Najlepsze „Meet the…” (ankieta)

Published by

on

Pora na nową ankietę! W dzisiejszym odcinku pytam was o:

Jaki jest według was najlepszy short z serii „Meet the Team”?

Która klasa została najlepiej zaprezentowana? Która animacja podobała się najbardziej? Czas wybierać Mr Freeman…

Jeśli już nie pamiętacie wszystkich scen, to tutaj macie linka do animacji.

Ankieta powinna być widoczna z prawej strony bloga —->

Reszta filmów Valve będzie musiała poczekać na kolejną ankietę 😉

* * *

A z innych wiadomości:

1. Dodałem nową zakładkę w menu głównym bloga gdzie umieszczam wszystkie swoje wypociny z Source Film Makera (na górze najnowsze).

2. 24 sierpnia tego roku Valve skończyło 16 lat! I to w sumie tyle, bo z tej okazji dostaliśmy… nic. Nawet słowa pocieszenia w wiecie jakiej sprawie 😉

3. Przy okazji pochwalę się jeszcze tym co zbudowałem w aplikacji LEGO i Googla, która się zwie chyba LEGO build:

😉

over and out

51 odpowiedzi na „Najlepsze „Meet the…” (ankieta)”

  1. Awatar mrkarrmel

    Dobrze, że tydzień temu obejrzałem wszystkie Meet The- tak, aby sobie powspominać 🙂 .

    Lego w Chromie? Eee, już mogę sobie sam wyciągnąć duży i zakurzony wór w którym trzymam wszystkie swoje klocki i się pobawić. Chociaż jak ktoś nie ma własnej kolekcji, to może to być dobre…

    Szkoda tylko, że dzieci nie bawią się już klockami, tylko tym Minecraftem 😦 .

  2. Awatar Mikos
    Mikos

    buildwithchrome.com/build/HbGs :3

    1. Awatar zwieracz
      zwieracz

      Nazywam się zwieracz i zatwierdzam tą konstrukcję.

  3. Awatar daltesta

    Ale mi podkradł pomysł na ankiete ;(
    Normalnie jak tą kiełbase, słuchaj tu na rynku

  4. Awatar PatrykCXXVIII

    I tak wiadomo, że Meet The Pyro najlepsze, bo najbardziej dopracowane!

  5. Awatar Trylobit
    Trylobit

    Dla mnie meet the spy, pyro i medic 🙂

    Taak, dziecko neo, hejter i inne gówna bo lecę na nowe filmiki 😛

  6. Awatar Musiek
    Musiek

    buildwithchrome.com/build/HgO8 Huehuehueheu

    1. Awatar zwieracz
      zwieracz

      Dobrze wam idzie 😀

  7. Awatar Krzysztof Siemionek (@K2Core)

    Zwieraczowe miasto rośnie w siłę: buildwithchrome.com/build/HWd2
    To nieudane na niebiesko to moje ;]
    Dołączcie się, aby było jeszcze większe

    1. Awatar Krzysztof Siemionek (@K2Core)

      Dodałem napis i want to belive pod logo hl3, niepotrzebnie napieprzałem, tło, ale może być :]

    2. Awatar janka_gramofonomanka
      janka_gramofonomanka

      zburzyli ci ch*je je*ane

      1. Awatar zwieracz
        zwieracz

        I tak jest fajnie. Zawsze o tym marzyłem.

  8. Awatar janka_gramofonomanka
    janka_gramofonomanka

    buildwithchrome.com/build/HSj6

  9. Awatar Krzysztof Siemionek (@K2Core)

    Zburzyli mi napis w którym było napisane: Fani zwieracza (ten niebieski). Lol 😀

  10. Awatar Mikos
    Mikos

    Zbudowałem Wheatleya :3. Brakuje mi tylko GlaDOS /gordona lub doga

    1. Awatar janka_gramofonomanka
      janka_gramofonomanka

      chyba musisz zatwierdzić na mailu bo jest pole z napisem „awaiting approval”

  11. Awatar janka_gramofonomanka
    janka_gramofonomanka

    a ja zrobiłem overwatch nexus ale nie na tym polu co chciałem i teraz nie dość, że ruchome ściany i budynki się nie łączą to jeszcze stoi obok jakiegoś obskurnego hangaru 😦

  12. Awatar The Mr R
    The Mr R

    buildwithchrome.com/build/Hj5V

    HL3 CONFIRMED!

    1. Awatar zwieracz
      zwieracz

      Daj to na Kotaku, będzie afera!

  13. Awatar Paweł Rządzi!!!
    Paweł Rządzi!!!

    To co kto robi mapy z HLa w LEGO 😀

  14. Awatar Forfen
    Forfen

    Meet the Forfen. Za darmo do czatowania ze mną, poznaj słynnego Forfena.

    1. Awatar zwieracz
      zwieracz

      Zrób AMA

  15. Awatar Forfen
    Forfen

    buildwithchrome.com/build/Hk3z Fajne toto.

    1. Awatar zwieracz
      zwieracz

      Zburzyli 😦

      1. Awatar janka_gramofonomanka
        janka_gramofonomanka

        a mi zburzyli napis „zwieraczowo 17” 😦

  16. Awatar Trylobit
    Trylobit

    buildwithchrome.com/build/HSUZ

    oba z ciastem moje!

  17. Awatar Forfen
    Forfen

    Uwaga cytadela w budowie ;D

    1. Awatar janka_gramofonomanka
      janka_gramofonomanka

      EJ! cytadele JA zrobiłem. Nie zabierać pomysłów proszę!

      1. Awatar Forfen
        Forfen

        Gdzież to niby? Bo nie widzę żadnej cytadeli na planszy.

        1. Awatar janka_gramofonomanka
          janka_gramofonomanka

          no jak to, pod napisem „zwieracz is the best”

          1. Awatar Forfen
            Forfen

            Ah to tototo. Nawet zacne. Ja planowałem robić w skali 1:2 ale limit klocków mi na to nie pozwala ^^.

            1. Awatar zwieracz
              zwieracz

              Dobre, nawet jest fragment City 17 i zapora Kombinatu ^^

  18. Awatar TheMe
    TheMe
    1. Awatar zwieracz
      zwieracz

      Ładne, tylko dlaczego jest na czerwono 😉

      1. Awatar TheMe
        TheMe

        ale, ale, ale, ale, ale… Usunęli 😦 kurczę a taką ładną replikę ich logo zrobiłem. Z kluczem francuskim, złotą ramką itp.

  19. Awatar Pan
    Pan

    A propos lego… http://gametyrant.co/news/2012/8/27/half-life-enters-the-crazy-world-of-lego.html

    A tu Ruskim się nudzi najwyraźniej…. http://www.youtube.com/watch?v=v7SGEhvx3m8

    Nie wiem co o tym sądzić, bo z 75% nie zrozumiałem ;P.

  20. Awatar janka_gramofonomanka
    janka_gramofonomanka

    no ja p* znowu przeniósł mi budowle

  21. Awatar daltesta

    Na Demo nikt nie zagłosował 😦
    Jak możecie być tacy nieludzcy!!!!!!!111111111111111

  22. Awatar Pan
    Pan
    1. Awatar zwieracz
      zwieracz

      Ta… normalnie HL3 confirmed ;p

  23. Awatar Pan
    Pan

    No nie… znowu?

    Takie coś mnie wnerwia.

    1. Awatar zwieracz
      zwieracz

      To znaczy co? Że koleś powiedział o HL3 i HL4 czy, że Gaben popisuje się swoją brodą?

      1. Awatar daltesta

        Może ta broda to znak, że Santa Gabe da nam na święta prezent?

        1. Awatar Trylobit
          Trylobit

          Ale mu się głos załamuje..
          Coś ukrywa! 😀

          1. Awatar janka_gramofonomanka
            janka_gramofonomanka

            E tam, zawsze mu się tak załamuje… ukrywa to od lat! 😀

  24. Awatar Pan
    Pan

    I jedno i drugie:P. Trochę wam jeszcze po-spamuje…A tu mamy ciekawe photo http://i.imgur.com/zp1pi.jpg
    L4D3 potwierdzone ;P.

  25. Awatar lol
    lol

    http://blackmesasource.com/ czyżby mieli wreszcie wydać tego moda 🙂

    1. Awatar Paweł Rządzi!!!
      Paweł Rządzi!!!

      Podobno bez Xen 😦

      1. Awatar Pan
        Pan

        Sranie w banie…

    2. Awatar Pan
      Pan

      Odnośnie Black Mesy jest jeszcze to: http://blackmesasource.com/bmrf-employment-letter.pdf

  26. Awatar Mikos
    Mikos

    Strasznie mi się podoba sound track z BM:source :>

Dodaj komentarz