Dobra, wystarczy!

Koniec tej farsy. Koniec dyktatury trollface’a. Koniec z gwatemalskimi terrorystami. Wracam do normalności, o ile blog ze zwieraczem w nazwie może być normalny.

To miał być drobny eksperyment i żart zarazem. W piątek po ogłoszeniu lipnego ultimatum miałem skończyć całą zabawę umieszczając proste:

Ale w wyniki niespodziewanych czynników nagle plan się skomplikował, a w głowie zaczęły kiełkować dziwne pomysły. Innymi słowy szatan się zaczął mną interesować. Miało być ARG, a skończyło się na prostej zabawie w „wyłączanie” bloga. W pewnym momencie byłem nawet gotowy połączyć to pseudo ARG z moim modem dawniej znanym jako „The Asylum”, a obecnie pod nazwą [nazwa zastrzeżona]. Ale nie byłem przygotowany na coming out😉 Zacząłem w pośpiechu robić materiały promocyjne na moddb i takie tam, ale stwierdziłem, że nie ma co się spieszyć, zrobię to na normalnie i na spokojnie w swoim czasie. Zostało trollowanie.

Najbardziej zaskoczyło mnie to, że naprawdę zaczęliście nabijać odsłony filmu, dla żartów czy nie, wzięliście sprawy w swoje ręce. Nie spodziewałem się aż takiego odzewu i nie byłem na to przygotowany. Pod wpisem pojawiło się aż 60 komentarzy… więc ktoś mnie jednak czyta (chlip)🙂 Dziękuję.

Co do czapki, to akurat był najmniej ważny aspekt całego wydarzenia. Wcale mi na niej nie zależało…😉 W grze jeszcze mi nie wypadła. Teraz zresztą nie wiem, czy mam ją nosić z dumą, czy przeznaczyć na cele charytatywne (jakby to było możliwe)… a może zrobić losowanie wśród czytelników? Tylko, że czapka jest tylko jedna, no i chyba nie ma zbyt dużej wartości rynkowej. Co innego wartość sentymetalna🙂

PS. Obiecuję, że (na razie) nie będę robił podobnych wybryków, a jeśli już to lepiej je przemyślę.

PS.2. Ta żałosna akcja ma chyba 1 miejsce w plebiscycie na faile na moim blogu. A wy jak ją oceniacie? Jak żałosna była ta akcja w skali od 1 do 10? Gdzie 10 to max. żałosności :]

9 Responses to “Dobra, wystarczy!”


  1. 1 war3st 17 Sierpień, 2011 o 10:57

    8, bo przez to ominąłeś parę ciekawych newsów do napisania🙂

  2. 2 Rozmarzony Pierog 17 Sierpień, 2011 o 11:25

    Jak już wspominałem, 15

  3. 3 PatrykCXXVIII 17 Sierpień, 2011 o 11:25

    11😡 A nawet trzy szóstki>:D

  4. 4 cssghost 17 Sierpień, 2011 o 13:43

    Daję 7, no dobra niech będzie 8!
    Yyy a może 9? Tak, 9! To było bardzo głupie…

    „OVERTIME!”

    Dobra daję 10!

    „You Failed! Buuuuuuuuuuuuuuuuuu…”

  5. 5 Świrek 17 Sierpień, 2011 o 14:07

    e, kiedy trollface był biało-czerwony, wchodzenie na bloga napawało mnie dumą, że dzisiaj wszyscy jesteśmy Polakami…

  6. 6 Tracha 17 Sierpień, 2011 o 14:08

    O Rly? 7/10😀

  7. 7 The Czosnex 17 Sierpień, 2011 o 17:22

    Ja dam 20/10 trololo

    • 8 PatrykCXXVIII 18 Sierpień, 2011 o 12:55

      Gut Kamrad!

  8. 9 ryszakowy 18 Sierpień, 2011 o 17:23

    jaja se robisz? ręka od klikania mnie bolała..
    to będzie jakieś 3/10 bo widziałem już żałośniejsze rzeczy niż lipne zamykanie bloga


Skomentuj

Kalendarz wpisów

Sierpień 2011
Pon T Śr T Pt S S
« Lip   Wrz »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Archiwum


