Crabcast odcinek 1

Pierwszy odcinek Crabcastu – polskiego podcastu o grach Valve i fanowskich modach, właśnie dzisiaj został opublikowany!

Wbrew wielu przeciwnościom losu, udało nam się w końcu nagrać piękną i lekko przydługą audycję ^^

W tym odcinku występują: Elektryk, Pieróg (dawniej znany jako Dreamer), Tracha i ja. Mówimy o ostatnich wiadomościach ze świata Valve i kilkunastu modyfikacjach.  Gość specjalny Arto opowie między innymi o grze Magica.

Zanim jeszcze rozszarpiecie nas żywcem, chciałem przypomnieć, że to nasza pierwsza audycja. Chyba dla wszystkich nagrywających w ogóle pierwsza audycja typu podcast w życiu. Proszę o wyrozumiałość, ale jednocześnie konstruktywną krytykę. Wszelkie uwagi wpisujcie w komentarzach pod audycją. Z audycji na audycję będziemy się starali poprawiać, tak żeby wszystko zmasterować😉

A teraz zapraszam do słuchania i wyrażania swoich opinii:

POSŁUCHAJ CRABCASTU

12 Responses to “Crabcast odcinek 1”


  1. 1 Tracha 18 Marzec, 2011 o 16:08

    Taa… Teraz zobaczymy na co to wyszło😀

  2. 2 mrkarrmel 18 Marzec, 2011 o 16:24

    Ciekawe, bo pomyślałem sobie dzisiaj w szkole, co to się dzieje z tym zapowiadanym Crabcastem, przychodzę do domu, patrzę i jest.Wyszło Wam fajnie, przyjemnie się słucha, tylko trochę jest chaos😛 .Powodzenia w dalszym nagrywaniu i oby tak dalej😉 .

  3. 3 Cpt.Hate 18 Marzec, 2011 o 19:48

    Hmmmm… Elektryk troszkę za mało emocjonalnie wypowiada swoje kwestie, czuć jakby na żywca czytał to z kartki. A poza tym jest bardzo dobrze.

  4. 4 wrona229 19 Marzec, 2011 o 21:22

    Podoba mi sie, wysłuchałem całości, troche tylko w tym chaosu. Mam pare uwag:
    Po pierwsze zbierzcie (przed nagraniem) jakieś wspólne zdanie i mówcie co kolejny temat kolejna osoba, a jeśli któryś ze spikerów ma inne zdanie niech je powie a nie pytacie się po kolei.
    Po drugie usuńcie podczas montażu chwile ciszy, to troche skróci nagranie
    Po trzecie unikajcie powtórzeń jak:
    „Nie podoba mi sie że jest napompowana (…) naprawde nie podba mi się taka napompowana.”
    Mimo wszytko jest super i czekam na kolejny odcinek😀

    • 5 zwieracz 20 Marzec, 2011 o 10:58

      No ale o to chodzi, żeby każdy miał swoje/inne zdanie🙂

      Co do reszty się zgodzę, za dużo przerw, wymuszanie wypowiedzi prawie jak przez nauczyciela w szkole. Nie było tego flowa😉

      No i musimy popracować nad tym co mówimy, bo czasem (a nawet często) nie wiadomo o czym gadamy.

  5. 6 artek 20 Marzec, 2011 o 11:38

    @zwieracz
    nie określiłbym tego lepiej😉 ale pierwsze koty za płoty, kolejne odcinki na pewno będą coraz lepsze.

  6. 7 Rozmarzony Pierog 20 Marzec, 2011 o 14:44

    Za przerwy przepraszam, bo to moja robota była, obiecuje że więcej takich wpadek nie będzie.

    • 8 zwieracz 20 Marzec, 2011 o 18:03

      Kajaj siem!!! xD

  7. 9 wrona229 21 Marzec, 2011 o 21:26

    Valve reklamuje Portala 2 w TV
    http://www.youtube.com/user/valve?blend=2&ob=4
    2 kwietnia mam urodziny więc na prezent zażyczyłem se Portala 2 tuż po premierze

  8. 10 wrona229 21 Marzec, 2011 o 21:36

    Zauważcie że w 20sek. tej reklamy widać mechaniczne ramie GLaDOS, ciekawe co te ramienia będą przenosić bo turrety będą wyłane w tych rurach.
    W Crabcascie powiedzieliście że w Portal 2 nie będzie Caka, a ja go już raz widziałem na jednej recenzji. Obejrzyjcie dokładnie.

  9. 11 rolor2013 20 Marzec, 2016 o 09:47

    Ma ktos gdzies na dysku zapisane te crabcasty? Bo z checia bym ich sobie posluchal ;c

    • 12 zwieracz 21 Marzec, 2016 o 21:34

      Hmm, chyba nawet ja coś mam, muszę poszukać.


Skomentuj

Kalendarz wpisów

Marzec 2011
Pon T Śr T Pt S S
« Lu   Kwi »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Archiwum


