Nowości na blogu

Rozejrzałem się ostatnio po opcjach mojego bloga i okazało się, że panowie zarządzający WordPress.com udostępnili nam, zwykłym śmiertelnikom-blogerom kilka nowych możliwości, które wcześniej były dostępne za „drobną” opłatą lub w ogóle nie osiągalne.

Postanowiłem więc włączyć co się da, zobaczymy co się przyjmnie a co nie🙂

Ale po kolei:

1. Ankiety – prosto z serwisu Polldaddy.com. Z tego samego systemu korzysta PlanetPhillip i wiele innych stron.

Na pierwszy ogień poszło pytanie dotyczące Portal 2.

To moja pierwsza ankieta i bardzo ciekawią mnie wasze opinie na jej temat. Czy pytanie jest zrozumiałe, czy ilość i jakość odpowiedzi jest wystarczająca? Starałem się dać sporo odpowiedzi, bo wiem, że zawsze brakuje tej najodpowiedniejszej🙂

Zauważyłem, że oddaliście już 16 głosów😀

Jeszcze nie wiem jak długo trzymać każdą ankietę. 2 tygodnie, a może miesiąc?

2. Oceny postów i komentarzy.

Oceny komentarzy już były wcześniej, ale teraz łapki są większe a ich opis jest po polsku.

Nowością są natomiast oceny moich wpisów. W skali 5 stopniowej od „do bani” do „świetnego”. Możecie teraz wyrazić swoje zdanie na temat moich wypocin również w formie gwiazdek.

Ocena powinna być widoczna zaraz pod każdym wpisem.

A jeszcze niżej znajduje się pasek:

3. Powiedz innym czyli Share this.

Od teraz możecie powiadomić swoich znajomych, czytelników, babcię i dziadka, jeśli znajdziecie u mnie coś ciekawego, a nawet wykopać mój artykuł na Wykop.pl, Diggu, Redditcie lub wrzucić linkacza na Facebooka😮

Jest też wykopywacz na Twittera z licznikiem ćwierknięć.

4. Komentarze.

Na koniec jeszcze informacja o tym, że włączyłem 3-poziomowe zakorzenianie komentarzy.

To oznacz ni mnie ni więcej, że można teraz robić 3 poziomowe piramidki w komentarzach i wreszcie normalnie odpowiadać innym komentatorom.

W tym temacie możecie sobie oczywiscie wszystko testować do woli (jeśli chcecie)🙂

* * *

Z innych newsów:

Dzisiaj ukazała się pierwsza część wywiadu SteamCast z Gabem Newellem. Bardzo ciekawa lektura również do słuchania.

Tu macie Podcast: SŁUCHAJ

A tu zapis rozmowy: CZYTAJTO

 

14 Responses to “Nowości na blogu”


  1. 1 Pierog 10 Luty, 2011 o 11:47

    Woha, to żeś zaszalał tyle nowych funkcji. Tylko licznik ćwierków pokazuje 1 jak nie ma żadnego tweeta.
    PS. Piramidka, Piramidka, Piramidka, Piramidka, Piramidka, Piramidka, Piramidka, Piramidka, Piramidka, Piramidka, Piramidka, Piramidka, Piramidka, Piramidka, Piramidka, Piramidka, Piramidka, Piramidka, Piramidka, Piramidka, Piramidka, Piramidka, Piramidka, Piramidka, Piramidka, Piramidka, Piramidka, Piramidka, Piramidka, Piramidka, Piramidka, Piramidka, Piramidka, Piramidka, Piramidka, Piramidka, Piramidka, Piramidka, Piramidka, Piramidka, Piramidka, Piramidka, Piramidka, Piramidka, Piramidka, Piramidka, Piramidka, Piramidka, Piramidka,

    • 2 zwieracz 10 Luty, 2011 o 13:01

      A to już nie moja wina (chyba)

      • 3 Arto 10 Luty, 2011 o 19:33

        You must construct additional pyramids.

        • 4 zwieracz 11 Luty, 2011 o 09:08

          YES

          Dobra, właśnie zwiększyłem do 6 poziomów🙂

          • 5 zwieracz 11 Luty, 2011 o 09:09

            Ale widzę, że w tym layoucie się brzydko kolorują komenty i piramidki są jednokolorowe😦

  2. 6 The Czosnex 10 Luty, 2011 o 16:40

    Brakuje mi opcji w ankiecie „Na pewno coś będzie”, bo nie przewidzimy co zrobi Valve😛

    • 7 zwieracz 10 Luty, 2011 o 17:50

      No właśnie, wiedziałem, że czegoś nie dam🙂

  3. 8 Retosik 10 Luty, 2011 o 19:15

    Eeee, dużo tego stimkasta… przeczytaj ktoś za mnie i powiedz ktoś co tam specjalnego =]

  4. 9 Tracha 11 Luty, 2011 o 00:31

    GabeN, GabeN, GabeN!1111

  5. 10 PatrykCXXVIII 24 Luty, 2011 o 10:30

    Moim zdaniem ta ankieta trochę bezsensu, bo Portal jest umieszczony w świecie Half-Life. Jest wzmianka o Black Meas’ise w nim a w HL jest wzmianka o Aperture Laboratories za pomocą statku Borealis. Myślę że Portal 2 zacznie łączyć fabułę HL’a 3 ze swoją i na odwrót. Ach.. fajnie by było zobaczyć Gordona…

    • 11 zwieracz 24 Luty, 2011 o 14:46

      No tak, ale Valve powiedziało, że nie mają zamiaru dawać żadnych nawiązań do HL’a. Jednak, to, że tak mówią nie znaczy, że tak zrobią ^^ W Portalu było małe nawiązanie. W Portal 2? Właśnie nie wiadomo.

  6. 12 krysek76 4 Sierpień, 2013 o 11:54

    Co to za wtyczka do oceny wpisu i do oceny komentarzy?

    • 13 zwieracz 4 Sierpień, 2013 o 19:02

      Nie mam pojęcia, dodali ją odgórnie.


  1. 1 Tweets that mention Nowości na blogu « zwieracz -- Topsy.com Trackback o 10 Luty, 2011 o 16:49

Skomentuj

Kalendarz wpisów

Luty 2011
Pon T Śr T Pt S S
« Sty   Mar »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28  

Archiwum


