#%#%$==–WIWWAS–==##@#&

###notatka prywatna###

##lolwut edition 69##

##nr348753587d##

##do: [tutaj imię obiektu testowego]]

Słuchaj ale jazda, podobno Aperture będzie przeprowadzać jakiś konkurs w najbliższym czasie. Nie jestem pewien, ale chyba w tym miesiącu… albo sprawdzę… tak od 8 do 21 sierpnia. Może wreszcie pozwolą nam wyjść do łazienki w czasie pracy. I pozbędą się tych cholernych wieżyczek, czy jak je zwał. Podobno Heniek oberwał w środę od jednej z tych metalowych puszek, prosto w cztery litery. Zgadnij za co? Za to, że nie smakowało mu ciasto, które dostaliśmy na przerwie, w trakcie lunchu. Rozumiesz to? co tu się dzieje? trzymają nas jak jakieś *@#%$&@$ szczury laboratoryjne. A kawa smakuje jak żużel… 12435*(*(*^## lol

… zresztą nieważne. Ważne jest to, że każdy może wziąć udział. Trzeba się tylko zarejestrować w podsystemie „Borealis”. Słyszałem, że tam traktują ludzi znacznie lepiej niż u nas i nie wywalają na zbity pysk za ewentualne błędy?! Wyobrażasz to sobie? Normalnie raj. Podobno kilka osób poprawia na bieżąco wszystkie dokumenty… Ja już się zarejestrowałem, czekam na ciebie. @@$%235

… NAGRODY, no przecież, bym zapomniał. Można wygrać aż 75GB transferu w serwisie plikwmig.pl (wiesz to daje dostęp do tych różnych rapidshare‚ów i wrzut. Już nie trzeba czekać na swoją kolejkę żeby coś ściągnąć). A najlepsze jest to, że wystarczy dodawać znaki, tzn no te litery. Chcą żeby pisać nowe artykuły. O jakiś Portalach. Jeszcze nie wiem co to jest, ale się dowiem. Wygrywa ten kto napisze najwięcej. Dobrze, że kupiłem nową klawiaturę, będę na#^#wiał ile wlezie… Czekaj w sumie to nie powinienem ci o tym mówić przez nasz wewnętrzny system korespondencji prywatnej. To gówno jest tak dziurawe, że na pewno ktoś to przechwyci.

Aha, masz jeszcze załącznik, jakaś grafika promocyjna: zobacz załącznik

PS. Włamałem sie do ich bazy danych, tam jest wszystko dokładnie opisane: LINK

PS.2 Jak nie wiesz od czego zacząć, to wejdź tutaj i zobacz na samym dole w ramkach, które linki są czerwone.

PS.3 Aha i jeszcze jedno. To jest bardzo ważne, więc posłuchaj. Musisz za wszelką cenę… *%#@!& …… 3666 ….. .###

##koniec pliku##

##lul763546534

5 Responses to “#%#%$==–WIWWAS–==##@#&”


  1. 1 PatrykCXXVIII 5 Sierpień, 2011 o 15:39

    Bardzo fajnie wykonana reklama. Normalnie ARG😀

    PS Zwierku na prawdę się postarałeś! Gratulacje! Na grinderze tylko opis był, a u Oziego to jeszcze gorzej bo skopiował tylko kilka zdań i dodał zdanie „Nie zapomnijcie zabrać kaloszy”.

    • 2 zwieracz 5 Sierpień, 2011 o 15:54

      A dziękować, dziękować, wszystko ku uciesze czytelników :]

  2. 3 Andrzej 5 Sierpień, 2011 o 22:07

    Po przeczytaniu (a właściwie po dotarciu do słowa linku BOREALIS) bardzo mnie zasmuciłeś.. Prawie uwierzyłem, że to tłumaczenie z jakiegoś nowego eventu od zawora i może jakieś info o dlc do p2. Ty draniu😀

    Ogólnie ładny tekst😉

  3. 4 Septuater 6 Sierpień, 2011 o 09:05

    Hej, a teraz poważne pytanie: Kto z was zamierza wziąć udział?

  4. 5 war3st 6 Sierpień, 2011 o 15:26

    Mało znam się na Aperture, więc chyba nie skorzystam.


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s




Kalendarz wpisów

Sierpień 2011
Pon T Śr T Pt S S
« Lip   Wrz »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Archiwum


%d bloggers like this: