CD-Action 03/2011

Jest kilka dobrych powodów, żeby kupić obecny numer CD-Action. Właściwie to są cztery i nie zaliczam do nich zapowiedzi Portala 2, którą z resztą możecie obejrzeć i przeczytać poniżej:

Natomiast 4 powody dla których warto to:

1. Braid – czyli genialna platformówka, w której w różny sposób sterujemy czasem i rozwiązujemy zagadki zręcznościowo-logiczne. Cud, miód i orzeszki 🙂

2, 3 i 4 to – Cała seria Thief, trzy pierwsze części. Przyznam się szczerze, że nie grałem jeszcze w żadnego „Złodzieja”. Odstraszało i nadal odstrasza mnie w nim prawie wszystko: to, że średniowiecze i to że trzeba się skradać. A ja nie lubię się skradać, bo te skradankowe systemy w grach imo zawsze są albo sztuczne, nierealne, albo raz działają, a innym razem już nie i tylko fartem coś przechodzisz. Ale nieważne, seria Thief znajduje się na mojej liście lektur, które muszę uzupełnić i teraz będę mógł to wreszcie zrobić.

A to wszystko za niecałe 15 zł. Dla mnie dobry deal 🙂

Co to się porobiło, reklamuję u siebie CD-A, koniec świata.

14 Responses to “CD-Action 03/2011”


  1. 1 wrona229 19 Luty, 2011 o 11:44

    Wczoraj w Empiku znalazłem rozpakowany egzemplarz CD-action i zobaczywszy że jest (mini)recenzja Portala 2 postanowiłem ją przeczytać.
    Przeczytałem ją trzy razy w nadziei że znajde jakieś rzeczy których wcześniej nie znałem. Na próżno.
    Na twoim blogu Zwierku jest więcej newsów o Potralu niż w tej gazecie.
    W ogóle to zastanawiam się czemu ci redaktorzy podniecają się aż tak lustrzaną skrzynką. To miły dodatek ale nie aż tak żeby pisać o niej w nieskończoność (3 razy w wersji drukowanej i 2 w internetowej).

    • 2 zwieracz 19 Luty, 2011 o 12:28

      Ta, nie ma w tej zapowiedzi niczego nowego. Pisma papierowe w ogóle teraz są z tyłu jeśli chodzi o newsy, które w necie masz przez 24/7. Jedyne z czym mogą teraz startować, to ekskluzywne recenzje, wywiady, no i pełne wersje gier dołączane do pisma.

      Aha, właśnie pokazało się video z pierwszymi 10 minutami Portal 2:

      • 3 Dabu 21 Luty, 2011 o 11:39

        Podoba mi się jak ten koleś biegnie ani na chwilę nie przyglądając się widokom, byleby jak najszybciej przejść grę. Typowy konsolowiec.

  2. 4 mrkarrmel 19 Luty, 2011 o 14:39

    Tja,niestety.Trochę szkoda, że portale powoli prześcigają prasę w newsach.Kiedyś CDA(Niestety kiedy wychodziły inne czasopisma nie umiałem jeszcze czytać)było moim jedynym źródłem informacji o nowych grach i czego możemy się spodziewać po powstających.A teraz?Wchodzę np. na Twojego Bloga,szukam wpisów i już wiem co nieco o Portalu 2.Teraz kiedy próbuję znaleźć jakąś nowinkę w prasie komputerowej,najczęściej napisane jest tam co wiem.Szkoda.Ech, jaka tęskna wypowiedź,aż mi łezka poleciała 🙂 .

    Co do gier,to na pewno zagram w Thief’a i Braid’a.W Thief’a bo muszę nadrobić zaległości i uwielbiam średniowieczne klimaty,a w Braid’a za manipulowanie czasem i być może tym razem księżniczka jest w prawidłowym zamku…

  3. 5 Cpt. Hate 19 Luty, 2011 o 16:27

    Nie do końca się postarali do tego stopnia żeby kupić ten numer, wszystkie części Thiefa(przynajmniej 1 i 3, co do 2 nie jestem pewien) już dali, a Braida można było wielokrotnie kupić za grosze co już uczyniłem, więc z tego powodu też nie jest to dla mnie jakaś super atrakcja, o Portalu w sumie wiem już wszystko co twórcy przekazali graczom… Przyznam bez bicia że niegdyś byłem fanem ów czasopisma, ale wypadli z formy, całą ta fajność którą teksty były przepełnione gdzieś zniknęła. Smutne…

  4. 6 Raptor 19 Luty, 2011 o 17:30

    Ja CD-Action kupuję regularnie – niezłe pełniaki, ciekawe teksty, według mnie warte tych 15 zł na miesiąc.

  5. 7 123Eddy123 19 Luty, 2011 o 18:09

    Cpt. Hate nie czytam czasopism o grach… no może kilka razy kupiłem Click!’a i CDA. Ale coś ci powiem to nie oni wypadli z formy, tylko my jak już powiedzieli (czyt. napisali) zwieracz i mrkarrmel wszystko mamy w necie… Jak kupujesz np.CDA to oczekujesz dowiedzieć się czegoś ciekawego, ale jako że wszystko co tam jest (recenzje, zapowiedzi) wiesz już od jakiegoś czasu to masz złudzenie, że redaktorzy wypadli z formy…

    ps. Tak dla porównania. Nie znam człowieka, który by dwa razy czytał jakiś tam dziennik tj.Fakt, SE itp świństwa..
    pss.Jedynym ratunkiem jest odcięcie neta ;P
    pss. …lub stworzenie dziennika o grach.

  6. 8 ihtius 19 Luty, 2011 o 21:53

    Jak byłem dzieciakiem to kupowałem Top Secret i Secret Serivce, ale teraz czytanie o grach mnie już nie podnieca. Chociaż przyznam się szczerze, że jak mój młodszy o 18 lat brat kupi te czasopismo i widzę coś ciekawego to z chęcią zajrzę, ale żeby czytać od deski do deski to jakoś mnie to nie rajcuje, po za tym światopogląd mi się zmienił od tego czasu:))). W Cd action najbardziej lubię rubryki o najnowszym sprzęcie, starych komputerach czy innych tego typu rzeczach. Po prostu jestem już za stary na tego typu rzeczy. Takie pisma kierowane są do młodszej części społeczeństwa żeby nie powiedzieć napalonych dzieciaków.Ale czasami starsi odbiorcy mogą coś znaleźć dla siebie i to jest warte odnotowania.

    • 9 zwieracz 20 Luty, 2011 o 12:46

      Człowiek już nie ten sam i w pismach już nie ten duch co kiedyś, nie ma KGB i super superów ^^
      No i Internet. Teraz informacji o grach jest aż za dużo, w dodatku (prawie) każdy może je w pewnym sensie tworzyć.

      Top Secret to nie moje czasy, ale Secret Service czytałem od deski do deski. Natomiast CD-Action to zawsze był dla mnie wróg SS’a, jakieś młode pismo, które się rządzi i w dodatku wydaje po 13 nr w roku (SS dawał tylko 11, bo wakacyjny był 1 na 2 miechy) żeby prześcignąć konkurencję 😉

      Teraz to już mi wszystko jedno jakie to pismo, kupuje tylko dla pełnych wersji gier i to tylko wtedy gdy nie chce mi się ich ściągnąć z neta (lub nie ma działającej wersji). Taka jest smutna(?) prawda 🙂

  7. 10 PatrykCXXVIII 19 Luty, 2011 o 22:08

    A ja tam (jak co miesiąc) kupię nowego Play’a.

    PS. Wiem że po słowie angielskim nie stawia się apostrofów, ale ja tak piszę odkąd pamiętam i tak pisać będę.

    • 11 wrona229 20 Luty, 2011 o 12:54

      Apostrofy w obcym słowie pisze się jeśli kończy się ono na samogłoskę (mieliśmy to wczoraj na polskim)

    • 12 zwieracz 20 Luty, 2011 o 12:55

      Jak jest samogłoska na końcu wyrazu to właśnie używa się apostrofu.
      Ale nie jestem pewny czy w tym przypadku się używa, z powodu „y”.
      Z drugiej strony „Playa” to: „odsłonięte dno bezodpływowego okresowego jeziora w klimacie gorącym i suchym” 😀

      http://pl.wikipedia.org/wiki/Playa

  8. 13 daemon tools pro serial number 20 Wrzesień, 2014 o 09:06

    I love what you guys tend to be up too. This type of clever work and exposure!

    Keep up the excellent works guys I’ve included you guys to
    my own blogroll.


  1. 1 Jeszcze więcej skanów « zwieracz Trackback o 31 Lipiec, 2012 o 10:30

Skomentuj

Kalendarz wpisów

Luty 2011
Pon W Śr C Pt S N
« Sty   Mar »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28  

Archiwum


