TitanFall ma używać Source’a

Respawn Entertainment, mówi wam to coś? Bo mnie nie😀 Ale jak się dowiedziałem z Wikipedii, jest to nowe studio założone przez byłych pracowników Infinity Ward, czyli niewolnika ze stajni Activision, który w morderczych warunkach wytwarzał kolejne części Modern Warfare.

Od jakiegoś czasu krążyły ploty, że mają zamiar zrobić nową grę na nowego XbONE’a, aż tu nagle wczoraj wyciekła okładka (i nie tylko) nowego, lipcowego numeru Gameinformera. Okazało się, że nowa gra Respawnu będzie FPS’em o jakże oryginalnej nazwie TitanFall. W skrócie mówiąc będzie dużo strzelania i wielkie roboty/mechy, którymi też będzie można strzelać. Nie wiem tylko dlaczego Alyx strzela na tej okładce do Doga?

bXp238Z

Ale najciekawsze w tym wszystkim jest to, że gra ma wykorzystywać silnik Source! Wg danych z GameInformera, ma być to mocno przerobiony Source. Co ważne z informacji wynika, że nie Source 2, tylko mocno zmodyfikowany Source. A wiele operacji, takich jak fizyka czy sztuczna inteligencja przeciwników, ma być obliczana online, w nowej Microsoftowej chmurze, którą tak zachwalali na konferencji Xbox ONE (Xbox go home). Wniosek z tego taki, że jak będziesz offline, to przeciwnicy będą głupi jak pień😉

Muszę przyznać, że sytuacja jest dosyć ciekawa biorąc pod uwagę, że Source jest już stary, a gra ma być jedną z tych wielkich, flagowych produkcji na nowej konsoli Microshitu. Podobno ma powstać też wersja na Xbox 360, ale odpowiedzialne za to będzie inne studio.

To już chyba druga gra na Source, która nie będzie wydana na Steam, a jedynie na konsolach (pierwsza to Hybrid).

Ponoć gra ma mieć duże mapy. To by oznaczało, że panowie (i panie) z Respawn nieźle poszerzyli możliwości silnika. Wybór Source tłumaczą tym, że nie mieli czasu na tworzenie od zera nowego silnika. Biorąc pod uwagę fakt, że silnik na którym działały wszystkie CoDy to prawie to samo co Source, wyjaśnia trochę dlaczego wybrali właśnie jego. Pewnie nie mają praw do starego, a ten był najbardziej podobny? No ale jednak zdziwienie pozostaje. Może w tej iteracji silnika będą jakieś spore części z Source 2?

E3 rozpocznie się na dniach, a na nim ma być zaprezentowany TitanFall. Czekam z niecierpliwością na to co zostanie pokazane. Ciekawe jak to będzie wyglądać?🙂

19 Responses to “TitanFall ma używać Source’a”


  1. 1 zwieracz 7 Czerwiec, 2013 o 12:38

    A nie, ma być też na PC’ty, więc pewnie będzie jednak też na Steam. My bad.

  2. 2 janka_gramofonomanka 7 Czerwiec, 2013 o 18:40

    „Ciekawe jak to będzie wyglądać?” błont
    powinno być tak:
    „Ciekawe, jak to będzie wyglądać.”
    Zdanie nadrzędne jest twierdzące nie pytające, więc pytajnika się nie stawia.

    A żeby nie było że tyko narzekam na błędy, to też mi ta laska przypomina Alyx.

    • 3 janka_gramofonomanka 7 Czerwiec, 2013 o 18:42

      a’propos „Nie wiem tylko dlaczego Alyx strzela na tej okładce do Doga?”
      To samo

      • 4 zwieracz 7 Czerwiec, 2013 o 21:21

        No tak, znak zapytania tutaj nie pasuje, ale ten przecinek też niepotrzebny:

        „Ciekawe jak to będzie wyglądać.”

        Czytane bez przerwy, tak powinno być wg mnie.

        • 5 janka_gramofonomanka 7 Czerwiec, 2013 o 23:16

          Czytane bez przerwy ale pisane z przecinkiem.
          O ile dobrze pamiętam to zdania podrzędne zawsze się oddziela przecinkiem

          • 6 zwieracz 9 Czerwiec, 2013 o 16:52

            Opss już 2 dni minęły? Ale ten czas leci.

            No nie wiem, jak jest przecinek to się przecież robi przerwę przy czytaniu.
            Po za tym samo „Ciekawe” to nie jest zdanie. Co najwyżej równoważnik.

            • 7 janka_gramofonomanka 9 Czerwiec, 2013 o 19:28

              „ciekawe” to to samo co „ciekawe jest” więc to zdanie.
              A czytać się powinno z przerwą tylko w mowie potocznej to zanika.

              • 8 zwieracz 10 Czerwiec, 2013 o 17:04

                A możesz dać jakieś źródło? Bo jakoś w ogóle mi się to nie widzi tak jak mówisz.
                Czyli jak powiem:
                „Mądre” albo „Słuszne”
                to też będzie zdanie? No bo w końcu:
                (to) (jest) mądre, (to jest) słuszne
                O podmiocie domyślnym słyszałem, ale o orzeczeniu już nie.

                • 9 janka_gramofonomanka 11 Czerwiec, 2013 o 08:43

                  Nie mogę podać źródła bo mówię to co pamiętam z lekcji.
                  Zresztą jeżeli to równoważnik to i tak zachowuje się tak samo.

                  • 10 janka_gramofonomanka 11 Czerwiec, 2013 o 22:41

                    Jeszcze dodam, że przed „że” stawia się przecinek a nie robi się przerwy.
                    I koniec dyskusji, Wygrałem🙂

                    • 11 zwieracz 12 Czerwiec, 2013 o 15:41

                      Nie, to nie tak. Trzeba powiedzieć Hitler.
                      O teraz jest koniec ^^

  3. 12 wdadad 9 Czerwiec, 2013 o 14:23

    Hej, gdy z „2013” w w zerze umieści sie połączoną 2 i 1 to wychodzi lambda, a trójka zostaje z boku
    HALF LIFE 3 CONFIRMED

    • 13 Mikos 9 Czerwiec, 2013 o 15:35

      też widziałem Kwejka :p

      • 14 zwieracz 9 Czerwiec, 2013 o 16:53

        Yyy nie kumam ;D

        • 15 daltesta 9 Czerwiec, 2013 o 16:57

          kum kum

        • 16 wdadad 9 Czerwiec, 2013 o 17:14

          http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/2013/06/9821470aa9c7c4988ae9a0d480bf7703_original.png?1370772427

          • 17 zwieracz 10 Czerwiec, 2013 o 17:05

            Jezuchryste, rzeczywiście @_@

  4. 18 Paweł Tomkowiak 5 Październik, 2013 o 21:44

    Titanfall, gra o mechach, ale słowo mech jest tutaj zakazane
    zrobiona w source engine, ale na xboxa (no PC też) z wielkimi mapami
    zamówić można na razie tylko w Origin (149pln), choć twórcy mają silne wsparcie Valve
    Ale się porobiło…
    Silnik wygląda na coś w stylu Source 2, bo source ma za duże ograniczenia dla dużych map, choćby w kompilatorze (ograniczenia ilości modeli na mapie itp). No, ale to się da przerobić, jednak po co, skoro Source 2 za płotem…
    Do tego Steam Os/Box lada chwila.
    2+2

    • 19 zwieracz 6 Październik, 2013 o 11:21

      Z tym wsparciem Valve to przesada, bo oni po prostu kupili licencję na silnik, który jak sami nie raz mówili bardzo mocno przerobili (renderer, modele i inne).
      Ciekawy jestem czy gra pojawi się na Steam, ale bardzo możliwe, że będzie tylko na Originie🙂


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s




Kalendarz wpisów

Czerwiec 2013
Pon T Śr T Pt S S
« Maj   Lip »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Archiwum


%d bloggers like this: