The Saxxy Awards

Nie zapomnijcie przesłać swoich powtórek na konkurs. Jutro ostatni dzień przyjmowania zgłoszeń. Ja już swoje zgłosiłem. W kategorii „Najlepsza ucieczka”:

i „Najbardziej dramatyczny”

Prawda, że mam ogromne szanse? xD

Ale nikt mi nie zarzuci, że nie próbowałem. A tak właściwie to ciekawe czy te nagrody-Saxtony będą tylko kolejnym śmieciem w plecaku, czy będzie je można przypiąć do postaci (jak medale), czy będą może bronią melee? W końcu na stronie z konkursem jest napisane, że figurką można zabić człowieka😉

Mam nadzieję, że po ogłoszeniu wyników Valve pokaże wreszcie ‚Meet the Medic’.

17 Responses to “The Saxxy Awards”


  1. 1 Norkov 18 Maj, 2011 o 13:30

    pewnie wraz z ogłoszeniem wyników wyjdzie update i pokażą meet the medic🙂

  2. 2 Świrek 18 Maj, 2011 o 13:59

    2 filmik mnie rozwalił😀
    Co robić kiedy banda najemników okłada cię grabiami i mieczami?
    -ŻRYJ KANAPKI >:C

    • 3 zwieracz 18 Maj, 2011 o 16:38

      Kanapki to siła. Po pierwsze zwiększ masę, to ci nikt nie podskoczy🙂

  3. 4 Mikospmi 18 Maj, 2011 o 14:26

    Jak dla mnie mogłeś usunąć w drugim filmiku jak demo cie zabija🙂

    • 5 zwieracz 18 Maj, 2011 o 16:39

      No wiem, tak się nad tym zastanawiałem i zastanawiałem aż w końcu zostawiłem:/

  4. 6 Ozi 18 Maj, 2011 o 15:24

    Chciałem coś zrobić, ale mi się zapomniało, dopiero ten wpis mi przypomniał o replayach.

    Więc uruchomiłem hammera by zrobić mapkę pod filmik, pobrałem dedicated server, wpisałem replay w konsoli, przejrzałem komendy, znalazłem replay_enable, dodałem 1… FAILED.

    Przeszukałem neta za konfiguracją, rzecz jest pokręcona jak jasna cholera, bez znalezienia kogoś kto już ma serwer raczej się toolem nie pobawię.

    • 7 zwieracz 18 Maj, 2011 o 16:39

      Heh, możesz też nagrać normalny gameplay ;P

      • 8 Ozi 18 Maj, 2011 o 17:00

        Bym musiał grać w to to by na coś ciekawego trafić.
        Bez reżyserki się nie da.

  5. 9 Xanoxis 19 Maj, 2011 o 13:19

    Hmm, a ktoś już ma Portal 2: Final Hours? Dla mnie tanio i miałem akurat drobne na paypalu🙂 Nawet ciekawe.

    • 10 zwieracz 19 Maj, 2011 o 14:46

      Dla mnie nawet bardzo ciekawe, bo pokazuje jak Valve robi swoje gry. Tylko że po lekturze nie mam już złudzeń, że pracowali przez ostatnie kilka lat nad kolejną częścią HL:/

      • 11 Xanoxis 19 Maj, 2011 o 15:33

        Czy to nie powód do radości? Będzie pewnie bardzo dopracowana i wprowadzą pewnie kilka innowacyjnych pomysłów. Ciekawe czy wykorzystają pomysły np. ten z combinatem mającym coś w stylu tych chipów które podnoszą po śmierci towarzysza. Bardzo by urozmaiciło rozgrywkę.

        • 12 zwieracz 19 Maj, 2011 o 20:20

          Hmm. chyba mnie nie zrozumiałeś ^^ Chodzi mi o to, że po lekturze dochodzę do wniosku, że wcale nie pracowali nad nowym HL. Czas poświęcali na Portal 2, Dotę 2 i aktualizację istniejących gier😦

          • 13 Xanoxis 20 Maj, 2011 o 17:48

            Nigdy nie wiadomo, może jednak jest cały zespół który w ukryciu robi kontynuację😉 Przecież nie spodziewasz się, że ot tak powiedzą, że pracują nad następcą naaajlepszego FPSa. Dobrze wiemy że Valve lubi tajemnice. Czekam teraz na kolejne ARG😉 Miejmy nadzieję, że będzie dotyczyło Half-Life 3.

            Ps. Sądzisz, że będzie w przyszłości wpis na temat „Final Hours of Portal 2” ? Jak sam powiedziałeś, opisuje jak Valve tworzy gry. Bardzo… chaotycznie, tworzą już prawie pełną grę, by ją nagle skasować całkowicie, bo „nie sprawia dużo radości etc.”… Widać, że dla nich priorytetem są gracze i gra, a nie zyski.

            • 14 zwieracz 21 Maj, 2011 o 21:10

              Tajest, jest w planach. Zresztą Final Hours to źródło na przynajmniej kilka wpisów.

  6. 15 patrykcxxviii 21 Maj, 2011 o 20:18

    Heh… Ja wczoraj swój Reaplay zgłosiłem tak 4 fun. Ale nie ma co się martwić mój idzie w kategorii „Największa porażka” [wolę to po angielsku „The most Epic Fail”] nie mam szans, ale można poszpanować😛 http://www.youtube.com/watch?v=1OI4xkYalP8

    • 16 patrykcxxviii 21 Maj, 2011 o 20:22

      Nie żebym się chwalił…

      • 17 zwieracz 21 Maj, 2011 o 21:10

        Dobry fail nie jest zły🙂


Skomentuj

Kalendarz wpisów

Maj 2011
Pon T Śr T Pt S S
« Kwi   Czer »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Archiwum


