Troll Gabe wraca jak bumerang

Dzisiaj coś zupełnie nowego, wpis gościnny autorstwa Daltesty.

Rzecz działa się czwartego stycznia w poniedziałek. Poranek zbudził wszystkich temperaturą -15 stopni Celsjusza. Autostrady wolne od korków. PKiN stoi. Prudential w remoncie.

Ale do rzeczy!

Był poniedziałek – ostatni dzień wielkich steamowych promocji. Zbliżała się godzina 17. Po spełnieniu obowiązków przyszedł czas na te przed komputerem. Przez około dwa tygodnie promocji udało mi się zebrać dwadzieścia okazjonalnych kart, oczywiście wszystkie dostałem darmo za przeglądanie gier w sklepie. Karty jak karty, ale zastrzyk eurocentów z ich sprzedaży brzmiał dla mnie rozsądniej. Zatem postanowiłem kliknąć w ikonkę marketu i coś niecoś zarobić. Wtem moim przerażonym oczom ukazał się komunikat, który stwierdzał, że nie mogę korzystać z rynku, bowiem w przeciągu 30-365 dni wstecz nic nowego nie nabyłem. Serio? Gaben, zamiast żerować na biednych użytkownikach sklejaj nową grę z trójką w tytule*…

*Ricochet 3

Poddałem się. Wpisałem w wyszukiwarkę hasło „najtańsza gra na Steamie”. Kupiłem jakiś tytuł za 24 eurocenty, wszakże sądziłem, że i tak zyskam w ten sposób prawie jedno euro ze sprzedaży kart po 0.05 sztuka. Ale Gaben nie dawał za wygraną…

1

What? U mad?!

Wszystko na nic! Cóż, przegrałem bitwę, ale nie wojnę. Uznałem za najlepszy pomysł oddać komuś karty. Chciałem wymienić się ze Zwieraczem, gdy niespodziewanie podczas wymiany wyskoczył komunikat: „Wymiana zostanie wstrzymana na okres: 24 godz.”. Przy okazji nazwano go oszustem.

2

Oh please…

Pan Zwieracz próbował obejść „zabezpieczenie” poprzez złożenie oferty wymiany. Nie ukrywam, że żywiłem spore nadzieje z wymienionym wyżej pomysłem. Na początku wydawało się, że istnieje cień szansy… Została mniej niż godzina do zniknięcia kart wraz z całą wyprzedażą.

3

Worek kart wartości jednego euro. Zniknął.

GAAAAABEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4

5 Responses to “Troll Gabe wraca jak bumerang”


  1. 1 zwieracz 5 Styczeń, 2016 o 17:35

    Tak było

  2. 2 Forfenorfen 6 Styczeń, 2016 o 13:02

    Do jasnej anielki, jak mnie wnerwia to chędożone wstrzymywanie wymian. Nie będę korzystał z żadnych tokenów, bo nie jestem na lotnisku, że mają sprawdzać mi wszystko co chcę przerzucić.

  3. 3 Marko 12 Styczeń, 2016 o 21:24

    Zwieracz, skomentuj to http://centrumvalve.pl/temat-przeciek-dotyczacy-half-life-3-i-source-2

    • 4 PanPlepek 13 Styczeń, 2016 o 21:33

      Chce wierzyć mocno że to prawda, ale pewnie troll jakiś.

    • 5 zwieracz 14 Styczeń, 2016 o 23:33

      Mówiąc szczerze to nawet nie zagłębiałem się w temat.
      Obstawiam klasyczny fake. Ile to już było takich wycieków. Ktoś chciał się podzielić swoją twórczością i tyle.
      Nawet jeśli miały by być jakieś części prawdy to i tak nie ma to większego znaczenia, bo sama gra może już wyglądać inaczej.
      Z resztą interesują mnie tylko suche fakty prosto od Valve,
      Takie coś może napisać każdy.

      Nie do końca wiem o co chodzi z tymi adminami reddita i rzekomym usunięciem tematu na prośbę Valve.

      Jeszcze to obadam, teraz trochę jestem zapóźniony z newsami, bo robię… mapę ^^


Skomentuj

Kalendarz wpisów

Styczeń 2016
Pon W Śr C Pt S N
« Gru   Lu »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Archiwum


