Kronika Kulturalna 5

Taaank!

Właściwie, mogłbym zatytuować ten wpis: „Komentarz zwieracza do bieżących wydarzeń.”

Od czego by tu zacząć…

…może od nowego Chrania? Tym razem Qam jedzie równo po L4D 2, polecam – Chranie s02e01

1. Valve dodało do Left 4 Dead nowy tryb. To kolejny krok, który ma nas utwierdzić w fakcie, że nie pozostawią tego tytułu i będą go wspierać. Problem w tym, że nie wnosi on (ten tryb) niczego nowego. Jedynie trochę pomaga gdy mamy własną ekipę znajomych i chcemy się zmierzyć z inną wypróbowaną grupą. Już nie trzeba się dzielić w 8-osobowym lobby, od razu łączymy się ze zgóry ustalonym składem.

2. Borealis dalej się rozwija i ciągle powstają nowe artykuły. Tak więc jeśli jeszcze nie wiecie kim jest Laszlo, lub co to właściwie te Synthy, to zaglądać i czytać ;P

Ostatnio też wspólnymi siłami społecznego kolektywu fanów HL (omg), ustaliliśmy jak po polsku nazywać „region znany wcześniej jako Outlands”. Co to robi, gdzie można znaleźć i dlaczego jest tak, a nie inaczej przeczytacie oczywiście w stosownym artykule na Borelce – Peryferie.

3. Wracając jeszcze do L4D. Ostatnio znów zacząłem sobie w nie „pogrywać”. Dołączając się do losowych gier, dwa razy wpakowałem się na jakieś serwery gdzie oprócz standardowej ilości graczy było też masę botów. Innym razem było normalnie aż 16 graczy :O Wyobrażacie sobie 4 Zoey, 4 Louisów, 3 Smokerów atakujących na raz? Pewnie to już znacie, po prostu ja zawsze jestem zacofany w sprawach modyfikacji do gier multi 🙂 Oprócz tego, że bardziej laguje, to jest całkiem ciekawie, prawdziwa apokalipsa, gdzie w kolejce do ciebie czekają 3 Huntery, rzyga na ciebie boomer, a stado smokerów przyklaskuje całej akcji. Jakby co mam 2 takie serwery w ulubionych, więc mogę podać adresy zainteresowanym.

left4dead 2009-11-10 21-51-21-60left4dead 2009-11-10 21-51-50-80

To jest też taki mój sposób na L4D2… żeby go nie kupować. Nie zrozumcie mnie źle, gra jest bardzo fajna, ale to praktycznie to samo co jedynka. Nie grałem w pierwszą część kilka miesięcy, prawie w ogóle nie grałem w Survival (mam tylko 1 brązowy medal) i w prawie żadne custom kampanie. Dzięki temu odpalając teraz starego Lefta mam teraz wrażenia jak po zupełnie nowej grze (tzn jakbym grał w dwójkę), z tym, że w przeciwieństwie do nowych graczy, coś tam potrafię zdziałać 😛

***

Ktoś na headcrabie zarzucił taki art podsumowujący nową część „Zostawionych na śmierć”:

l4sux

4. Internetowa społeczność powiązana z grami Zaworu cały czas się powiększa. Teraz, żeby przelecieć przez wszystkie ważniejsze adresy, wstaję wcześnie rano i akurat na obiad, koło 17 jestem już obeznany z nowościami 😉

Ostatnio na przykład panuje jakaś moda na blogi,  Tracha np, który zdaje się pożera coraz większy kawałek Inernetu, zaatakował z kolejnej flanki, tym razem właśnie blaaagiem (ciekawe jak długo wytrzyma…)

Anplagd, zwany też jako Anplagd (nie czytaj Unplugged), zaczął uzewnętrzniać swoje opinie na temat gier 😉 Na swojej nowej stronie o swojsko brzmiącej nazwie dzojpad.pl (czytaj dżojpad peel) umieszcza krótkie i zwięzłe recenzje, zawsze okraszone ciekawym materialem wideo. Czy spodoba wam się taka konwencja bloga o grach? Sprawdźcie sami, (najnowszy wpis jest oL4D2) – dzojpad.pl.

5. Na koniec coś naprawdę fajnego 🙂 Obczajcie to:

24wu4he2mmclrt

wysłane przez mniej lub bardziej anonimowych fanów TF2 😉

Siem wzruszyłem…

PS. A tego Tanka (którego widzicie na początku) pokonaliśmy. Z dwoma zgonami, niezliczoną ilością obaleń i postrzeleń i podpaleń samych siebie, ale zdechł pies 🙂

12 Responses to “Kronika Kulturalna 5”


  1. 1 Paluch. 11 Listopad, 2009 o 13:50

    Qam popełnił niezwykle fajny opis L4D2. Sama prawda.
    Dla mnie L4D „jeden” i tak zawsze będzie najlepszym survivalem.

  2. 2 dociekliwy 11 Listopad, 2009 o 18:07

    hmm jeśli c17 umieszczone jest w Europie wschodniej, mieści się między morzem/oceanem a pasmem gór, i to w dosyć niewielkiej odległości, to stawiam na Norwegię/ Szwecję, dodatkowo jest blisko Rosji, stąd np cyrylica w kopalni zwycięstwa

  3. 3 zwieracz 11 Listopad, 2009 o 20:59

    Wait, what?

  4. 4 dreamerpl 11 Listopad, 2009 o 21:11

    Eh piękny wpis 😉 i te zdjątka wielki kongratz dal osoby z planem lekcji na heavym ciekawy pomysł ;] a ja tam dostane l4d2 na urodziny a więc będzie pytanko 😀 a co do tego plakatu\or something o l4d2 to się nie zgodzę bo charger jest best infected ever tylko gdyby nie ta ręka bo wygląda jakby był dzieckiem red-tuba :G

  5. 5 cssghost 11 Listopad, 2009 o 22:38

    Nie ma to jak kronika kulturalna!

    No też jestem ciekaw jak długo Tracha pociągnie…

    Jak najbardziej popieram niezadowolenie ludzi co do L4D2. Może jedynki nie mam, ale sam widzę co się dzieje… A po obejrzeniu Chrania to już w ogóle…

  6. 6 war3st 12 Listopad, 2009 o 14:59

    Zwieracz, grasz na high? Ja na minimalnych ciągne ledwo 20 FPS na 640×440 😦

  7. 7 Septuater 12 Listopad, 2009 o 15:26

    @war3st
    Mi ta gra chodzi szybciej na necie niż w singlu :D. To pewnie dlatego, że mam strasznie słaby procesor (2.4 GHz, jeden rdzeń), który nie nadąża z AI.

    A „Peryferie” to wymyśliłem ja! 🙂

  8. 8 zwieracz 12 Listopad, 2009 o 19:20

    Charger chyba lubił sobie poużywać :O

    War3st 😦

    Sept is credit to team! 🙂

  9. 9 war3st 12 Listopad, 2009 o 20:44

    Septuater, mam 1,67 Ghz, jeden rdzeń… Zrąbane procek mówie wam…

  10. 10 Thirder 13 Listopad, 2009 o 23:41

    @Zwieracz
    Jakie nowości , jakie strony ?

  11. 11 Tracha 7 Lipiec, 2010 o 17:30

    No… Dziewięć miesięcy już ciągnę jeśli chodzi o bloga 😉

  12. 12 zwieracz 7 Lipiec, 2010 o 17:40

    To lada chwila będziesz rodzić ^^

    Lets celebrate it!


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s




Kalendarz wpisów

Listopad 2009
Pon W Śr C Pt S N
« Paźdź   Gru »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Archiwum


%d blogerów lubi to: