CS:GO beta – de_aztec

No nie mogę. W CS:GO naprawdę się bardzo przyjemnie gra. Oczywiście pod warunkiem, że dobrze ci idzie, a reszta teamu nie chrzani każdej akcji🙂

Spodziewałem się odgrzewanego kotleta i w sumie go dostałem, ale jest on świetnie podgrzany i oblany świeżutkim sosem.

A dzisiaj chciałem skupić się na jednej z najbardziej rozpoznawalnych map Countera, czyli de_aztec.

Jest to chyba jeden z najładniejszych remake’ów w CS:GO. I w przeciwieństwie do takich map jak Inferno czy Italy naprawdę zyskała nową twarz. Wydaje mi się, że to głównie zasługa roślinności. W CS 1.6 praktycznie jej nie było, same szare, kamienne ściany. W CSS szare ściany podmieniono brązowymi, ale roślin też było jak kot napłakał. Natomiast w CS:GO naprawdę czujemy się jak w dżungli, bo roślinność wylewa się z każdego kąta, a rzucające dynamiczne cienie Słońce dopełnia tego magicznego przedstawienia. Widać, że doświadczenia z Portalem 2 i Leftami wiele Valviaków nauczyło.

Ale nie samym wyglądem terrorysta żyje.

Co zmieniono?

Niewiele, ale jest kilka zmian, które zawodowych graczy mogą przyprawić o zawał i spowodować, że się pogubią jak owce bez pasterza.

1. Usunięto przejście z tyłu spawnu Terrorystów. Teraz jest tylko jedna słuszna droga rushu, ale i tak przy schodach można zejść do kanałów, jak zawsze. Więc strata praktycznie żadna.

2. Zmieniono zwrot (nie kierunek) schodów przy spawnie Terrorystów.

Góra schodów zawsze była od strony mostku i drzwi na bombsite B. Teraz jest po stronie spawnu TT, więc płynnie i bezpiecznie można zejść na dół bez narażania się na kule przestrzelone przez bramę po lewej.

3. Pokój przed mostkiem (TT)

Teraz drewniane skrzynie znajdują się po środku pomieszczenia przed mostkiem. Dzięki temu można je obejść po obu stronach i lepiej ostrzeliwać CT kampioncych za mostem.

I to chyba tyle znaczących zmian.

Inne zmiany

Na całej mapie dodano trochę rusztowań, ale niestety nie można na nie wchodzić, mimo iż posiadają coś na kształt drabiny. Najbardziej chyba złudne wydają się te na bombsite A, aż prosi się, żeby na nie wejść. Zresztą na pierwszy szczebel (tych z prawej) nawet można, ale dalej już nie.

Prawda, że ładne? Ta świeża zieleń kontrastująca z błękitem nieba, a do tego ładne modele ruin. Nic tylko zrobić piknik. Śniadanie na trawie. Śniadanie na bombsajcie ;P

Podoba mi się pomysł na wykorzystanie przestrzeni wokół mostu. Drugi przerwany most obok, lekko powyżej nadaje klimatu. A może był już tam taki w CSS? Prawdę mówiąc nie pamiętam, ale tutaj i tak jest lepiej. Normalnie klimat jak z Indiany Jonesa. No i ta roślinność.

No właśnie. Jak wspominałem, flora wypełza z każdego kąta starych ruin. Widać kto tu rządził przez ostatnie kilkaset lat.

smexy :3

Co ciekawe, w kilku miejscach można znaleźć, stare i dobrze nam znane kosze na śmiecie, które pamiętają jeszcze czasy Half-Life 2. Ciekawe w ilu jeszcze grach je zobaczymy😉

Hehe, mówiłem że jestem noobem, dopiero teraz zauważyłem, że bombsite’y w CS:GO i CSS są zamienione miejscami w stosunku do 1.6. A to B, B to A.

:O

No i mnie poszczelili, wracam na respawn, ale… CDN!

3 Responses to “CS:GO beta – de_aztec”


  1. 1 mrkarrmel 19 Kwiecień, 2012 o 15:01

    Ciężkie jest życie mappera. W nowej odsłonie CS’a zamiast się bawić to szuka się zmian w mapach😛 . Znając życie, po premierze, zamiast strzelać tzw. „hedy” będę oglądał się z nowymi rzeczami😛 .

  2. 2 wtf 19 Kwiecień, 2012 o 21:49

    MODELE SMIETNIKA Z HL2!?LOLOLO

  3. 3 daltesta 23 Kwiecień, 2012 o 20:31


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s




Kalendarz wpisów

Kwiecień 2012
Pon T Śr T Pt S S
« Mar   Maj »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Archiwum


%d bloggers like this: