de_pripyat (CS:GO)

pripyatPora skończyć z tym żałosnym tworem. Miało być we wrześniu zeszłego roku, potem w listopadzie, potem przed końcem roku, no ale nie wyszło. Jest na początku 2015. Może to będzie dobry rok?

Co tu dużo gadać, zapraszam do głosowania (na „Tak” oczywiście :P), ściągania mapy, testowania i promowania gdzie tylko się da. Powiedzcie mamie, powiedzcie dziadkowi, babci nie mówcie…

Strona mapy w Warsztacie Steam

Kilka screenów na zachętę:

pripyat10pripyat2pripyat8pripyat6pripyat5pripyat4Taka uwaga, że screeny były robione z włączoną korekcją koloru, jednak mapa w warsztacie takowej nie ma, bo się plik nie wpakował do mapy. Z tym, że bez korekcji też to dobrze wygląda i prawdę mówiąc nie wiem czy to zmieniać.

A tak w ogóle, to nie używajcie pakrata do dodawania rzeczy do pliku mapy, przynajmniej nie w CSGO. O wiele lepiej nadaje się do tego VIDE. Taki mały kombajn tak w ogóle.

Mapka poglądowa, z której i tak nic nie wynika:

map

Boty działają, aczkolwiek nie są dopracowane (w kilku miejscach skaczą bez sensu). Będę musiał do tego porządnie przysiąść.

I piszcie jak z wydajnością, bo nie wiem czy się zajmować optymalizacją. U mnie mapa chodzi dobrze, a mam wiekowy sprzęt😛

A tak w ogóle to robienie map do CS:GO to taka sama katorga jak moddowanie dowolnej innej gry Valve. Ale o tym to może napiszę więcej w jakimś innym wpisie. Teraz muszę zacząć spamować wszędzie mapą. Ciekawe czy to będzie wielki niewypał.

(✌ ゚ ∀ ゚)☞

24 Responses to “de_pripyat (CS:GO)”


  1. 1 pawelcomi 8 Styczeń, 2015 o 19:41

    Ładnie, ładnie. Tylko nie mam CSa.

  2. 2 registens 8 Styczeń, 2015 o 19:43

    Może napisz do Izaka?
    Jest oglądany przez całe polskie community CS GO.

  3. 3 daltesta 10 Styczeń, 2015 o 17:19

    To teraz już możesz zająć się The Asylum ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    Planowana premiera to druga połowa 2012 roku.

    • 4 zwieracz 10 Styczeń, 2015 o 17:30

      Tak, wciąż aktualna.

  4. 5 mrkarrmel 10 Styczeń, 2015 o 18:51

    Wygląda świetnie. Postaram się przetestować jak będzie mi się chciało w ogóle odpalić CS:GO.

    Przy okazji – wnioskując po komentarzach na stronie mapy w Workshopie, twoja mapka przyciągnęła sporo przyjaciół zza wschodniej granicy😉 .

  5. 6 registens 11 Styczeń, 2015 o 11:22

    Świetnie wyszła ci ta mapa!!!
    Gdybyś potrzebował kogoś do testowania jej jestem do twojej dyspozycji🙂

  6. 7 Mikos 11 Styczeń, 2015 o 12:55

    Mapa jest świetna. Poczułem się na chwile jak Tube Raider😀
    Jednak… na mapie są 3 glitche pozwalające się dostać tam gdzie nas nie powinno być (jeden poza mapę i dwa na dach budynku)
    Możemy się kiedyś zebrać i zagrać sobie customa na tej mapie😉
    Jak będziesz chciał to ci pokaże gdzie i jak z tymi glitchami.

    • 8 zwieracz 11 Styczeń, 2015 o 21:55

      Spoko już wiem. Dzisiaj kilka osób mi pokazało, jakieś 10 razy xD

      • 9 Mikos 12 Styczeń, 2015 o 17:07

        To byłem ja na serwerze😀 (Morgan)

        • 10 zwieracz 12 Styczeń, 2015 o 17:23

          A też byłeś? Fajnie😀

          • 11 bong 14 Styczeń, 2015 o 12:39

            sphincter, please could you upload your map in archive to File hosting service? I have no way to use this map through Steam.

            • 12 zwieracz 14 Styczeń, 2015 o 13:40

              Just hit the Subscribe button on Steam Workshop, and then launch CSGO. It should be in-game (in ‚Workshop maps’ section).

              • 13 bong 14 Styczeń, 2015 o 14:07

                i don’t have steam version. i just play with bots

                • 14 zwieracz 14 Styczeń, 2015 o 21:13

                  Well, then u shoud buy CSGO, support Gaben😀

                  I will upload the map to Gamebanana and other sites like this, but I have to fix and improve it first.

  7. 15 registens 16 Styczeń, 2015 o 20:37

    Ty fejmie( ͡° ͜ʖ ͡°)

    https://gamedot.pl/news,wywiad-z-tworca-mapy-do-counter-strike-global-offensive-de-pripyat

    • 16 zwieracz 17 Styczeń, 2015 o 12:08

      ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ

  8. 17 daltesta 18 Styczeń, 2015 o 23:47

    Potwierdzona data wydania The Asylum!!!!!!

    • 18 zwieracz 19 Styczeń, 2015 o 15:40

      Czo?

  9. 19 ResentfulMortal 21 Styczeń, 2015 o 21:03

    Witaj, możesz dodać Ferris Wheel jako grywalna lokalizacji na mapie, może jako bombsite C?

    • 20 zwieracz 22 Styczeń, 2015 o 21:42

      C? xD
      Grałeś ty kiedyś w CS’a?😉

      Niestety nie dodam, bo teren z młynem to tylko skybox (miniatura). Musiałbym robić kawał mapy od zera, za dużo, roboty. W dodatku nie wiem jak by można było to przystosować do gameplay’u CS’a (za dużo otwartej przestrzeni)

      • 21 ResentfulMortal 30 Styczeń, 2015 o 00:23

        Myślę, że otwarta przestrzeń nie jest problemem, terroryści nie są zmuszeni tam, chyba że się tam tylko jeden bombsite, a nawet jeśli istnieje, jest tym, co decyduje umiejętność zwycięzcę.
        To naprawdę byłoby świetnie, aby przejść do witryny B do Ferris Wheel, bo, moim zdaniem, pierwsze miejsce zamach jest wielki, opuszczony basen i wszystko.
        A drugi nie daje to uczucie, to jest tylko miejsce do korzystania z C4.
        Może jestem pod wpływem Call of Duty 4, i jest to poziom Prypeć, ale byłoby raczej nostalgiczne zrobić drugą stronę bombowego jako odniesienie do gry też.

  10. 22 Jooalovsky 24 Styczeń, 2015 o 15:28

    dawno tu nie wchodzilem, zwieracz ta mapa jest jebanym hitem! POZDRO, szkoda je juz nie mam Ciebie w Vipach

  11. 23 Jooalovsky 24 Styczeń, 2015 o 15:28

    PS. to mi wtedy dales dostep do bety CS:GO😛

    • 24 zwieracz 25 Styczeń, 2015 o 13:14

      Stare czasy ^^
      i dzięki.


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s




Kalendarz wpisów

Styczeń 2015
Pon T Śr T Pt S S
« Gru   Lu »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Archiwum


%d bloggers like this: