścian i przyspawanych na sztywno przedmiotów. Nie wspominając już o zakończeniu gry.

Archiwum Valve

Już nie pamiętam, kto mi to podesłał, ale dzięki🙂 Poniżek macie link do archiwum z różnymi rzeczami związanymi z Valve. Są dokumentacje (Raising the Bar) i różne buildy ich gier. Można pobrać na przykład: HL2 beta, HL2 Survivor i Gunman Chronicles. Nie wiem do kogo należy ta strona i jaki ma transfer, więc korzystajcie póki jest.

valvearchive.btr.pm

 

I pamiętajcie, jeśli czujecie się samotni i niepotrzebni to pomyślcie o International Online Soccer.

6 Responses to “Make zwieracz great again!”


  1. 1 #Aperture 10 Listopad, 2016 o 16:31

    mogę jakoś zdonejtować Cię w PSC? zostało mi dwajścia złotych i nie mam pomysłu, co z tym zrobić

    • 2 zwieracz 10 Listopad, 2016 o 16:39

      A chleb na święta to za co kupisz?
      No właśnie.

      Co wy byście beze mnie zrobili ^^

  2. 3 Forfen 10 Listopad, 2016 o 18:16

    Ty żyjesz lol

    • 4 zwieracz 10 Listopad, 2016 o 21:30

      Tak, wielki powrót ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      • 5 rolor2013 13 Listopad, 2016 o 14:08

        Nie no, mogles jeszcze z miesiac zaczekac ( ͡ ° ʖ ͡ °)

        • 6 zwieracz 13 Listopad, 2016 o 22:05

          Albo zacząć od nowego roku, bo teraz tak w trakcie obecnego to w sumie trochę bez sensu. Nie przemyślałem tego dobrze.


Skomentuj

Kalendarz wpisów

Listopad 2016
Pon T Śr T Pt S S
« Lip    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Archiwum


