Screeny z Portal VR demo w HD

Dużo tego nie ma, ale i tak robi wrażenie. Chodzi o szczegółowość modeli. Pewnie w pełnometrażowej grze nie ma co liczyć na taką jakoś od początku do końca.

0h1mHDTVR stwarza właśnie taki nowy problem, że gracz może nieprzyzwoicie blisko podejść do każdego obiektu, a to będzie wymagało bardzo szczegółowych modeli i tekstur w wysokiej rozdzielczości.

2wTayGU

IDtyVRk

JMOkKyR

Ktoś dopatrzył się logo Black Mesy wewnątrz Atlasa:

Może dlatego produkcja HL3 trwa tak długo?!😉

W bonusie wideo od NodeStudios i Corridor DIgital z ich doświadczeń z demem Valve. Chyba po raz pierwszy zaprezentowane z dźwiękiem:

6 Responses to “Screeny z Portal VR demo w HD”


  1. 1 pawelcomi 23 Wrzesień, 2015 o 18:58

    Przy Vive oculus jest tanią zabawką dla tych którzy nie mają na niego kasy.

  2. 2 registens 23 Wrzesień, 2015 o 22:27

    Ciekawi mnie, jak to całe VR będzie wyglądać za 5-7 lat.
    Kto wie, może każdy będzie miał takie gogle w domu😀

    • 3 zwieracz 24 Wrzesień, 2015 o 08:33

      Jak wszystko wcześniej nie padnie…

  3. 4 registens 23 Wrzesień, 2015 o 22:28

    A już za 3 lata będziemy ogrywali Half-Life 3 VR ekskluzywnie na Steam Machine :p

    • 5 zwieracz 24 Wrzesień, 2015 o 08:33

      Dopiero za 3?😦

  4. 6 kwahoo 24 Wrzesień, 2015 o 21:00

    Will Half-Life 3 be in VR?

    No.

    I said NO.

    https://www.reddit.com/r/oculus/comments/3m75v1/valves_chet_faliszek_developer_session_the_year/cvckvy0


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s




Kalendarz wpisów

Wrzesień 2015
Pon T Śr T Pt S S
« Sier   Paźdź »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Archiwum


%d bloggers like this: