Skany z czasopism, część 2

Pamiętacie taki wpis z trochę przydługim tytułem, w którym zamieściłem kilka skanów z pism z recenzjami HL?

No. To teraz  pora na ciąg dalszy. Jeszcze z moich własnych zasobów, ale tym razem są to recenzje dodatków, między innymi: Opposing Force i Blue Shift. Wszystkie z Secret Service. No i technicznie nie są to skany, a zdjęcia, ale nie powinniście mieć problemów z odczytaniem treści.

Opposing Force

99 to był dobry rok, swoje premiery miały wtedy jeszcze UT i Q3🙂

Recenzja świetnego dodatku i ocena tylko 6/10, no ale to przecież nie była pełna gra i pozycja raczej dla fanów. Dziwi trochę porównywanie OF do „nadchodzącej” pełnej gry jaką miał być DNF. Zwróćcie uwagę na newsy po lewej stronie🙂

Blue Shift

Lata mijały, pojawił się nowy dodatek, ale oprócz trochę poprawionej grafiki, nie wnosił nic nowego:

Jakby MP5 nie miało granatnika na wyposażeniu…

Further Data

Chyba mało znany pod tą nazwą. Wyszedł jeszcze przed Opposing Force. To bardziej patch, niż dodatek, wysoka ocena chyba tylko za dodaną możliwość gry w multi. Prawdę mówiąc myślałem, że HL miał go już od początku, ale sam już nie wiem. Wtedy byłem typowo offline’ową istotą. Chyba, że autor coś miesza. Po pierwsze trochę myli czytelnika pokazując screeny tylko z rozgrywki single, a po drugie pisząc co-op mówi o trybie CTF. No cóż jak widać znaczenia wyrazów się trochę zmieniły🙂. Teraz może śmieszyć fragment o tym, że HL jest grą pamięciożerną i wymaga szybkiego proca, ale pamiętam jak wyciskała siódme poty z mojego Voodoo2😉 Aha, a co do screenów, one naprawdę tak brzydko wyglądały w tej recenzji.

Konkirs HL

Taki mały bonus:

Czyli niepowtarzalna okazja wygrania cennych nagród. Trudne pytania i  jak zwykle screeny z bety…

To jeszcze nie koniec skanów ze starych gazet. Mam jeszcze w zanadrzu kilka ciekawostek. Niestety nigdzie nie mogę znaleźć recenzji HL i HL2 z CD-Action, nawet w Internecie. Może ktoś z was ma? Zróbcie skany i podzielcie się z innymi fanami sagi😀

11 Responses to “Skany z czasopism, część 2”


  1. 1 Roxar123 25 Listopad, 2009 o 15:09

    Jeśli chodzi o Further Data,to wydaje mi się że nie chodziło o dodanie samego multiplayera tylko nowych modeli,map,trybów itd.
    Natomiast zaciekawiło mnie pytanie 3 w konkursie.Czyżby chodziło tu o Gman’a?W końcu w ówczesnych grach był zazwyczaj atak klonów więc ludzie mogli myśleć że Gman’ów jest kilku:D.

  2. 2 Artek 25 Listopad, 2009 o 17:41

    gdzieś miałem w piwnicy cd action z recką HL@, jak znajdę to prześlę mailem

  3. 3 Artek 25 Listopad, 2009 o 17:42

    HL2

  4. 4 dreamerpl 25 Listopad, 2009 o 17:46

    dobry wpis przesłany jest cd-a z ep1😀

  5. 5 zwieracz 25 Listopad, 2009 o 23:16

    @Artek, byłoby by super

    @dreamerpl, jest super🙂

  6. 6 Stacho 25 Listopad, 2009 o 23:29

    „HALF-LIFE.Półżywy.”

  7. 7 Mr_R 26 Listopad, 2009 o 15:28

    Ciekawy wpis. Poza tym zapraszam na mojego bloga -> mrr2.wordpress.com

  8. 8 Abrakadabra 26 Listopad, 2009 o 20:40

    „DNF będzie jeszcze w tym roku”… no to sie jeszcze nie doczekaliśmy😀 zaciekawiło mnie że w HL Uplink są dodatkowe postacie. A z gazet o HL1 to nie mam za dużo, recke HL Generation i zapowiedź HL2 (screeny z bety🙂 ) i wiadomość że HL jest najlepszą grą roku czy coś takiego😀

  9. 9 Artek 27 Listopad, 2009 o 18:12

    po bezowocnym przeszukaniu zasobów mojej piwnicy, żona mi oświadczyła, że wszystkie pisma wyleciały na wiosnę w ramach porządków(cd-action,ss,top secret) aaagggrrrhhh-nasz związek wisi na włosku…sorki, że trochę się pospieszyłem i narobiłem nadziei.

  10. 10 zwieracz 28 Listopad, 2009 o 17:24

    Popełniła niewybaczalny błąd. Musisz ją jakoś ukarać…😉

    Co do zapowiedzi hl2 to już mam. Jeszcze same recki zostały. Generacje możesz walnąć, mam jedną z SS, to będzie do kompletu.


  1. 1 Jeszcze więcej skanów « zwieracz Trackback o 31 Lipiec, 2012 o 10:29

Skomentuj

Kalendarz wpisów

Listopad 2009
Pon T Śr T Pt S S
« Paźdź   Gru »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Archiwum


