Speszial na niedzielę (aktualizacja)

Ogłoszenie parafialne

Mam do oddania 3 zaproszenia do Doty 2. Jeśli jest ktoś czytający tego bloga, kto jakimś cudem jeszcze nie ma Doty 2, to chętnie oddam.

Wszystkie zaproszenia zostały rozdane🙂

Jak ktoś chce sprzedać z „ogromnym zyskiem” te zaproszenia komuś innemu, to też oddam.

Jak ktoś nie czyta tego bloga, a chce Dotę 2, to też nie ma problemu😉

Jeśli mam was w swoich znajomych to prześlę wam gifta, albo ztrejdujemy (bo nie wiem czy akurat będę online), a jak się nie znamy to dodajcie mnie do znajomych na Steam. Chyba, że do wysyłania prezentów nie trzeba być znajomym, to wystarczy jak podacie swój nick w komentarzu, a ja go prześlę.

Ogłoszenie parafialne

9 Responses to “Speszial na niedzielę (aktualizacja)”


  1. 1 mrkarrmel 25 Listopad, 2012 o 19:24

    Kurczę, Valve strasznie rzuca w nas biedaków tymi zaproszeniami do Doty, a wszystkich już obdarowałem i kolejne trafiły mi do ekwipunku, ech ech… Przynajmniej zawsze można sprzedać je za przedmioty do TF’a🙂 .

    • 2 zwieracz 25 Listopad, 2012 o 21:13

      Tylko, że tego nikt nie chce kupować😉

      Zostały 2 zaproszenia

      • 3 mrkarrmel 25 Listopad, 2012 o 22:18

        Powiedziałbym, że w to nikt nie chce grać. Kiedy pytam się kogoś, czy chciałby klucza do Doty to odbiega ode mnie z krzykiem🙂 . Poza tym wszyscy i tak to już mają. Dota nie jest już taka hypsterska jak kiedyś😦 .

  2. 4 Trylobit 25 Listopad, 2012 o 21:55

    Czy rozdawanie tak kolosalnej liczby tych zaproszeń przez Valve ma jakiś inny cel oprócz próby nakłonienia ludzi do zakupienia itemków ze sklepu DOTY 2? Ja już mam chyba z 6 tych zaproszeń i nie wiem co z nimi zrobić.. Na allegro za 5 złoty nie będę sprzedawać, rozdawać trochę szkoda, a w TF2 nikt nie kupuje ;(

  3. 5 Pan 25 Listopad, 2012 o 22:05

    http://pl.memgenerator.pl/mem-image/dota-wszedzie-dota-pl-ffffff

  4. 6 Musiek 26 Listopad, 2012 o 17:36

    MI DAJ PLISS NIE MAM DOTY ;333

    • 7 zwieracz 27 Listopad, 2012 o 13:59

      Czyli, że jak, chcesz czy nie?🙂 Mogę dać

  5. 8 dexxxxxter 26 Listopad, 2012 o 21:35

    Ja chętnie bym przyjął zaproszenie😉
    Mój nick Dexxxter. Wysłałem zaproszenie do znajomych.

    • 9 zwieracz 27 Listopad, 2012 o 14:00

      Oki jak będę na Steam (chyba dzisiaj się uda) to się odezwę (albo wyślę od razu)🙂


Skomentuj

Kalendarz wpisów

Listopad 2012
Pon T Śr T Pt S S
« Paźdź   Gru »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Archiwum


