GravityGunVille – konkurs mapperski

Oto kolejny konkurs mapperski organizowany przez PlanetPhillip.com. Tym razem motywem przewodnim będzie… Gravity Gun. Zwycięzca może otrzymać nawet 100$ (słownie sto baksów).

Wszystko macie szczegółowo opisane na oficjalnej stronie konkursu:

GravityGunVille

Jednak dla tych, którzy mieli w szkole brazylijski, przetłumaczyłem co ważniejsze punkty🙂

– konkurs już się rozpoczął

– na wykonanie map jest aż 50 dni

– prace trzeba oddać do 19 września

– mapa musi być zrobiona pod HL2:Episode Two

– Gracz musi używać w jakiś sposób Gravity Guna

– do mapy trzeba dołączyć plik readme ze swoją ksywką i wszelkimi dodatkowymi informacjami, które uważacie za ważne

– dozwolone jest użycie 1 dodatkowej broni, jednak musi mieć ona ograniczoną ilość amunicji (granaty liczą się jako broń), łom się do tego nie zalicza, tzn, może egzystować cały czas jako ta 3 opcja. Nie można natomiast zrobić tak, żeby gracz upuścił jedną broń, a potem chwycił inną następną. Tylko 1 dodatkowa broń na całą mapę.

– sceneria mapy jest dowolna

– mapa nie może być wcześniej opublikowana

– jedna osoba może wysłać wiele zgłoszeń, ale nie można przesyłać wiele razy tej samej mapy

– można korzystać tylko z contentu z gier: HL2, HL2: Ep1, HL2: Ep2

– oraz z własnych modeli i tekstur, ale nie wykorzystywanych na wcześniejszych mapach

– można użyć także dzieł innych osób, ale tylko za ich pozwoleniem, które musi być wyszczególnione w pliku readme dołączonym do mapy

– mapa musi mieć prawidłową nazwę wg schematu: nazwamapy_pp_gravitygunville.bsp

– można robić reskiny i władować je do mapy pakratem.

– można używać supergravity guna (ten niebieski, który ciska także ludźmi)

Jedynym minusem całego przedsięwzięcia jest to, że ewentualna nagroda będzie wypłacana na konto PayPal, a z tym serwisem różne osoby miało różne przygody. No nic, warto spróbować coś zamapaować, a nóż się uda🙂

Najważniejsze to użyć swojej wyobraźni i zaskoczyć wszystkich dostarczając graczom świetnej zabawy. Prace będą oceniane przez trójkę zawodowych level designerów (może lepiej – projektantów poziomów), więc można będzie przy okazji się też czegoś ciekawego dowiedzieć (chyba).

Życzę powodzenia ewentualnym uczestnikom!

7 Responses to “GravityGunVille – konkurs mapperski”


  1. 1 PatrykCXXVIII 3 Sierpień, 2011 o 17:24

    A ty Zwieraczu nie bierzesz udziału?

    • 2 zwieracz 3 Sierpień, 2011 o 18:35

      Wezmę jeśli wpadnę na jakiś fajny pomysł, na razie takiego nie mam.

  2. 3 ihtius 3 Sierpień, 2011 o 19:43

    Jak nie masz pomysłu to może któryś z czytelników Ci podsunie tylko, że wtedy w razie wygranej będziesz musiał się podzielić :)) no chyba, że….

  3. 4 ihtius 3 Sierpień, 2011 o 19:51

    „Najważniejsze to użyć swojej wyobraźni i zaskoczyć wszystkich dostarczając graczom świetnej zabawy”
    Czyli to co umiesz robić najlepiej Zwieraczu, życzę powodzenia w tworzeniu mapki.

    • 5 zwieracz 5 Sierpień, 2011 o 13:15

      heh, dzięki, ale i tak na razie nie mam pomysła… jeszcze :]

  4. 6 Ozi 4 Sierpień, 2011 o 00:42

    O jakie fajne, na pewno mi się nie chce robić mapki.


  1. 1 Garść informacji… Trackback o 8 Sierpień, 2011 o 13:08

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s




Kalendarz wpisów

Sierpień 2011
Pon T Śr T Pt S S
« Lip   Wrz »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Archiwum


%d bloggers like this: