Hammertime cd.

Przyznam sięszczerze, że dzisiaj nie mam weny, więc zapuszczę tylko kilka linków z krótkim komentarzem.

1. Często przeglądam fora Interlopers.net w poszukiwaniu pomysłów i rozwiązań różnych problemów. Jest tam naprawdę wielu pomysłowych użytkowników i można znaleźć sporo ciekawych rzeczy. Szczególnie polecam (bardzo długi) temat The Official Interlopers „Map Pimpage Thread”, gdzie użytkownicy wstawiają zdjęcia swoich prac, głownie tych jeszcze w trakcie tworzenia. Jest to miejsce dla wszelkich WIP’ów, pomysłów designerskich, pojedynczych projektów, które niekoniecznie muszą być potem wydane. Lubię ten temat, bo jest zróżnicowany pod względem poziomu prezentowanych w nim prac. Równocześnie te najlepsze prace nie są aż tak wyśrubowane jak poziom Raindropa, czy nowego Dear Esther. Dzięki temu nie czuję się przy nich, aż taki mały, a przy okazji mogę podłapać tam sporo pomysłów ^^

źródło

Na powyższym obrazku jeden z przykładów (ale tych ekstremalnych). Widzimy tutaj zmorę wielu mapperów, a na pewno moją, czyli displacementy😀 Powyższy poziom jest dla mnie jak na razie nieosiągalny i nawet brakuje mi wyobraźni, żeby sobie wyobrazić jak to może być posklejane. To jeden z ładniejszych kawałków jaskiń jakie widziałem.

2. Jest sobie taki mod Ivan’s Secret, a właściwie dopiero powstaje. Jego twórcy prowadzą bardzo ciekawego bloga, na którym pokazują postęp prac nad modem. Bogata baza mediów, może być bardzo pomocna dla innych twórców. Można podpatrzeć „jak to się robi”🙂 Szczególnie podoba mi się ukazanie kolejnych etapów powstawania jednego z leveli, Radiostacji – BLOG.

3. Jeśli przegapiliście, to przypominam, że na PlanetPhillip zakończył się (jakieś 2 tygodnie temu) drugi konkurs mapperski Hunterville. Mapek było sporo, a kilka prezentowało naprawę wysoki poziom, szczególnie polecam CombineDen autorstwa twórcy moda Eye of the Storm. Koniecznie zagrajcie, to naprawdę sporo dobrej rozrywki.

A tymczasem Phillip ogłosił kolejny konkurs – VoiceVille, będzie polegał na tym, że na mapce trzeba będzie użyć kilku specjalnie nagranych i udostępnionych na blogu kwestii (jest też możliwość nagrania dodatkowych linijek na życzenie, trzeba sie zgadać z Philipem). Czasu na mapowanie jest dużo, bo aż do 4 Października, a nagrody są warte zachodu – 40 dolców, albo gra na Steam. Więcej informacji TUTAJ.

4. A teraz pora na kolejny rupieć ze starej skrzyni ^^

Pewnie pamiętacie Phantom of Mars? Ostatnio nawet o niej wspominałem. Zrobiłem ją na konkurs SourceSDK.pl w ekspresowym tempie 10 dni, itd, blablabla… Wspominałem jednak wtedy, że jeszcze wcześniej robiłem inną wersję tej mapy. Pierwsza odsłona wyglądała zupełnie inaczej i można powiedzieć, że miała w sobie więcej z klimatu Marsa. Jej akcja działa się głównie na powierzchni czerwonej planety. Ogólny schemat rozgrywki był taki sam, walka z monolitem, teleportacje i różne zadania, ale całe otoczenie było zupełnie inne od tego z PoM. W pewnym momencie mi odbiło i postanowiłem zrobić wszystko od początku, wtedy zabrałem się za PoM od zera, natomiast wcześniej była Misja Mars.

W przeciwieństwie do poprzednio prezentowanej mapki do Zombie Master, ta jest w 100% grywalna, ale też wygląda jak crap ^^

Zresztą przekonajcie się sami, tym razem od razu można ściągać, jest .bsp oraz .vmf dla chętnych.

Download (mapka jest pod Ep2)

14 Responses to “Hammertime cd.”


  1. 1 War3st 22 Czerwiec, 2010 o 11:18

    Heh, dużo ciekawych informacji😀

  2. 2 Adikko 22 Czerwiec, 2010 o 13:17

    Twoja ostatnia mapa kojarzy mi się z Red Faction. Oczywiście pierwszą odsłoną tej serii, bo w resztę nie grałem. Pamięta ją ktoś jeszcze? ;p

  3. 3 PlanetPhillip 22 Czerwiec, 2010 o 13:29

    The link to the earlier Phantom of Mars is not working for me. Can you email it to me and I will post it on the site and mirror the file. TIA

  4. 4 zwieracz 22 Czerwiec, 2010 o 14:03

    Przeczytałem jeszcze raz cały wpis i stwierdziłem ,że trochę pokracznie go napisałem, przebudowałem trochę tekst, żeby nie było tyle powtórzeń.

    @PlanetPhillip, Ok, done already ^^

  5. 5 Septuater 22 Czerwiec, 2010 o 15:35

    Oj, chyba ktoś oprócz mnie też namiętnie oglądał „2001: Odyseję kosmiczną”😛

  6. 6 cssghost 22 Czerwiec, 2010 o 15:43

    Co do interlopers to znam ten temat… Kiedyś oglądałem pół nocy i nie chciałem iść spać, bo tak wciąga… Temat niebezpieczny😀

    Zwierku! Dobry wpis… Nie martw się, że nie masz weny…
    Ciemna masa Twoich wielbicieli łyknie wszystko…😀

  7. 7 zwieracz 22 Czerwiec, 2010 o 16:47

    @cssghost, Ty to powiedziałeś ^^

  8. 8 dreamerpl 22 Czerwiec, 2010 o 18:36

    @zwieracz on ma racje :]

  9. 9 Tracha 23 Czerwiec, 2010 o 18:49

    Ta twoja mapka, na początkowym etapie w pokoju z tym śpiącym gościem. Po chwili gadał kobiecym głosem😀

  10. 10 dreamerpl 23 Czerwiec, 2010 o 20:33

    Zwieracz pewnie zamieścił to specjalnie w formie ester egga. Praaaaawdaa?

  11. 11 Tracha 23 Czerwiec, 2010 o 23:49

    @dreamerpl:

    Da! ;3

  12. 12 zwieracz 24 Czerwiec, 2010 o 13:13

    Raz jest kobiecy, raz męski, losowo.

  13. 13 Abrakadabra 24 Czerwiec, 2010 o 13:49

    wg. mnie gdybyś poprawił wygląd, nadał jakiegoś sensu i poprawil niektóre rzeczy to byłaby fajna mapka😀

  14. 14 zwieracz 24 Czerwiec, 2010 o 18:58

    Nom, gdyby „tylko” to zmienił, to mogła by ujść w tłoku😉


Skomentuj

Kalendarz wpisów

Czerwiec 2010
Pon T Śr T Pt S S
« Maj   Lip »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Archiwum


