Warren Spector, Half-Life 2 oraz The Crossing

W jednym z odcinków Game Informer Show wypłynęły na powierzchnię nowe szczegóły dotyczące współpracy Warrena Spectora (ten od Deus Exa i Thiefa)  z Valve.

Interesujący fragment ok 1h i 45 min.

Kiedyś już o tym coś tam pisałem.

Miał to być kolejny epizod, który rozwijałby niektóre wątki Half-Life’a 2. Warren powiedział, że Valve dawało im ogromną swobodę działania, tak dużą, że był tym nawet zdziwiony.

Teraz przyznał się, że w nowej części HL’a miało się znaleźć sporo oryginalnych rzeczy, między innymi broń wstępnie nazwana „Magnet Gun”, zapewne jakaś wariacja na temat Gravity Guna.

Jednak jak się okazało Warren dostał propozycję współpracy z Disney, która później zaowocowała grami z serii Epic Mickey. Jak mówi Spector, podobało mu się w Valve, ale po prostu nie mógł odmówić Disney’owi. Była to ogromna okazja dla niego, a poza tym zawsze chciał tam pracować (bla bla bla…).

Czy Spector jest odpowiedzialny za upadek modelu wydawania HL2 w formie epizodów? Możliwe, że to jeden z powodów, które uświadomiły Gabe’a, że chce zrobić za dużo i się nie wyrobi. Ciekawe czy Spector współpracował z Arkane Studios, czy jego projekt był czymś innym? Arkane pracowało nad Return to Revenholm, więc może każdy siedział nad swoją miską 😉

Ciekawe co do cholery Valve zrobiło z tym wszystkim co stworzyły te zdolne zespoły. Wrzuciło do kosza i zajęło się Dotą? Mam nadzieję, że niektóre pomysły jeszcze wrócą w jakiejś nowej grze, która nie będzie multi z mikropłatnościami.

Jak się tak słucha o tych anulowanych projektach w Valve, to aż człowieka skręca w jelitach.

Ostatnio ValveTime zapodało więcej informacji o wstrzymanym The Crossing. Nigdy wcześniej nie publikowane concept-arty i oś czasu wyjaśniająca co się miało dziać w grze.

Łatwo zauważyć podobieństwa z Dishonored. Trochę szkoda gości z Arkane, prawie każdy projekt ich i Valve nie wypalił, ale chociaż wykorzystali swoje doświadczenia w innych produkcjach.

PS. Kolejny dzień bez HL3.

PS.2. Ej, a pamiętacie jak kiedyś Valve ogłosiło, że mają nowy silnik Source 2 i będzie on dostępny dla wszystkich za darmo? Ja też nie pamiętam, ale to dawne czasy były.

9 Responses to “Warren Spector, Half-Life 2 oraz The Crossing”


  1. 1 osztenkurden 26 Lipiec, 2015 o 13:38

    Spodziewałem się newsa, ale bardziej o mailu od Marka na temat tego niby informatora w Valve :v Tak czy inaczej dzięki za info.

    • 2 zwieracz 27 Lipiec, 2015 o 18:02

      Spoko, ja po prostu z tyłu jestem 😉

  2. 3 Sandvich18 27 Lipiec, 2015 o 10:13

    Jakby co, Magnet Gun był czymś zupełnie innym niż Gravity Gun. Warren pisał o tym w swoim AmA na Reddicie – https://www.reddit.com/r/IAmA/comments/34fdjb/hi_i_am_warren_spector_a_game_developer_from/cqu356p

    • 4 zwieracz 27 Lipiec, 2015 o 18:03

      O tego nie znałem, dzięki

  3. 5 rolor2013 27 Lipiec, 2015 o 19:16

    Magnet Gun miał przyciągać wroga do wybranego przez siebie miejsca.
    Czyli strzelasz do wroga, a potem tam, gdzie ma go przyciągnąć i zmienić
    w ragdoll 🙂

    • 6 rolor2013 27 Lipiec, 2015 o 19:20

      P.S. Sandvich mnie wyprzedził ;p

      • 7 zwieracz 28 Lipiec, 2015 o 10:19

        W linku nie ma wyjaśnione jak miał działać, ale bardzo możliwe, że właśnie tak. To trochę jak w Gmodzie.


  1. 1 PASS Time | zwieracz.wordpress.com Trackback o 19 Sierpień, 2015 o 12:32
  2. 2 styleguide_ravenholm_01 (mapa z wycieku) | zwieracz.wordpress.com Trackback o 28 Kwiecień, 2017 o 17:31

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s




Kalendarz wpisów

Lipiec 2015
Pon W Śr C Pt S N
« Kwi   Sier »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Archiwum


%d blogerów lubi to: