The Mappening

Nadal robię ten Prypeć, tylko jak się tak od dłuższego czasu siedzi nad tym samym, to czasem człowiekowi się nie chce i potrzebuje małej odmiany🙂

W ramach przerwy przystąpiłem do niezobowiązującego konkursu na Facepunchu, w którym trzeba zrobić mapkę do HL2DM składającą się z maksimum 20 brushy (nie wliczając tych zamykających mapę). Można też używać modeli, ale jeden model = jeden brush (czyli max 20 modeli). Technika dowolna, ilość map na jednego uczestnika też nieograniczona. Ja na razie zrobiłem jedną, która wygląda tak:

hallofshame1

hallofshame2DOWNLOAD

Map w konkursie jest już chyba kilkanaście. Możecie je znaleźć w temacie na Forum FP.

Jak nietrudno zauważyć, ograniczone środki spowodowały, że większość map, w tym moja, nawiązuje do klasyki gatunku, czyli map ze starych gier multi jak Quake czy UT. Pełny old school😉

Jakby tego było mało, jeden z użytkowników postawił serwer i można na nim grać, we wszystkie do tej pory opublikowane mapy (ciągle dochodzą nowe). Adres serwera to 68.45.156.149

Niestety jest to serwer gdzieś w USA, wiec jest duży ping i ciężko na kogoś trafić😉

A może wy weźmiecie udział? nagrodą jest 20 dolców, pakiet Portal Bundle i The Bridge.

de_pripyat

Wracając do mapki CSGO. Jest postęp.

1. Poprawiłem trochę, moje tekstury kafelków na elewacji budynków:

Stare

oldI nowe, razem z decalami odpadniętych kafli:

new2. Porobiłem też kilkanaście modeli. oczywiście najbardziej prymitywną metodą czyli w hammerze i z Propperem. Niestety zapomniałem porobić screeny xD

Mam tylko budkę telefoniczną:

telefonOraz takie fajne płytki na suficie😛

plytkiZacząłem też pierwsze przymiarki do skyboxa:

skyboxDobra, na dzisiaj to tyle. Więcej w specjalnym wydaniu Faktów TVN.

pripyat-alpha, beta-gamma-thetaPS. Ale ten nowy edytor tekstu w Wordpresie mi muli. Łojezu.

2 Responses to “The Mappening”


  1. 1 daltesta 25 Wrzesień, 2014 o 17:50

    Ta mapa to chyba do Riccochet

  2. 2 adriano66 25 Wrzesień, 2014 o 22:02

    Więcej takich map, do DM idealna :]


Skomentuj

Kalendarz wpisów

Wrzesień 2014
Pon T Śr T Pt S S
« Sier   Paźdź »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Archiwum


