Zabili go i uciekł

Oczywiście chodzi o Billa. Najpierw go zabili a potem stwierdzili, że jednak fajnie by było gdyby gracze mogli wybrać, kto się poświęci dla rodziny.

A kogo wy zostawicie na pastwę 3 tanków i dlaczego Louisa?

W tym miejscu muszę oczywiście wstawić zajefajny teaser-trailer „The Sacrifice”

Jest to wg mnie najlepszy trailer jaki Valve do tej pory stworzyło. Wszystko trzyma się kupy, świetne ujęcia, praca kamery, postacie świetnie zanimowane, do tego idealnie pasująca muzyka. Jest śmiesznie i straszno, najbardziej podoba mi się chyba scena, w której Bill podaje paczkę Zoey🙂. Filmik ma klimat, którego niestety w samej grze trochę brakuje. Tutaj wreszcie mamy obraz prawdziwej, przerażającej apokalipsy zombie.

A „The Poświęcenie” już dzisiaj wieczorem razem z ostatnią częścią komiksu. Nie mogę się doczekać.

Tymczasem w TF2 całe niebo zasnute shitstormem, lepiej nie wychodzić z domu, bo można się uwalić gównem z dropu.

Ja akurat jestem zadowolony z tej aktualizacji, tym bardziej, że wczoraj znalazłem ogniste rękawice Heaviego🙂 Wymagają nieco innej taktyki, ponieważ gdy mamy je wyjęte, to tracimy 6 hp na sekundę, tak więc nie opłaca się chodzić z nimi cały czas na wierzchu. Ale z drugiej strony jesteśmy wtedy o wiele szybsi. Po za tym makrela jest moim ulubieńcem. Nie ma to upokorzyć przeciwnika FISH KILL’em.

Słyszeliście, że mają zdelegalizować dopalacze? Ja już swoje BONKi „skrafciłem”, żeby się nikt nie przyczepił😉

5 Responses to “Zabili go i uciekł”


  1. 1 Xanoxis 5 Październik, 2010 o 15:02

    Według mnie to NAJLEPSZY trailer jaki kiedykolwiek stworzono. No niech ktoś poda równie epicki i po prostu zaj****** trailer?

    Co do Tf2… Trade daje wielkie możliwości. Ja dzięki moim umiejętnością handlowania (znajdowania frajerów?) zdobyłem 5 czapek i 2 metale rafinowane za około 4 skrzynie Man Co. (tak, te bezwartościowe bez klucza) i 3 nowe itemy w 3 dni. Nie pytajcie jak. Padajcie na kolana przed czapkowym królem! Ha!

  2. 2 zwieracz 5 Październik, 2010 o 18:48

    No to gratulacje🙂
    Ja też muszę komuś opylić jedną skrzynię, bo mi wczoraj wypadła.

  3. 3 kamyl 5 Październik, 2010 o 20:16

    Najlepsze są name tag’i🙂.

  4. 4 Bombel 13 Październik, 2010 o 23:10

    Excuse me sir, co do stu huncwotów robi Francis w 0:48?😀

  5. 5 zwieracz 14 Październik, 2010 o 07:28

    Hahaha😀
    Ale wypatrzyłeś, rzeczywiście, może mu się naboje skończyły…


Skomentuj

Kalendarz wpisów

Październik 2010
Pon T Śr T Pt S S
« Wrz   List »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Archiwum


