Zwieracz w Życiu i Sztuce #3

Tak obiecałem Pasztetowi, że „jutro wrzucę” i to jutro się niemiłosiernie zaczęło przeciągać. Biedak pomyśli, że zapomniałem. Ale zwieracz nie zapomina.*

Tak więc dzisiaj kolejna aktualizacja ZwŻiS, tym razem o najprawdziwsze zwieracz przenośny typu Z3-WT-2-B, który przesłał mi Mr Pasztet, zwany także jako Pasztet. Wydaje mi się, że to nawiązanie do pierwszego eksponatu w mojej galerii ZwŻiS. Jaki ten świat mały.

Zwieracz_Z3-WT-2-B-___

A myśleliście, że już nic was nie zdziwi 😀

PS. Już od kilku wpisów powtarzam, że muszę zacząć znowu regularnie pisać, a tu proszę bardzo, znowu dziura w czasie i posucha na blogu.  Zwieracz, what are you doing man?

PS2. Ostatni sezon Dextera ssie na razie tak samo jak poprzednie sześć serii (no może oprócz tej z Trójkowym). Nadal uważam, że to co dobre skończyło się wraz z 2 sezonem, chociaż ta francuska lafirynda strasznie mnie irytowała 😉

* No chyba, że jednak zapomni.

6 Responses to “Zwieracz w Życiu i Sztuce #3”


  1. 1 RYSZAKOWY 6 Wrzesień, 2013 o 15:19

    Pora umierać. nie wiedziałem że istnieje takie narzędzie jak „zwieracz”
    ale człowiek uczy się przez całe życie.

  2. 2 Pongo 7 Wrzesień, 2013 o 17:14

    Fajne podsumowanie wszystkich poznanych dotąd informacji o HL3:
    http://www.gram.pl/artykul/2013/09/03/.shtml
    Sporo się tego uzbierało przez ostatnie kilka lat ;).

    • 3 zwieracz 8 Wrzesień, 2013 o 18:34

      No nie, ubiegli mnie 😦

  3. 4 Hiki 9 Wrzesień, 2013 o 23:56

    Nom wpisów jak na lekarstwo ostatnio ;), a to chyba najdłużej śledzony przeze mnie blog 😀

    • 5 zwieracz 10 Wrzesień, 2013 o 10:21

      Have no fear Vlad is here.

      Jeszcze tu wrócę, w tym tygodniu na pewno ^^

  4. 6 MrPasztet 12 Wrzesień, 2013 o 17:07

    Czuje się taki sławny *_*


Skomentuj

Kalendarz wpisów

Wrzesień 2013
Pon W Śr C Pt S N
« Sier   Paźdź »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Archiwum


