Skany Ep1 i Orange Box (CD-Action)

Kolejna porcja skanów z Cd-Action. Tym razem recenzja Episode One oraz Episode Two, TF2 i Portal czyli Orange Boxa, a w bonusie także zapowiedź Orange Boxa.

Tym razem podziękowania dla Dreamera, piotrka21 i dla mnie 😉

Episode One

W recenzji dowiadujemy się między innymi, że lokacje w City 17, które są usytuowane na powierzchni, nie są otwartymi lokacjami:

Episode One to w ogóle była taka niewdzięczna gra. Po niczego nie wyjaśniającym zakończeniu HL2, chciało się więcej, więc grę kupowało się bez większego namysłu (Nowy Gordon!!!). Ep1 był jednak krótki i drogi, a i tak niczego nie wyjaśnił (prawie). Oczywiście grało się przyjemnie 🙂

Orange Box

Kilka głupich reklam i za krótka recenzja świetnego zestawu.

I pomyśleć, że na początku interesował mnie tylko Episode Two, a reszta była zbędnym dodatkiem. Jednak gdy zagrałem W Portal od razu się zakochałem, a TF2 będzie na długo moją główną rozgrywką online. Ciekawe, czy Valve przyszykuje jeszcze podobny zestaw w przyszłości.

OB zapowiedź

A w nim wywiad z Gabe’em i Dougiem

Podoba mi się ten fragment: Ten liczący już 2 lata engine, zostanie wzbogacony m.in. o nowy system dynamicznego oświetlenia…”. Hmm… not. Niestety z szumnych zapowiedzi nie zostało nic. Poza tym ciekawe jak  to będzie brzmiało przy Portal 2? „Ten liczący już 6 lat engine…” 🙂 Ale muszę przyznać, że mnie te lata nie przeszkadzają, L4D2 wygląda wystarczająco dobrze, a i Portal 2 zapowiada się na miły dla oka produkt.

13 Responses to “Skany Ep1 i Orange Box (CD-Action)”


  1. 1 __Alien__ 19 Marzec, 2010 o 10:04

    Świetna strona 🙂 Fajnie, że swoje teksty tu piszesz. CD-Action kupowałem od 1997 roku, do 2000, więc tylko recenzje HL1 mam. Fajnie było zobaczyć skany z Hl2, Episode One i The Orange Box.

  2. 2 TONY_ 19 Marzec, 2010 o 10:52

    Aż się łezka w oku kręci. Chyba zrobię porządki w swojej szafce z pismami, a nóż znajdę zapowiedzi czy recenzje z Playa ; D

  3. 3 War3st 19 Marzec, 2010 o 13:16

    Alyx bez makijażu rox

  4. 4 spaqin 19 Marzec, 2010 o 14:37

    Ehehe, mam wrażenie, że autor recenzji pierwszego epizodu najpierw tak psioczył na HL2, potem popsioczył na EP1 i… zaczął się w obu rozpływać.

  5. 5 Zax 19 Marzec, 2010 o 22:02

    Najbardziej podoba mi się odpowiedź Gabe’a na pierwsze pytanie z wywiadu: „Na początku przyszłego roku ukarze się Episode Two. A potem? (uwaga odpowiedź Gabe’a) – Episode Three. (!) xD

  6. 6 Stacho 19 Marzec, 2010 o 23:45

    To was napewno zainteresuje!
    http://www.moddb.com/mods/the-great-class-dash/news/released19
    I przy okazji:Zwieracz, mógłbyś zrobić jakiś mały reportaż lub chociaż liste najciekawszych map Nippera?(Nathaniel Miller).W koncu to taki jakby twoj kolega po fachu – mapper.A jest to czlowiek niezwyczajny bowiem zrobilem np. mape do ktorej za tekstury posluzyly mu obrazy Van Gogha.

  7. 7 Ozi 20 Marzec, 2010 o 16:35

    Jak kupowałem OB to zależało mi głównie na portalu, hl to był dla mnie tylko dodatek do pudła, a w tf2 nawet nie zamierzałem grać… taaa…

  8. 8 zwieracz 21 Marzec, 2010 o 17:28

    „więc tylko recenzje HL1 mam”

    Nikt by się nie obraził, gdybyś podzielił się tymi skarbami z resztą stada 🙂

    @Stacho, Myślę, że takich kolegów po fachu mam bardzo wielu 🙂 Mógłbym zrobić całą serię (?) z ich sylwetkami. Nie wiem, zobaczymy.

  9. 9 Dabu 22 Marzec, 2010 o 15:38

    CDA zaliczyło niemałego faila traktując trzy gry jako jedną. Ale cóż, czego oczekiwać po tak słabym piśmie…?

  10. 10 Stacho 22 Marzec, 2010 o 17:55

    @Zwieracz:Moje modły zostały wysłuchane.Czy Zwieracz opisze prace Zwieracza? 🙂 (chodzi mi o mapy ni o funkcje narządu :P)

  11. 11 edge66pl 18 Grudzień, 2010 o 16:29

    prosiłbym o zezwoleniena umieszczenie skanów na moim blogu w zamian za reklamę na moim blogu :3

  12. 12 zwieracz 19 Grudzień, 2010 o 11:50

    Proszę bardzo, prawa do tych skanów i tak ma chyba tylko cd-action ;P


  1. 1 Jeszcze więcej skanów « zwieracz Trackback o 31 Lipiec, 2012 o 10:29

Skomentuj

Kalendarz wpisów

Marzec 2010
Pon W Śr C Pt S N
« Lu   Kwi »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Archiwum


