, ,

Nie wiem, które wybrać

Published by

on

Towarzysze pomożecie? Nie mogę się zdecydować, których skał użyć.

Czas na wybory!

Poniżej próbki:

Wariant AAa

 

aaa aaaaa

Wariant B

Bb bbb

Wariant C

ccc Cc

Wariant Dd

Dd ddd dddd

Wariant E

Ee eee eeee

Wariant F

Ff fff ffff

Jakieś typy? xd

10 odpowiedzi na „Nie wiem, które wybrać”

  1. Awatar MartinPL

    Rzuć może kostką

    1. Awatar zwieracz
      zwieracz

      Chyba na tym się skończy się.

  2. Awatar Musiek

    A albo D
    Moje osobiste subiektywnie przez nikogo nie przymuszone zdanie.
    (PS. Dziadek mróz kazał mi tak powiedzieć, ratuj ;_;)

  3. Awatar Mroku
    Mroku

    Żartujesz? XD
    Ja przy tylu obrazkach nie widzę różnicy. Serio weź kostkę i rzuć parę razy.

    1. Awatar zwieracz
      zwieracz

      profan 😛
      Przecież te skały są zupełnie inne, to kompletnie zmienia odbiór mojej mapy
      xd

  4. Awatar daltesta

    Odczep się od Leszka Dd

    Mnie się podoba A, jest takie niespotykanie jasne i zimowe.
    Ewentualnie możesz użyć C.

  5. Awatar zwieracz
    zwieracz

    Nie wiem czy oni zmienili datę zakończenia i czy ja źle przeczytałem na początku, bo teraz jest napisane, że konkurs trwa do końca czerwca, a myslałem, że tylko do maja.
    😮

    1. Awatar Mikos
      Mikos

      Ja tam to bym sie cieszyl ;D

  6. Awatar Forfen
    Forfen

    Kurde, żeś nam dał wybór Zwierek.
    Moim zdaniem skała C pasuje do terenu latarni , a skała E przy bramie.
    Głupio tak trochę mieć dwa rodzaje skał, ale można zrzucić winę na wietrzenie fizyczne.

  7. Awatar R
    R

    E

Dodaj komentarz