Transmission (chyba)

Chyba tak nazwę swoją mapkę na konkurs. No niestety strasznie wolno mi to idzie. Nie wiem czy uda mi się ją skończyć w czasie konkursowym. Najwyżej dam wersję beta, a potem ją dokończę już po konkursie. I tak mi na nagrodach nie zależy. Z resztą, niektóre konkursowe mapki mogą być naprawdę grube🙂

Nie napiszę nic o tym, że Minh Lee widział niby jakieś concept-arty do Half-Life 3, bo ta informacja jest nic nie warta. Ja też widziałem concept-arty do HL3, no może wtedy to był Episode 3, ale widziałem. I co z tego? Kolesiowi nie wyszło z Tactical Intervention i teraz szuka atencji. A jak się pracowało w Valve to co można zrobić jak nie zasiać plotę związaną z HL3?🙂

Pora na porcję screenów z procesu tworzenia mapy.

* * *

Prawdę mówiąc szału nie ma. Robię na wszystkich frontach na raz, przez co żaden element nie jest wykończony i dalej wygląda to tak jak wygląda.

Pierwszy screen tak dla porównania😛

przegryw01

Nadal nie zdecydowałem się jeszcze na tekstury terenu. Muszę sam sobie połączyć jakieś, bo z tych gotowych żadne mi nie pasują:

przegryw02

 

Wnętrza bazy:

przegryw03

przegryw04

Oteksturowałem już za to antenę😛

przegryw05

Ogólnie to panika!

1 Response to “Transmission (chyba)”


  1. 1 daltesta 23 Maj, 2014 o 23:08

    Pamiętam jak dałeś mi link do swoich (tych prawdziwych) concept artów HL3. Chciałem wstawić, ale nie pamiętam gdzie są😦


Skomentuj

Kalendarz wpisów

Maj 2014
Pon T Śr T Pt S S
« Kwi   Czer »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Archiwum


