Co ja patrze?

Patrzę i oczom nie wierzę. Co to się nie działo przed, w trakcie i po VGA 2011. Najpierw były jakieś niby przecieki, których chyba nikt nie brał całkiem poważnie, ale potem pojawiło się przemówienie Wheatleya z gali VGA i wtedy już wszyscy zgłupieli. Nawet ja pomyślałem, że to jednak może coś być. Może nie od razu HL3, ale na przykład kolejne DLC do Portala 2. Wszyscy jeszcze zbyt dobrze pamiętają PotatoFoolsDay ARG żeby lekceważyć takie tajne przekazy. Tamto zaczęło się pierwszego kwietnia kartoflami. Można zacząć głupiej i bardziej nietypowo?

Teraz dostaliśmy półminutowe nagranie, prosto z paszczy Kurka. Musiało tam coś być. No i tajny przekaz był, ale okazał się bezwartościowy. W końcu na nagraniu z VGA odczytano nazwę satelity, który odebrał sygnał: OBSERVATION SATELLITE „LANTHANUM”, przetłumaczono nazwę na grekę i otrzymano coś z lambdą –  λανθανω. Rosyjski satelita? Znaczek Lamba? To musi być HL. Co jak co, ale taka forma rozpoczęcia nowego ARG byłaby jak najbardziej na miejscu i w stylu Valve.

Ale okazało się, że to nic specjalnego. Sam Gabe, a także Marc Laidlaw zaprzeczyli jakoby w powietrzu unosiło się nowe ARG. Tak się nie robi. Nie mówcie mi, że nie spodziewali się takiego odzewu. Kto daje fanom gier Valve nagranie pełne mrugających cyferek i literek? Trolling klasyczny.

Jak widać fani stali się już samowystarczalni🙂 Sami rozgrzali atmosferę przed galą wręczenia nagród i sami wyciągnęli wnioski ze zwykłego(?) nagrania.

Nie pierwszy to już raz, ale mam nadzieję, że ostatni, że kolejny taki przypadek będzie prawdziwy, że Valve coś ogłosi.

Tak się zastanawiałem (zwieracz myślący) i doszedłem do wniosku, że w 2012 musimy usłyszeć o nowej grze. Chciałbym, żeby to była nowa odsłona HL’a, ale równie dobrze może być to nowa marka. No bo tak. Na przyszły rok i to (jeśli dobrze pójdzie) na pierwsze półrocze mamy zapowiedziane 2 gry, a potem nic. W dodatku te gry, to nie są specjalnie pochłaniające produkcje. CS:GO to odgrzewany kotlet robiony w głównej mierze przez zespół z zewnątrz czyli Hidden Path Entertainment. Dotę 2 robi zespół po przewodnictwem Icefroga. Tam może być trochę więcej osób, bo jest sporo bohaterów i mimo, że to kalka pierwszej Doty, to jednak w trochę innych, nowych klimatach. Nowe nazwy, nowa historia, nowe modele itd, itp. A co robi reszta teamu? Oprócz nowych czapek do TF’a? Kilku ludzi od Portala 2 przygotowuje pewnie nowe DLC i zapowiedziany już wcześniej prosty edytor do map.

A co robi reszta teamu? Co pisze Erik Wolpaw?

Daje Gabenowi jeszcze pół roku na ogłoszenie jakichkolwiek informacji na temat nowego Half-Life’a. Po tym czasie… zjem wszystkie ciastka ze snack baru Valve!

Z innej beczki, szykuje się inna ciekawa rzecz. Otóż nasze Valve pokaże się w styczniu przyszłego roku na targach „Consumer Electronics Show” w Las Vegas (10-13 styczeń). To podobno bardzo ważne wydarzenie w branży sprzętowej. Organizowane jest już od 1967 roku chyba i pokazano tam wiele znanych technologi jak, np: DVD czy Blu-Ray.

Co pokaże Valve? No właśnie, prawdopodobnie coś związane ze Steamem. Big Picture, który już kiedyś zapowiedzieli? A może Steam na urządzenia mobilne? Steam Box, SteamStation, konsola z wbudowanym Steamem? Jestem bardzo ciekawy, chociaż bardzo prawdopodobne, że u nas w Polsce i tak ta nowość pojawi się z opóźnieniem (jeśli w ogóle). Co to będzie dowiemy się już zaraz po nowym roku.

PS. Święta w TF’e już się powoli zaczynają, pilnujcie, żeby wam choinki nie zasapowali.

PS. Aha, niektórym osobom szaleją ekwipunki na Steam, sprawdź swoje. Czyżby szykowała się jakaś świąteczna akcja?

4 Responses to “Co ja patrze?”


  1. 1 Elektryk 14 Grudzień, 2011 o 19:41

    O właśnie.Ja dziś ja uruchamiałem Steama dostałem powiadomienie o tym, że mam nowy prezent w ekwipunku. A gdy do niego zajrzałem było pusto. Prezent widmo :O

    • 2 zwieracz 14 Grudzień, 2011 o 19:49

      Ja nic takiego nie miałem, ale widać, że coś testują/przygotowują.
      A jaką miałeś datę przy prezencie? Też tak jak na screenie, że można wymienić przed 1969?🙂

      • 3 Elektryk 15 Grudzień, 2011 o 00:21

        Ja wogóloe tego prezentu nie widzę. Dalej mi na zakładce pisze, że jest jeden gift ale okienko poniżej jest puste. W ogóle jak teraz sprawdzałem to strona społeczności przestała działać.

  2. 4 Andrzej 14 Grudzień, 2011 o 19:51

    Usunąłem steam żeby to wziąć się do roboty przed i po świętach, ale widzę że już 90% TF2 ściągnięte na nowo😉
    Stąd moje wnioski, że wafle jedyne co może pokazać na tych targach to statystyki opisujące jak bardzo to steam przyczynia się do opóźnień w procesach powstawania nowych technologii i karmienia lenia.

    Ciekawe czy tym prezencikiem będzie kluczyk do niegrzecznych skrzynek.


Skomentuj

Kalendarz wpisów

Grudzień 2011
Pon T Śr T Pt S S
« List   Sty »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Archiwum


