Czek dis ałt!

W mojej piwnicy jest tajna baza BLU:

ale cicho sza…

Tymczasem w naszym półświatku znowu hossa i powstają nowe strony (a niektóre się reaktywują), nie tylko blogi: ihtiusa i klepczara, ale też nowe forum TF2Arena. No i Grinder w końcu wyleczył tą paskudną „infekcję”😉

Jak już jestem przy nowych stronach, to mam takie pytanie/propozycję do was. Jakiś czas temu (ale tez czas leci, to już będzie pół roku) zastanawiałem się nad stworzeniem nowej strony. Bazy dodatków: map i modów dla obu części Portal. Taki odpowiednik Grinder74.com dla Portal i Portal 2. Podobny schemat, czyli krótka recenzja i kilka screenów. Nowa strona, po to aby nie mieszać już na Grinderze, bo to zawsze była baza modyfikacji dla serii HL, a jak wiadomo dodatki do Portala nieco się różnią od tych HL’owych. Nawet wymyśliłem nazwę: Aperture Maps & Mods. Nie porywa ale mi się podobała : P

Wiem, że już są tego typu angielskie strony, ale nie ma polskiego odpowiednika. Zacząłem też tworzyć layout, a właściwie to modyfikować skórkę wordpressa.:

Aperture Maps & Mods

Strona wrzucona na roboczy, darmowy serwer, więc nie dziwcie się, że chodzi jakby chciała a nie mogła😉

I tu nastąpiła chwila porzucenia projektu, przynajmniej na razie. Powód był i jest bardzo prosty: ja praktycznie nie gram w dodatki do Portala. Tzn, przeszedłem lub widziałem co ważniejsze produkcje, ale nie jestem fanem pojedynczych mapek/testów, a tych jest na „rynku” najwięcej. W Portalu bardziej interesuje mnie fabuła i cała otoczka niż same wyzwania. Po miesiącu skończyły by mi się pomysły na recki: „yyy… no tu macie kolejną mapę z komorą testową, nie wiem jak ją ocenić ale wygląda w prządku… yyy…”

Tak to by wyglądało🙂 Napaliłem się oglądając zajawki Portal 2 i nie pomyślałem trzeźwo.

I teraz najważniejsze:

Czy ktoś chciałby współtworzyć taki serwis, pisać recki? Są zainteresowani? Co myślicie o tym projekcie? Macie jakieś (może lepsze) pomysły? Można by np, rozszerzyć działanie i pisać również newsy, poradniki i ciekawostki związane z Portalem. Chociaż od newsów jest już portalomania.vgh.pl.

No nie wiem, tak rzucam pomysły i zastanawiam się czy jest w ogóle jest sens iść tą drogą. Chciałbym żeby na polskiej scenie była taka baza dodatków do obu Portali. Ale może nie warto zaczynać od nowa, a połączyć się z kimś innym?

Portal 2 nachodzi wielkimi krokami. Na pewno będzie o czym pisać jeszcze przez długo czas.

Tak dla ścisłości, z nikim jeszcze nie dyskutowałem tego tematu, tutaj piszę o tym po raz pierwszy🙂

PS. A na Steam kolejna promocja.

11 Responses to “Czek dis ałt!”


  1. 1 Elektryk 21 Grudzień, 2010 o 11:24

    Ładna ta przerobiona skórka

  2. 2 Pieroh 21 Grudzień, 2010 o 14:58

    Tak Tak Tak

  3. 3 zwieracz 21 Grudzień, 2010 o 15:12

    @Elektryk, od razu powiem, że ja tylko podmieniłem kilka grafik, bo ten motyw sam w sobie prawie idealnie pasował do mojej koncepcji. Poza tym oczywiście nie jest ukończony.

  4. 4 Klepczar 21 Grudzień, 2010 o 15:18

    Mi się podoba. Czasem mogę coś skrobnąć na temat modów i mapek do portala, ale rzadko kiedy w nie gram.

    Jeżeli już się za coś brać, to może za reaktywację crowbara, lub stworzenie czegoś podobnego. Jeżeli Elektryk się zgodzi, to może nawet przeprowadzić fuzję z Borealisem i stworzyć takie Polskie centrum HL’a.

  5. 5 Świrek 21 Grudzień, 2010 o 17:29

    portal 2 nadchodzi wielkimi krokami, ep3 skacze w miejscu :E

  6. 6 Tracha 21 Grudzień, 2010 o 18:09

    @Wpis:
    Proponuje rozwinięcie działów dla grindera.

    @Klepczar:
    Momentami mnie to nawet intryguje, tak sobie myślę… Może zreaktywować, jednak to już nie będzie to samo ewentualnie mogłoby się udać i by było tłoczniej niż kilka miesięcy przed zamknięciem.

  7. 7 Elektryk 21 Grudzień, 2010 o 18:42

    Poczekajmy na domenę. Ale nie mówię nie bo już od pewnego czasu myślę by jakoś rozwinąć Borealka.

  8. 8 Claptrap 21 Grudzień, 2010 o 21:15

    Ja oczywiści chętny! Tylko taki mały szczegół…. nie mam Portala🙂 – ale nie ma powodu abym go nie kupił

  9. 9 zwieracz 22 Grudzień, 2010 o 11:36

    Taa, Pikuś xD

  10. 10 ihtius 22 Grudzień, 2010 o 18:54

    Ciekawy pomysł, myślę, ze warto abyś to pociągnął. Tytuł prosty i dlatego podoba mi się. Lubie prostotę:).


  1. 1 Garść informacji… Trackback o 10 Styczeń, 2011 o 10:42

Skomentuj

Kalendarz wpisów

Grudzień 2010
Pon T Śr T Pt S S
« List   Sty »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Archiwum


