2(8) dni później

zymbi

Już drugi dzień siedzę w swoim piwnicznym bunkrze. Na szczęście Internet nadal działa.

Wpadłem właśnie na pomysł, że koniec świata mógł się jednak rozpocząć 21 grudnia. A co jeśli tego dnia, gdzieś w jakimś super tajnym laboratorium, albo nawet nie takim super tajnym, wydostał się śmiercionośny wirus? Zupełnie jak w tych filmach o zombie. Może koniec świata właśnie trwa i lada chwila do naszych drzwi zapuka fala nieumarłych? Ale oni chyba nie pukają. I żeby to nie było o 6 rano…

PS. Kończy mi się paprykarz szczeciński. Ma ktoś na zbyciu?

36 Responses to “2(8) dni później”


  1. 1 adriano66 23 Grudzień, 2012 o 17:33

    Mam dwie puszki, jedną mogę ci przesłać moim (jeszcze) nieskażonym gołębiem.

  2. 2 daltesta 23 Grudzień, 2012 o 17:36

    S.O.S.

    Kapitanie Zwieracz! Jednostki kombinatu przygwoździły nas przy stacji metra, potrzebujemy wsp…tszsrzszzzzzzzzz

  3. 3 PatrykCXXVIII 23 Grudzień, 2012 o 18:23

    Zombie? Haha dobre żarthjisdssucjhy7fswyjfsadnhyusofdk

  4. 4 mrkarrmel 23 Grudzień, 2012 o 19:01

    Zrób jak w Left 4 Dead! Siekiera w dłoń i wyrąb sobie drogę do supermarketu! Aha i zamknij drzwi od bunkra, bo ci jeszcze tam zombiaki wlezą. Nie jest miło, kiedy nie możesz spać bo cię budzą jęki w szafie. Wiem z własnego doświadczenia😉 .

  5. 5 Gregu 23 Grudzień, 2012 o 22:03

    Zwieracz gdzie mieszkasz ? Bo ja nie domknąłem drzwi i mi się hedcraby zalęgły😦 . Mam trochę zupek chińskich i strzelbę . proooosze zimno mi😦

  6. 6 war3st 24 Grudzień, 2012 o 00:10

    A ja jestem w Ravenholm i hejtuje Combine😀 Tutaj nigdy mnie nie dorwą ^^

  7. 7 Pan 24 Grudzień, 2012 o 13:18

    Nie wiem z jakiej racji, ale wylądowałem we wnętrznościach ciągle żyjącego wieloryba, który obecnie pruje przez morze Beauforta i wygląda na to, że śledzi nas rekin, który miał być zjedzony przez Gabena…

    PS: Mam tran. Dużo tranu. Bardzo dużo.

    • 8 zwieracz 24 Grudzień, 2012 o 15:45

      To się nieźle ustawiłeś: pokarm, transport, ciepłe schronienie, może i trochę mokro, ale wnętrzna zwierząt są najlepsze.

  8. 9 Pan 24 Grudzień, 2012 o 17:09

    http://www.halflife3beta.org/
    Seems legit ;P

  9. 10 Trylobit 24 Grudzień, 2012 o 18:41

    … -.-. …. — .– .- .-.. . — / … .. . / .–. — -.. / .-.. — –.. -.- .. . — .-.-.- / — .- — / -.. — … – . .–. / -.. — / .. -. – . .-. -. . – ..- .-.-.- / -… .-. .- -.- / –.. .- –. .-. — –.. . -. .. .- .-.-.- / – ..- – .- .— / -. .. -.- – / — -. .. . / -. .. . / –.. -. .- .— -.. –.. .. . .-.-.- / -.- — -. -.-. –.. -.– / — .. / … .. . / — .. . .— … -.-. . / -. .- / -… ..- – . .-.. -.- .. / –.. / — — -.-. –.. . — .-.-.- / .— ..- – .-. — / .–. .-.. .- -. ..- .— . / .– -.– .— … -.-. / .–. — / .–. — –.. -.– .– .. . -. .. . / -.. — / .-.. — -.. — .– -.- .. .-.-.- / –.. -.– -.-. –.. -.-. .. . / — .. / … –.. -.-. –.. . … -.-. .. .- .-.-.- / -.- — -. .. . -.-. / .– .. .- -.. — — — … -.-. .. .-.-.-

    • 11 Pan 24 Grudzień, 2012 o 21:53

      -.– . … .-.-.- – …. .. … .. … -… — .-. .. -. –.

    • 12 Trylobit 25 Grudzień, 2012 o 14:07

      God damn… Cholerny blogger zniekształcił moją wiadomość!

      Schowałem się pod łóżkiem i mam dostęp do internetu. Tutaj nikt mnie nie znajdzie, chyba jestem bezpieczny. Jutro wyruszam do lodówki po pożywienie. Kombinatu nie ma w zasięgu wzroku, ale słyszę jakieś jęki i krzyki u sąsiadów z dołu.

      • 13 zwieracz 25 Grudzień, 2012 o 14:11

        Trzymam kciuki

  10. 14 RYSZAKOWY 24 Grudzień, 2012 o 18:51

    ja po wybiciu sporej ilości zombie i żołnierzy kombinatu zabarykadowałem drzwi mam żarcie i internet (o czystej toalecie nie wspomnę) codziennie czekam na dachu mojego domu jeśli ktoś żywy tam jest mogę zapewnić pożywienie i dach nad głową please we are not alone

    • 15 daltesta 24 Grudzień, 2012 o 23:25

      Przeniósłbym się do Ciebie, ale brakuje mi benzyny do samochodu.

      Sorry, mate😦

      • 16 zwieracz 25 Grudzień, 2012 o 14:12

        Przerób go na gaz!

      • 17 mrkarrmel 25 Grudzień, 2012 o 20:16

        Dalteściu, przecież możesz ukraść pociąg na stacji kolejowej. Raczej już nikomu się nie przyda!

        • 18 daltesta 25 Grudzień, 2012 o 20:19

          Daj spokój, na stacji roi się od zombie.

          Poza tym u mnie stoją tylko elektrowozy a prąd przestali produkować

          • 19 mrkarrmel 25 Grudzień, 2012 o 20:33

            Na stacji roi się od zombie? A od czego niby są te shotguny z pełnym magazynkiem, które wysłałem ci przedwczoraj w paczce? No chyba, że już sprzedałeś je za kiełbasę podwawelską….

            A jaka sytuacja u was na sylwka? U mnie w porządku- zabarykadowałem się w monopolowym i mam zapas szampana na cały nowy rok. Mogę was przechować jeśli chcecie.

  11. 20 Dell La Roza 25 Grudzień, 2012 o 16:36

    Jeżeli ktoś chcę, to niech się kieruje to Pałacu Kultury. Zagnieździłem się na tarasie widokowym z internetem, żarciem i snajperkami. Mam nawet ładny widok na rozróby, zombie i armie kombinatu.

    Życzę ci Zwieraczu szczęścia😉

    • 21 zwieracz 25 Grudzień, 2012 o 21:56

      Właśnie wczoraj goniła mnie grupa zombie, ale miałem szczęście bo głupie zaklinowały się w drzwiach do sklepu i mogłem spokojnie umknąć oknem.

    • 22 Gregu 28 Grudzień, 2012 o 12:31

      Ja chętnie przyjdę , przyniosę snajperkę i toporek mocy +5

  12. 23 TheMe 26 Grudzień, 2012 o 19:40

    dzień 5: Przemierzam południowe pustkowia. Znalazłem stabilne źródło internetu, nie wiem jak długo mogę z niego korzystać. za kilka dni spływam w dół Wisły pustą lodówką. Z wcześniejszych testów, jeszcze sprzed inwazji wiem że się uda.

  13. 24 Loanard 27 Grudzień, 2012 o 13:36

    Patrzcie co wyłapał mój wielorybi internet: http://www.valvetime.net/threads/jeremy-bennett-found-wearing-a-half-life-3-t-shirt.242978/

    • 25 TheMe 27 Grudzień, 2012 o 20:10

      hmmm tak, tak, analiza dźwięku z tego zdjęcia wskazuje na to ze obecni tam słuchają właśnie Deep purple – child in time, którego ostatnie słowa tekstu brzmią „Wait for the ricochet…” Przypadek? nie sądzę!!!

    • 26 Pan 28 Grudzień, 2012 o 10:40

      O to ty podkradasz mi Wi-Fi!

  14. 27 daltesta 31 Grudzień, 2012 o 14:49

    :OOOOOO

    Śnilo mi się, że Gaben wydał HL3, ale gameplayu mojemu mózgowi nie chciało się wytworzyć😦

  15. 28 Pan 1 Styczeń, 2013 o 13:36

    Witamy w 2013 roku! Hura!

    A teraz dawać HL 3.

    • 29 RYSZAKOWY 2 Styczeń, 2013 o 23:04

      Będą trudności z HL3 bo podobno zombie ich przygwoździły w budynku
      więc ruszam na ratunek valve i HL3 żeby go wydali w tym roku ktoś idzie ze mną?

      • 30 Forfen 3 Styczeń, 2013 o 19:32

        Dziennik Forfenowski, Tydzień 1, Czwartek.
        Z notebookiem pod pachą i łomem z holownikiem celograficznym zacząłem stylem Fishera chodzić po ścianach w poszukiwaniu internetu. Napisałem tę oto wiadomość w Wordzie i napisałem kod który wyśle tę wiadomość od razu po uzyskaniu dostępu do łaj-faja.
        Ja i moja społeczność jest w stanie krytycznego zagrożenia.
        Jeśli to czytasz, proszę potrzebujemy zapasów kiełbasy krakowskiej i darowizny w postaci Euro poprzez zakup naszych Ultra Mega Hiper Rzadkich Zimowych Niegrzecznych Szatańskich Skrzynek na rynku Steam.
        Proszę przesłać owe dary na ten adres: ul. Fińska 43a, Koszalin, Daleka Północ na granicy ze Skyrimem.

        PS. Przez przypadek zadławiłem się cheetosem, pierwsza pomoc byłaby miła.

        • 31 daltesta 3 Styczeń, 2013 o 21:00

          Mam tylko suchą beskidzką.

  16. 32 janka_gramofonomanka 3 Styczeń, 2013 o 21:21

    Skończcie już proszę z tymi opowieściami o zombie i poszukiwaniu internetu bo nie wiem jak innych ale mnie dawno znudziły.

  17. 33 MrPasztet 7 Styczeń, 2013 o 21:32

    To ich nie czytaj – proste. A wracając to survialowego tematu: Ja panowie znalazłem patent na te truposze: Ucinacie dolną szczękę, wyrywacie zęby i ucinacie CAŁE ręcę. Jak nie mogą jeść to robią się głodne. Jak robią się głodne to robią się spokojne i „bierne”. To tyle, do usłyszenia🙂

    • 34 TheRedShadowPL 8 Styczeń, 2013 o 17:58

      Niestety ale to wymyslil Robert Kirkman, a nie pan. Prosze go przeprosic. NATYCHMIAST.

      • 35 MrPasztet 8 Styczeń, 2013 o 21:03

        Wybacz ;_; Ale w sumie sam to odkryłem bez pomocy więc jednak małe zwycięstwo ^^

  18. 36 TheRedShadowPL 9 Styczeń, 2013 o 00:17

    W sumie… jesli tak to sie nie obrazi.

    WAZNA WIADOMOSC
    Jezeli szukacie dobrej i”realistycznej” (o wszystko trzeba dbac np. jedzenie, picie, baza,…) gry o zombii to polecam Project Zomboid od Indie Stone. Najwiekszy plus to to ze do kazdego budynku mozna wejsc i zrobic z niego baze odpowiednio go zabezpieczajac. Plus sa mody i dodatkowe mapy.


Skomentuj

Kalendarz wpisów

Grudzień 2012
Pon T Śr T Pt S S
« List   Sty »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Archiwum


