Episode 4 to Ravenholm (znowu)

O anulowanym Half-Life 2: Episode Four realizowanym swego czasu przez Arkane Studio już na blogu pisałem, więc nie będę się rozwodził teraz o czym to miało być. Z resztą nazwa kodowa „Return to Ravenholm” mówi sama za siebie 🙂

Jakiś czas później pojawiły się też 4 screeny z wczesnej wersji gry. Serwis ValveTime.net dostał je ponoć anonimowo od jednego z pracowników Arkane Studio. Historia się powtórzyła, bo wczoraj znowu dostali nowe materiały. Są to rendery kilku modeli, z których na pierwszy plan wychodzi ciężarówka wyglądająca jak ta z HL2 właśnie. To chyba jedyny element, który nawiązuje bezpośrednio do serii. Bez tej ciężarówki trudniej by było uwierzyć, że to rzeczy z HL’a.

01_VTJak zauważyli „śledczy” z ValveTime model ciężarówki jest wyjątkowo szczegółowy jak na standardy HL2. Czy to oznacza, że miał to być pojazd (lub jeden z wielu pojazdów), którym mógł jeździć gracz? W sumie czemu nie? Zawsze chciałem pojeździć postsowiecką ciężarówką w HL2. W Stalkerze mi nie dali, to chociaż tutaj 😉

03_VTNa wszystkich artach widnieje data 2007-2008.

04_VTTa szafka też jest dosyć szczegółowa. Być może też miała być ważnym elementem rozgrywki. A może Arkane chciało być po prostu lepsze?

05_VTGabe zobaczył, że robią ładniejsze modele od Valve i postanowił zamknąć projekt.

08_VTZwyczajnie ich sprzątnął.

Więcej renderów oraz wideo z analizą znalezisk znajdziecie w artykule na ValveTime.net.

Ja powiem tylko tyle, że czekam na jeszcze więcej takich materiałów.

wincyj

No i mogliby by przekazać fanom model tej ciężarówki. Ktoś by ją przerobił na pojazd sterowany i by można do modów wstawiać 😦

9 Responses to “Episode 4 to Ravenholm (znowu)”


  1. 1 MrPasztet 5 Czerwiec, 2013 o 15:06

    No Gaben nie umie do 3 liczyć, a przy 4 dostaje wkurzenia. Czego się tutaj dziwić, To je Gejben, tego nie pojmiesz.

  2. 2 Mikos 5 Czerwiec, 2013 o 15:23

    Zgadzam się w 100% chcemy WINCYJ ! :> …. no przynajmniej ja :p

  3. 3 adriano66 5 Czerwiec, 2013 o 18:51

    ładny mop

  4. 4 daltesta 5 Czerwiec, 2013 o 21:25

    😦

    Gabe mnie nie lubi, dostałem tylko 5 nowych Dot…

    • 5 registens 5 Czerwiec, 2013 o 22:55

      Ja dzisiaj 25

    • 6 Mikos 6 Czerwiec, 2013 o 18:35

      Gdzie jest reszta mojej co 2 miesięcznej porcji Dot ja się pytam ?!
      (nie wiem co ile dają te doty bo straciłem rachubę ;_; więc napisałem tak „na oko”)

      • 7 zwieracz 7 Czerwiec, 2013 o 12:10

        Jak macie za dużo Dot w garażu to ja chętnie przyjmę 🙂

  5. 8 Forfen 6 Czerwiec, 2013 o 23:33

    „Dil rzycia gajs.”

    Sprzedam Dotę 2, nówka nie śmigana.

  6. 9 Dell La Roza 8 Czerwiec, 2013 o 10:57

    R.I.P
    Valve
    Na zawsze pozostaniesz w naszej pamięci…


Skomentuj

Kalendarz wpisów

Czerwiec 2013
Pon W Śr C Pt S N
« Maj   Lip »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Archiwum


