Akcja „Biedronka”

Nieuświadomionych informuję, że w Biedronce za kilka groszy (dokładnie 9,99 zł) można nabyć całkiem dobre tytuły. Promocja zaczęła się dzisiaj i potrwa zapewne do wyczerpania zapasów. Tytuły dostępne w promocji możecie obadać w temacie na pclab.pl, tam też relacje innych szczęśliwych nabywców gier >> Gry w Biedronce

Piszę o tym, bo właśnie udało mi się upolować trzy giery. Mówię upolować, bo sprawa wcale nie jest prosta, kosze już były przetrzebione, zresztą ilość i jakość tytułów zależy od sklepu. Podobno jedna gra może być też w różnych wersjach.

Dorwałem w zasadzie to co chciałem: Antologię UT, Gears of War oraz Penumbra: Czarna Plaga:

Dwa pierwsze są chyba najczęściej wybierane.

Pierwsze wrażenie: Jakie duże pudła (mają chyba z 0,5 na 0,5 metra), na pewno są pełne dodatków i bonusów… tylko dlaczego takie lekkie…

No tak. I wszystko jasne, ale za dychę nie ma co narzekać. Tylko po co to takie wielkie. Zawartość pudła zależy od tytułu, akurat UT i GoW to jedynie CD-ki z serialem, ale już Penumbra ma ładny plastik DVD, posiada kulturalną polską instrukcję, a nawet katalog nowości CD-Projektu.

Nie jest tak źle. Zarówno UT jak i GoW mają polskie i kolorowe instrukcje na płycie, do tego drugiego są też 2 plakaty, można sobie wydrukować😛

Najbardziej ciesze się z Unreal, 4 świetne gry: Unreal, Unreal 2, pierwszy UT i UT 2004, za taką cenę. Teraz mam już całą sagę.

Tak więc zakładać kamasze i biegiem do najbliższe Biedrony, bo to nie jest byle jaka okazja.

Dobrze, że biedronka jest tak blisko😉

31 Responses to “Akcja „Biedronka””


  1. 1 Ozi 3 Grudzień, 2009 o 14:31

    Niestety promocja nie dla mnie, żaden z oferowanych tytułów mi się nie podoba :< .

  2. 2 war3st 3 Grudzień, 2009 o 16:09

    Już lecę pod Gears of War😀

  3. 3 Thirder 3 Grudzień, 2009 o 16:56

    U mnie w tym zdownionej biedronce nie kupię chyba niczego będą tylko bzdurne gry jak i miasto jest bzdurne😀

  4. 4 NavarioN 3 Grudzień, 2009 o 17:50

    Najs🙂 Widziałem dzisiaj że jest Gears Of War i wiele innych, jutro chyba kupię🙂

  5. 5 Tracha 3 Grudzień, 2009 o 19:36

    KUR** Czemu kupowałem GOW`a za 69,99 w Empiku:/

    zaledwie 2 miechy temu

  6. 6 cssghost 3 Grudzień, 2009 o 20:11

    HA! Zobaczyłem newsa poleciałem do Biedrony i co?

    Gears of War oraz Unreal Antologia już są na półce…😀

    DZIĘKUJE ZWIERKU! :*

  7. 7 zwieracz 3 Grudzień, 2009 o 20:51

    Tracha, to musi boleć…, chociaż z drugiej strony, masz ładniejsze opakowanie i wydrukowaną instrukcje.

    cssghost, no to fajnie😀

  8. 8 piotrek21 3 Grudzień, 2009 o 21:00

    Oj trzeba było zobaczyć mój wyraz twarzy w Biedrze zaraz po otworzeniu GoW ;D Cholernie się zdziwiłem. Miałem jeszcze wziąć Juiced 2 ale już chyba nie było to wziąłem Sega Rally.

  9. 9 Thirder 4 Grudzień, 2009 o 00:08

    @zwieracz
    zrozumiem jeśli są tam wymieszane wersje premierowe z wersjami z tanich serii ale by takie wielkie pudło kartonowe było okładką a w środku zwykła okładka (chyba dlatego jest tak tanio) , no i są też te normalne wersje premierowe to się ceni.

  10. 10 Ventrax 4 Grudzień, 2009 o 14:28

    Ja mieszkam w Ciechanowie ( województwo mazowieckie ) i u mnie w mieście jest jedna biedronka i nie ma tam gier , więc news nie dla mnie . Niestety

  11. 11 Spaqin 4 Grudzień, 2009 o 21:42

    GIŃ, ZWIERACZ, GIŃ!

    Ja GoW dostałem od kolegi, kochany mi kupił (szkoda tylko, że z lekcji uciekł przy okazji), a UT… Koszmar. Po pierwsze – ostatni egzemplarz. Po drugie – pudełko wygląda tak, jakby emeryci o nie walczyli, do tego… loolol, nie chce się zainstalować, błąd CRC – ewidentnie wina płyty, GoW instalował się piękniusio.

    Penumbrę akurat kupiłem na Steamie za 5€ całą antologię, to akurat źle nie jest.

  12. 12 zwieracz 4 Grudzień, 2009 o 23:03

    Ja dzisiaj instalowałem Antologię i wszystko było ok. Ciekawe jak GoW.

  13. 13 Spaqin 4 Grudzień, 2009 o 23:16

    Może mi się trafił taki egzemplarz tylko… A może się wymienisz? :3 Ale GoW się nieco dziwnie instalował, przynajmniej mi – cały czas pokazywało 100%, że instalacja ukończona… Tyle, że była ukończona przez dobre 20 minut, zanim mogłem grać. Z tymi grami ogólnie jest coś złe D: Ale gra sama z siebie działa.

  14. 14 Artek 5 Grudzień, 2009 o 10:00

    OBLECIAŁEM DWIE BIEDRY I NIE MA NIGDZIE GOW, TERAZ SKROBIE SIĘ PO ŁEBIE I STARAM SIĘ ZLOKALIZOWAĆ JAKIEŚ INNE BIEDRONY…KURCZĘ JAK ZA KOMUNY😉

  15. 15 war3st 5 Grudzień, 2009 o 10:37

    A ja kupiłem Gears of War!😀 Szkoda, że nie czuję sie jak w dwójce, ale spoko też jest. Jedynie, co mi się NIE podoba to Games for Windows, rejestracja, trzeba się babrać z Xboxem którego nie posiadam. A tak to ok. Tylko w dwójce ta fajna muzyka w menu.

  16. 16 zwieracz 5 Grudzień, 2009 o 17:01

    A może ci Spaqin napęd szwankuje.

  17. 17 cssghost 5 Grudzień, 2009 o 17:25

    U mnie to samo z Unrealem…
    Nie chciał się zainstalować dałem koledze płytkę, żeby sprawdził i co? Normalnie mu poszła…
    Wkładam do mojego dvd i co? Normalnie odpaliła…
    Płytka z biedronki

    Widzę, że wszyscy naglę GEARS of WAR kupili… Hit tych świąt😀
    A moje pudełko ostatniego GOWa też nie wyglądało najlepiej…

    Nie trzeba się babrać. Jak nie zamierzasz grać na necie, załóż profil lokalny… :*

  18. 18 Spaqin 5 Grudzień, 2009 o 17:55

    @zwieracz – problem w tym, że wszystko inne działa wyśmienicie.
    @cssghost – też miałeś błąd CRC?

    A nawet jeśli tak ma być, albo coś z napędem – może uda mi się wyłuskać za to platynę gdzieś z magazynu albo chociaż samo normalne pudełko…

  19. 19 war3st 5 Grudzień, 2009 o 19:36

    Mi trafiło normalne pudło😀

  20. 20 Spaqin 5 Grudzień, 2009 o 21:41

    A mi już nic. Nie działa, a na szczęście paragonik zostawiłem. I dycha wróciła do wcześniejszego właściciela (nie, nie sprawdzałem kodu na banknocie)… W Lublinie mam 13 biedronek, odwiedziłem 5 i mam nadzieję, że w się pojawi dostawa, że CD Projekt ma więcej płyt na zbyciu.

  21. 21 Thirder 6 Grudzień, 2009 o 17:37

    Nie zamierzam gier kupować w biedronce ! (nie zniże się do tego)

  22. 22 Thirder 6 Grudzień, 2009 o 17:38

    Nawet się nie staram wydawać kasy na to🙂

  23. 23 Thirder 6 Grudzień, 2009 o 17:39

    aha Double Posty i Third Posty oraz Four Posty i Five Posty i Six Posty są dla mnie dobre

  24. 24 Spaqin 6 Grudzień, 2009 o 19:20

    Thirder, fajnie, ale… jak chcesz. Możesz kupić Penumbrę: Czarną Plagę za 60zł w sklepie albo w Biedronce za 10zł, gdzie jest to samo.

    Thirder pewnie robi zakupy tylko w Almie :F

  25. 25 war3st 6 Grudzień, 2009 o 20:33

    Thider robi pewnie w sklepie dla idiotów xD

  26. 26 Heaverq 7 Grudzień, 2009 o 17:52

    Penumbra chyba tylko w wersjach premierowych występowała, przynajmniej nie spotkałem się z przypadkiem kupna wydania „biedeonka edyszyn” no ale też za wiele osób jej nie kupowało, GoW i reszta miała branie;) Sam właśnie zakupiłem wspomnianą Penumbre w tej edycji oraz Stranglehold z TopSeller, kusi mnie jeszcze Unreal Antologia, ale wątpię że go jeszcze znajdę:]

  27. 27 Spaqin 7 Grudzień, 2009 o 19:59

    Znajdziesz.
    Była dostawa.
    I ja kupiłem Unreala znowu.
    I ZNOWU WADLIWEGO.
    Ja nie mogę…

  28. 28 Paluch. 8 Grudzień, 2009 o 15:32

    Mam GoW… Dobry patent.
    Porysowała mi się płytka od GoW’a😦
    Teraz mam nową i 2 klucze🙂
    Mogę komuś dać pod choinkę ^^

  29. 29 grabol 17 Grudzień, 2009 o 19:07

    Ja kupiłem dzisiaj 2 unreale oczywiście w 2 biedronkach i niestety oby dwie nie działają. Wkurzyć się można tylko straciłem 20 zł.

  30. 30 daltesta 31 Maj, 2012 o 20:13

    Hmmm google street view, biedronka, warszawa, zaraz cie namierze @_@

  31. 31 daltesta 27 Lipiec, 2012 o 16:33

    Mówiłem, że z Biedronki. Niech ma Cyc jeden!

    O kurde, czytam po raz 2 ten sam artykuł.


Skomentuj

Kalendarz wpisów

Grudzień 2009
Pon T Śr T Pt S S
« List   Sty »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Archiwum


