Wycięta, pustynna wyrzutnia rakiet Kombinatu

Zauważyłem, że w tematach, w których odwiedzający bloga mogą napisać coś więcej niż tylko: „fajnie”, „dobry wpis, pozdro” czy „usuń konto”, jest więcej komentarzy niż zwykle. Otwarte, kontrowersyjne tematy, które zapraszają do dyskusji. Po 5 latach odkryłem tajemnicę blogowania! Media mnie nienawidzą! A matka zawsze mówiła, że jestem opóźniony, też coś.

Dlatego dzisiaj będzie kolejny zamknięty wpis, na którego temat nie ma jak dyskutować. Jestem genialny!

Pustynna wyrzutnia, bo taka nazwa się zachowała w plikach HL2 bety (a dokładnie w „WC mappacku”), była niezłym kawałem kamery… kawałem potężnej broni. Wystarczy zobaczyć jak wyglądała, żeby stwierdzić, że mogła być bardzo niebezpiecznym przeciwnikiem.

Desert_Launcher_fullCałe szczęście ktoś odtworzył ją w hammerze i można też zobaczyć to cudo w akcji:

Mocno op bym powiedział. Możliwe, że dlatego właśnie została wycięta. Według CombineWIki, pustynne wyrzutnie miały być spotykane wyłącznie na pustkowiach (Wasteland). Początkowo schowane pod ziemią, otwierały się i podnosiły gdy gracz znalazł się odpowiednio blisko, a potem siały zniszczenie. Z racji tego ile to coś wystrzeliwuje rakiet, możliwe, że miało być czymś w rodzaju bossa.

Trzeba by to znerfić.

W bonusie najnowsza fotka Gabena z The International:

CLgH8N4UcAAkMhr

6 Responses to “Wycięta, pustynna wyrzutnia rakiet Kombinatu”


  1. 1 The Czosnex 5 Sierpień, 2015 o 01:39

    God hates fags ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    ⁽ᵏᵒᶰᵗʳᵒʷᵉʳˢʸʲᶰʸ ᵗᵉᵐᵃᵗ ᵗᵃᵏᶦ ᵗᵃᵐ⁾

    • 2 zwieracz 5 Sierpień, 2015 o 15:26

      Dzisiaj wege, jutro homo!

      czy jakoś tak

  2. 3 Pan Plepek 5 Sierpień, 2015 o 14:51

    A ja dzisiaj jadłem placki. Takie ziemniaczane.

    • 4 zwieracz 5 Sierpień, 2015 o 15:26

      Czy chce pan o tym porozmawiać?

      • 5 Pan Plepek 6 Sierpień, 2015 o 11:24

        Nie. Bo to jest smutne.

        • 6 zwieracz 6 Sierpień, 2015 o 12:39

          pewnie nie wyszły😦


Skomentuj

Kalendarz wpisów

Sierpień 2015
Pon T Śr T Pt S S
« Lip   Wrz »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Archiwum


