borealis.net.pl

Borealis znów żyje i ma się dobrze. Po dwóch tygodniach prac remontowych, w sobotę, cała maszyneria ruszyła z kopyta. Teraz pod nowym adresem Borealis.net.pl

Z tej okazji przygotowałem skromny poster okolicznościowy🙂

Co niesie ze sobą nowa odsłona BOREALIS? Większość odpowiedzi znajdziecie w newsie na Borelce. Ja tylko przypomnę, chyba najważniejsza kwestię, czyli że zwiększyliśmy zakres treści jaki encyklopedia obejmuje.

Teraz oprócz Uniwersum Half-Life (czyli też Portal), jest tam miejsce na artykuły o serii Team Fortress (pierwszy mod TF, TFC i TF2), Left 4 Dead (oby tyko 2 części…), Counter-Strike, Day of Defeat, Alien Swarm oraz (prawdopodobnie) każda następna gra, która wyjdzie z pod ręki Valve. Tak więc jeśli znasz się na tych grach i chcesz podzielić się swoją wiedzą, to zapraszamy do współtworzenia encyklopedii🙂

Jeśli nie jesteś czegoś pewien, masz pytania to zawsze możesz poradzić się kogoś z administracji lub obeznanych w temacie użytkowników. Do mnie najlepiej pisać mejlem (wszystko jedno jak, byle było „Borealis” w tytule), tam jestem najczęściej: adamayo[małpa]o2.pl

Możecie też wypowiadać się na naszym Forum.

A informacje o najnowszych artykułach i wydarzeniach na Borealis znajdziecie między innymi na Twitterze.

Teraz można wreszcie znów spokojnie tworzyć i edytować artykuły o swoich ulubionych grach.

7 Responses to “borealis.net.pl”


  1. 1 dreamerpl 27 Wrzesień, 2010 o 17:02

    Borc wystartwał a ja sie wzialem za kontynuowanie rozwoju dzialu Tf2😀

  2. 2 Arto 27 Wrzesień, 2010 o 17:05

    Ja zaś zająłem się Alien Swarmem :3

  3. 3 zwieracz 27 Wrzesień, 2010 o 17:49

    Zauważyłem😀 Dzięki temu ja w spokoju mogę zająć się Portalem ;)Good job!

  4. 4 Septuater 27 Wrzesień, 2010 o 18:00

    Ktoś powinien wziąć się za dział L4D, bo mamy bodajże z 5 artykułów. Są chętni?

  5. 5 NavarioN 28 Wrzesień, 2010 o 11:16

    Nie

  6. 6 lejton bajt 28 Wrzesień, 2010 o 14:46

    trochę brakuje encyklopedii ‚Borealis’ do międzynarodowego ‚Combine Overwiki’ ale nie jest najgorzej

  7. 7 Dabu 28 Wrzesień, 2010 o 21:07

    A zgadnij dlaczego tylko polskiej encyklopedii brakuje do „międzynarodowej”. Masz 10 sekund na odpowiedź.


Skomentuj

Kalendarz wpisów

Wrzesień 2010
Pon T Śr T Pt S S
« Sier   Paźdź »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Archiwum


