Kronika nr 10

Dzisiaj specjalne, dziesiąte wydanie kroniki😀

Po Engi Update i Alien Swarm trzeba trochę ochłonąć i znów zacząć pisać. Na początek coś na rozruszanie kości.

1. Oto nowy, rewolucyjny sposób kształtowania terenu w Source. Prosty sposób na tworzenie efektownych klifów i wzniesień:

2. Wszyscy podniecają się fizyką cieczy i innych mniej lub bardziej galaretowatych lub sypkich sybstancji w Logoa Multiphysics. Jasne świetnie to wygląda i w ogóle, ale dopóki nie zobaczę tego real time w jakiejś grze, bez potrzby włączania superkomputera w piwnicy, to ograniczę się tylko do cichego: wow!

3. Ukryte  taunty w TF2

Niewykorzystanych rzeczy w grach Valve jest sporo. Ostatnio trafiłem na 2 fajne taunty dla Demomana i Solda, których niestety nie użyto w grze. Kto wie być może jeszcze je kiedyś zobaczymy. Pierwszy to alternatywny taunt z butelką dla Demomana, a drugi zarówno dla Demcia jak i Solda – highfive, czyli swojska „piąteczka”. Być może miała pojawić się razem z aktualizacją WAR!

4. Tak sobie sprytnie wymyśliłem, że skoro lada chwila ma wyjść Polycount update, to ja nie będę craftował żadnych itemów. Jak dotąd wszystkie itemy stworzone przez fanów, można było stworzyć za pomocą dwóch wybranych przez Valve przedmiotów, więc mając pełen backpack będe je mógł mieć od razu :3

Jednak wygląda na to, że Valve po raz kolejny mnie przechytrzyło, bo jak aktualizacji nie było, tak nie ma, a plecak już prawie cały mi się zapchał.

5. Znajdź szpiega

6. Może widzieliscie, może nie. Jak sprawdziłyby się postacie z TF2 w innych gatunkach gier:

Źródło: link – o wiele więcej przykładów.

7. A na koniec piękne radyjo ręcznej roboty:

Chętnie bym kupił.

8. A z ostatniej chwili: Gabe podarował wszystkim niesłusznie zbanowanym w aferze Modern Warfarowej 2 kopie L4D2 (jedna jako gift).

12 Responses to “Kronika nr 10”


  1. 1 norkov 27 Lipiec, 2010 o 11:47

    Mam ten sam problem z polypack wiec usuwam bronie i próbuje mieć każdą inną broń w plecaku🙂

    Spy’a nie znalazłem może wy mi podpowiecie ?

    Rpg Fortress jest niesamowity :p

  2. 2 cssghost 27 Lipiec, 2010 o 13:40

    Spy latwy do znalezienia… Zajęło mi to 20 sekund…
    Szkoda, że tak krótko fajny obrazek 😀😀😀

    Mam nadzieje, że będzie troche nowych wpisów…

    Ad1. Przecież mu się hammer zaraz zawiesi przez tego carva. Przesadzona głupota…

    Ad6. Fajne fajne…

  3. 3 The Czosnex 27 Lipiec, 2010 o 14:35

    Ja właśnie też dostałem bana na MW2😀 No i otrzymalem L4D2, szkoda tylko że już wcześniej je kupiłem😛

  4. 4 Kenzo 27 Lipiec, 2010 o 14:58

    Czosnex- tak więc możesz je komuś zgiftować *kocie oczka*

    High Five dla demo i solda nico spóźnione, bo teraz dostał go też engineer. I to nie jednego, a cztery.

  5. 5 informat6 27 Lipiec, 2010 o 15:28

    Zwieracz, ty skubańcu, a ja wszystko na czapkę przekraftowałem, jedna broń i mam czapę dla enga… o Polycount nawet nie pomyślałem D: . Gdzie ja to zmieszczę w plecaku – to ja nie wiem…

    Co do obrazka – szpiega nie ma D:
    Engineer prowadzący sklep w Zeldzie mnie rozwalił😀

  6. 6 War3st 27 Lipiec, 2010 o 20:21

    Ja chce L4D2 mimo że je nienawidzę!:/

  7. 7 Septuater 27 Lipiec, 2010 o 20:48

    @The Czosnex
    Stanę się na chwilę żebrakiem:
    „Daj pan Lefta!”😉

  8. 8 Septuater 27 Lipiec, 2010 o 20:50

    @up
    Cholera, to strasznie żałosne było:/

  9. 9 Ozi 27 Lipiec, 2010 o 21:19

    Gdybym wiedział, to bym tego mw2 nie usuwał… Musiało iw go tak popsuć, by mi się w niego grać nie chciało!? ;( . Tak bym teraz, o. Oglądał prośby ludzi o lefta i bym się śmiał.

    Btw. fajna moszna na początku wpisu.

  10. 10 The Czosnex 28 Lipiec, 2010 o 12:17

    Za późno panowie, komuś już dałem Lefta😉

  11. 11 Ventrax 29 Lipiec, 2010 o 09:59

    Kurde ! A ja se właśnie teksański kapelusz scraftowałem .😦

  12. 12 zwieracz 29 Lipiec, 2010 o 12:43

    Toż to zbrodnia.


Skomentuj

Kalendarz wpisów

Lipiec 2010
Pon T Śr T Pt S S
« Czer   Sier »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Archiwum


