Peer Review część 2

Wczoraj, tradycyjnie już, razem z Pierogiem, przeszliśmy nowe misje do co-opa. Mapek jest tylko 9, ale za to są dosyć duże, a przynajmniej takie się odnosi wrażenie. Jeśli się teraz nad tym zastanowić, to same testy nie były jakoś specjalnie trudne. Fakt zacięliśmy się w kilku miejscach, ale spodziewałem się większego mind fucka🙂

Testy nie są tak bardzo wymagające zręcznościowo, co przecież powinno być znakiem rozpoznawczym co-opa. Mało było momentów, w których trzeba było się zgrać co do sekundy. W dodatku te pierwsze komory były chyba trudniejsze niż ostatnie, ale może mi się tylko tak wydaje.

Mapy są naprawdę duże, w kilku miejscach zdziwiłem się nawet, że nie było ładowania między sekcjami. Są też easter eggi i ciekawe lokacje biurowo-zapleczowe do zwiedzenia.

A zakończenie… jest po prostu fantastyczne. W ogóle się nie spodziewałem takiego obrotu sprawy. To najlepsza część DLC. Finał jest wg mnie nawet ciekawszy niż zakończenie w podstawce.

Było fajnie, ale krótko. Jak zauważa wiele osób, brakuje trochę czegoś nowego dla trybu dla jednego gracza, a leaderboardsy i wyzwania mogły spokojnie pojawić się już przy premierze. Ja czekałem na kilka zaawansowanych wersji komór, tak jak to było w pierwszej części gry, jednak twórcy nie zdecydowali się na ten ruch. Może komór jest za dużo i nie wiedzieli, które wybrać😉

Podobno nadal brakuje wsparcia dla mapek tworzonych przez graczy, co jest przecież krokiem wstecz w stosunku do pierwszego Portala.

Ogólnie było fajnie, ale pozostał „lekki” niedosyt. Co-op jest przecież w sumie na raz, a nie każdy lubi masterować wyniki w wyzwaniach.

6 Responses to “Peer Review część 2”


  1. 1 spaqin 6 Październik, 2011 o 14:47

    Ile wam zajęło przejście coopowej części DLC?
    Bo mam wrażenie że jak z kolegą w 2,5h to zrobiliśmy to trochę wstyd i głupi jesteśmy.

    • 2 zwieracz 6 Październik, 2011 o 16:53

      Ja też miałem podobne wrażenia podczas gry ^^

  2. 3 Rozmarzony Pierog 6 Październik, 2011 o 16:43

    19:08 – Pan Zwieracz: ::
    21:16 – My Little Pieróg: quniec
    policz sobie😀

    • 4 zwieracz 6 Październik, 2011 o 16:53

      true, true

  3. 5 Świrek 6 Październik, 2011 o 21:00

    Oglądnąłem sobie końcowy filmik z dlc…
    MÓJ MÓZG JEST DESTROYED D:

  4. 6 Lizard 8 Październik, 2011 o 09:15

    Kiedy zobaczyłem ptaka na klawiaturze to :
    http://c.wrzuta.pl/wi8942/5a598e4e0011ee5e4d766043/mozg_rozjebany


Skomentuj

Kalendarz wpisów

Październik 2011
Pon T Śr T Pt S S
« Wrz   List »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Archiwum


