Transmission (SDK 2013)

interlopers

Były bieda testy, to teraz pora na release. Mapka zrobiona na konkurs „The Forgotten Journey”. Gordon w trakcie teleportacji z laboratorium Kleinera do Black Mesa East dostaje kopa w czwarty wymiar i ląduje w zupełnie nieoczekiwanym miejscu.

<poniższego gracz może domyślić się samemu podczas grania>

Gordon zostaje przeteleportowany na nabrzeże do małego zespołu budynków, który służył do niedawna rebeliantom za bazę. Kombinat poległ próbując sforsować bazę w tradycyjny sposób. Rebelianci mieli broń oraz ogrodzenie pod napięciem zasilane przez odbudowany przez nich generator Kombinatu. Zdobyli go na jednej z aukcji nieużywanych magazynów Kombinatu.

Kombinat się wkurzył i zbombardował ich pociskami z headcrabami. Te dokonały swego przy okazji atakując również chlebodawców.

Teraz trzeba się jakoś wyrwać z tego zamkniętego pod napięciem kręgu, a następnie (okrężną drogą, przez opuszczoną wojskową bazę ruskich łodzi podwodnych) dostać się do radiostacji odbiorczo-nadawczej (ps. to prawda) i z kimkolwiek się skontaktować. Ciekawe co z tego wyniknie?

<ale pewnie się nie domyśli :P>

Wymagania i instalacja

Mapa wymaga zainstalowanego (i raz odpalonego) Source SDK Base 2013 oraz możliwe, że HL2: Episode Two też. Valve tak namieszało z tym wszystkim, że ja już niczego nie jestem pewien na 100%.

Po pobraniu, katalog rozpakowujemy do Sourcemods, restart Steam, a potem to już wszystko wiadomo, start moda, New Game i gramy.

—>  Download Transmission  <—

Media

Transmission_01 Transmission_02 Transmission_03 Transmission_04 Transmission_05

###

Na mapie jest jeden podwójny easter egg, ale nie wiem czy ktokolwiek kto do tej pory grał go znalazł, a jeśli, to czy w ogóle skojarzył, że to jest jakiś easter egg🙂

Inne mapy z konkursu

Na 33 zgłoszenia i stworzone tematy WIP, do konkursu ostatecznie oddano tylko 7 map!

Frekwencja jak na wyborach.

Oczywiście polecam wszystkie zgłoszone do konkursu mapki, bo niektóre są naprawdę świetne, wykonane na baaardzooo wysokim poziomie. Szczególnie polecam mapy od Jimonion i Marnamai. W resztę jeszcze nie grałem.

23 Responses to “Transmission (SDK 2013)”


  1. 1 kwahoo 1 Lipiec, 2014 o 22:15

    Panie, a idź pan w ch…! Mam z 20 (a może 50?) gier na Steamie do zagrania, które pewnie nigdy nie doczekają się swojej kolei, bo ciągle pogrywam w mody i mapki do H-L2. A tu jeszcze dorzucasz jakieś szukanie easter eggów…

    • 2 zwieracz 2 Lipiec, 2014 o 15:22

      Problemy Pierwszego Świata

  2. 3 Janka_Gramofonomanka 1 Lipiec, 2014 o 23:33

    UWAGA SPOILER
    domyślam się ze tam pod latarnią był 1 easter egg ale nie wiem czego dotyczył, bom jest ignorant.

    • 4 zwieracz 2 Lipiec, 2014 o 15:24

      Tego się obawiałem😉

  3. 5 pawelcomi 2 Lipiec, 2014 o 10:53

    Ja myśle że w tym SSTV jest coś innego zapisane niż to co się wyświetla na projektorze ale Stereo Mix mi nie działa.

    • 6 zwieracz 2 Lipiec, 2014 o 15:25

      Może być, że tak, może być, że nie,
      ale nie ma w nim ukrytego ARG.

  4. 7 Mikos 3 Lipiec, 2014 o 11:21

    Chyba jestem jedyną osobą która ogarnęła tego easter egga pod latarnią D:
    Mapka bardzo fajna, a końcówka zniszczyła mi mózg.
    SPOILER WARNING
    Tak sie wszystko trzęsie patrzę na te anteny nic cie nie dzieje odwracam sie, a tu TO😀 Bezcenne.

    Lunch box też był fajny.

    • 8 zwieracz 4 Lipiec, 2014 o 10:03

      Prawdę mówiąc to przekombinowałem z tym easter eggiem.
      Tzn, jest zbyt hermetyczny.
      Jeden dotyczy gry, o której pewnie 90% graczy nie ma pojęcia, a drugi dotyczy serialu sprzed ponad 20 lat, w dodatku nawet oddany fan tego serialu może mieć problem ze skojarzeniem faktów.

  5. 9 mrkarrmel 3 Lipiec, 2014 o 17:36

    Mapka pięknie wygląda na screenach, prawdziwe Zwieracz Quality!
    Ściągnąłbym, ale boję się, że w paczce znowu będą Rick Rolle😉 .

    • 10 zwieracz 4 Lipiec, 2014 o 10:07

      Nie bójcie się towarzyszu, tym razem to nie hoax.

  6. 11 kwahoo 3 Lipiec, 2014 o 20:10

    Finalna wersja dobra jest. Choć w pewnym momencie mam wrażenie ze robię coś nie tak. Jest przejście zablokowane parą (trzeba stracić odrobinkę zdrówka), a zawór zamykający dopiero za nim?

    PS. Jeśli czyta to jakiś linuksowy brat, to żeby działało nazwę trzeba zmienić z Les_Grossman_Comp na Les_Grossman_comp – dziwne, ale ze wszystkimi modami tak jest;)

    • 12 zwieracz 4 Lipiec, 2014 o 10:12

      Można kucnąć. A zawór z parą wykorzystać do zabicia zombiaka dwa pomieszczenia wcześniej (jak mu pozwolisz to pójdzie za tobą i się zapali).

      Zawór to tylko taki bajer.

      Z tym Linuxem to ciekawe, szkoda, że od razu tego nie wiedziałem to bym zmienił nazwę moda przed uploadem.

      – dopisane do listy błędów🙂

      • 13 zwieracz 4 Lipiec, 2014 o 10:17

        W zamyśle to było tak, że wymijasz czarnego zombiaka.
        Można go bez problemów pokonać łomem, ale tak sobie ubzdurałem, że jednak większość osób ucieka przed poison zombie.

        Potem jak wchodzisz do pomieszczenia to obrywasz parą. W zależności, czy na przykład zombie cię gonił, czy nie, możesz patrzeć jak się zapala, abo specjalnie się cofnąć, żeby go para poraziła.
        No albo zupełnie to zlać i iść dalej😉
        Lubię mieć odrobinę swobody na mapach, ale zdaję sobie sprawę, że może to być trochę mylące dla graczy.

        • 14 Mikos 4 Lipiec, 2014 o 11:35

          Te granaty były za blisko i zgaduje, że większość go po prostu zagranatowała. Ja osobiście biegałem dookoła tego stołu😛

          • 15 zwieracz 4 Lipiec, 2014 o 21:34

            Takie rzeczy mnie właśnie najbardziej ciekawią jak już oddam mapkę do grania, jak ludzie się zachowują😀

            • 16 kwahoo 5 Lipiec, 2014 o 14:38

              Zagrałem raz jeszcze i faktycznie można pod parą przejść kucając. Ale na to, że sama para może zabić zombie nigdy bym nie wpadł:)

              Może ten zawór jest po to by nie zabijać zombie, by mogło towarzyszyć Freemanowi w dalszej podróży?

              • 17 zwieracz 5 Lipiec, 2014 o 19:29

                Masz wolny wybór😀

                Nie to co w CoDach.

  7. 18 segre 24 Lipiec, 2014 o 19:59

    Nagrałem speedrun tej mapy – http://youtu.be/1skredi4XiQ
    Oczywiście najpierw przeszedłem ją normalnie i bardzo mi się podobała.🙂
    Easter egga znalazłem pod latarnią ale nie jestem wtajemniczony.😛

    • 19 zwieracz 28 Lipiec, 2014 o 11:09

      ŁAT DA FAAAAK
      😀

      Dobre to, nie wiedziałem, że skakanie na propach nadal działa.
      Nieźle żeś to „zhaxował”😉

      Przy okazji widzę, że ujawniło się kilka błędów. Nie wiem dlaczego nie zbudowało cubemap, no i dlaczego zombie teleportują się już po pierwszej antenie, to też mnie dziwi, bo to powinno być technicznie niemożliwe. No i dziwna teleportacja na końcu (to przejście). Ale to sprawy drugorzędne.

      Żeś akurat wyczaił tę pustą przestrzeń przy latarni🙂 Reszta jest obudowana player clipem.

      Dobra robota, jeszcze nikt nie robił speedruna mojej mapki😀

      • 20 segre 28 Lipiec, 2014 o 13:23

        Dzięki.🙂
        Masz na myśli efekt różowej szachownicy? Akurat wtedy gdy nagrywałem pojawił się ten problem. Jak grałem wcześniej to było ok.
        Co do teleportacji, to jest efekt, który zrobiłem w edytorze wideo, żeby było widać w którym momencie kończy się czas (w momencie w którym gracz traci kontrolę).

        • 21 zwieracz 29 Lipiec, 2014 o 12:55

          A, no to git🙂

  8. 22 Dean Graziosi see page 6 Sierpień, 2014 o 02:42

    I quite like reading through an article that will make people think.
    Also, thank you for allowing me to comment!

  9. 23 clan-wtm.de 6 Sierpień, 2014 o 05:26

    I do accept as true with all of the concepts you’ve presented for your
    post. They are very convincing and can certainly work.
    Still, the posts are too quick for starters.

    Could you please prolong them a bit from subsequent time?
    Thanks for the post.


Skomentuj

Kalendarz wpisów

Lipiec 2014
Pon T Śr T Pt S S
« Czer   Sier »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Archiwum


