Welcome to…

Dla równowagi do wczorajszego wpisu dzisiaj coś bardziej w temacie.

Na początku miesiąca skleciłem poniższy, krótki filmik. Osoby, które mnie subskrybują na YT już go widziały. Zestawiłem ze sobą wszystkie sceny z gier Valve, zawierające zwrot „Welcome to…”. Od razu mówię, że nie ma tutaj żadnego ukrytego spisku czy tajnego przekazu. Ot, wpadłem na pomysł i wszystko zebrałem. Pewnie dla anglojęzycznych osób to nadużywanie zwrotu „welcome to” nie jest niczym nadzwyczajnym i godnym uwagi. To przecież po prostu powitalny zwrot, jak każdy inny. No może trochę za oficjalny, ale w Valve się już tak utarło, że właśnie jego używają. Co nie dziwi, bo mamy tu głównie gry z serii Portal i HL, gdzie mamy do czynienia z takimi poważnymi instytucjami jak Black Mesa i Aperture Science, które nie będą się przecież zwracały do pracowników: „Cześć stary”, czy „Siema koleś”🙂

Być może coś pominąłem, ze środka jakiejś gry, ale mam nadzieję, że jednak nie:

Jak widać w zestawieniu króluje Portal 2 i HL jedynka. Oprócz tego mamy też komentarze twórców i nieśmiertelne Gabenowe powitanie. Brakuje Counter-Strike’a DoDa i Alien Swarma, ale one nie mają nawet komentarzy Valve😦

4 Responses to “Welcome to…”


  1. 1 mrkarrmel 25 Listopad, 2011 o 15:06

    Hi, I’am Gabe Newell and welcome to Team Fortress 2.

  2. 2 elektryk91 25 Listopad, 2011 o 15:45

    Ty tu nam nie mydlij oczu. Zapomniałeś dać nową ankietę!

    • 3 zwieracz 25 Listopad, 2011 o 16:19

      :O

  3. 4 Retosik 26 Listopad, 2011 o 18:20

    To stop a Gaben, press your primary fire key.


Skomentuj

Kalendarz wpisów

Listopad 2011
Pon T Śr T Pt S S
« Paźdź   Gru »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Archiwum


