Portal 2 Motion Pack

To było tak, że gdy tylko pojawiły się informacje i pierwsze gameplay’e promujące ten mappack od razu zapragnąłem dowiedzieć się jak naprawdę się w to będzie grało. Obiecałem sobie, ze będę śledził YouTube i sprawdzał czy nie pojawiły się jakieś gameplay’e. Ale potem, po premierze Portal 2 po prostu o tym zapomniałem.

Nie, nie kupiłem Razer Hydra. Zabawka warta ponad 500 zł, której za 2 lata nie będzie wspierać żadna gra, pheh, to nie dla mnie.

Wczoraj trafiłem przypadkiem na gameplay chyba z całego dodatku, no i postanowiłem podzielić się z wami tym znaleziskiem. Normalnego DLC jeszcze nie ma, to chociaż popatrzmy na to, na co nas maluczkich nie stać.

Motion Pack

DLC zawiera tylko 6 dodatkowych komór + 7 ich wariacji w trybie zaawansowanym. Niby niewiele, ale oprócz tego za pomocą Hydry, możemy grać też w regularną historię Portal 2, no i pewnie mody też się wliczają. Jedynie Co-op jest zablokowany na taką możliwość.

Natomiast sam kontroler daje parę nowych, ciekawych możliwości. Po pierwsze można dowolnie przesuwać i obracać postawione już na ścianie portale. Możemy je dowolnie sobie dopasować, a w przypadku kilku komór jest to niezbędny manewr. Co ciekawe obracanie portalu wpływa też na przedmioty, które przez niego przechodzą. Most świetlny obróci się razem z portalem i dzięki temu zamiast kładki możemy zrobić barierę ochronną.

Komora #1

Drugą nowinką jest skalowana kostka Aperture. Machając kontrolerem można ją sobie we wszystkich wymiarach powiększać, a wraz z rozmiarem zwiększa się też jej masa, można w ten przebić np jakąś szybę, albo aktywować kilka przycisków naraz.

Komora #2

Trzecia nowinka, to promień, będący przedłużeniem Portal Guna, którym możemy przenieść kostkę w miejsca nam wcześniej niedostępne. Trzymając każdy przedmiot możemy go też dowolnie obracać, co przydaje się głównie przy manipulowaniu skalowaną kostką.

Komora #3

Jak widać w Motion Packu mamy wykorzystane wszystkie znane nam technologie Aperture, co z nowymi możliwościami daje jeszcze większą różnorodność i swobodę.

Komora #4

Nie ma mowy o partactwie, komory są wykonane bardzo starannie i obejmują wszystkie style: stare komory GLaDOS, testy Cave’a Johnsona i nowoczesne komory z końca gry.

Komora #5

Kostka skalująca to chyba najfajniejszy element dodatku. Szczególnie spodobał mi się patent, z 2 przyciskami i wydłużoną kostką przechodząca przez portale🙂

Komora #6

Nie powiem, chętnie bym sobie w to zagrał.

14 Responses to “Portal 2 Motion Pack”


  1. 1 PatrykCXXVIII 22 Wrzesień, 2011 o 09:18

    Me two!
    Jak oglądałem materiały przedpremierowe to trafiłem na prezentację tego kontrolera. Ale byłem zawiedziony że nie ma tej kostki ;(

  2. 2 majan22 22 Wrzesień, 2011 o 13:39

    W piątej komorze spróbowałbym raczej rozepchać te zepsute drzwi.

    • 3 wrona229 22 Wrzesień, 2011 o 14:49

      ja też

      • 4 zwieracz 22 Wrzesień, 2011 o 15:48

        Też myslałem, że tak zrobi.

  3. 5 Lizard 23 Wrzesień, 2011 o 10:43

    One się same o to prosiły!

  4. 6 Septuater 23 Wrzesień, 2011 o 16:24

    Dziś zaczyna się jesień, a DLC do Portala 2 wciąż w lesie…

    • 7 zwieracz 23 Wrzesień, 2011 o 20:42

      O soundtracku nie wspominając…

  5. 8 wrona229 23 Wrzesień, 2011 o 17:04

    Podobno valve powiedziało oficjalnie że będzie portal 3, wie ktoś coś o tym?

    • 9 zwieracz 23 Wrzesień, 2011 o 20:43

      Nic mi o tym niewiadomo

      • 10 pawelcomi 31 Lipiec, 2013 o 05:35

        Kupiłem sobie to na trollegro niedługo kurier przywiezie ten fajny kontroler.

        PS.Znalazłem to http://www.youtube.com/watch?v=NwF5p3bNYB8

        • 11 zwieracz 1 Sierpień, 2013 o 10:22

          Łał, to nieźle😀
          Z tym kontrolerem można mieć sporo dobrej zabawy.

          Tylko nie strzelają sobie w łeb jak Gordon na tym nagraniu ;D

          • 12 pawelcomi 18 Wrzesień, 2013 o 16:54

            Powiem tyle trzeba się troche przystosować ale nizezła zabawa jest.Teraz jest cała fala gier na oculusa i wprowadzają jego obsługe.Niesty nie sprawdze Portala 2 bo dlc nie jest dostępne w moim regionie i nic nie pomaga.

            • 13 zwieracz 21 Wrzesień, 2013 o 18:38

              Te ograniczenia regionalne to najgorsze zło zaraz po płatnych DLC i nazistach.

    • 14 Septuater 24 Wrzesień, 2011 o 22:26

      To już wiem, gdzie moje DLC!


Skomentuj

Kalendarz wpisów

Wrzesień 2011
Pon T Śr T Pt S S
« Sier   Paźdź »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Archiwum


