Heavy madness

Thirder stwierdził ostatnio w rozmowie ze mną, że strasznie się stoczyłem na Team Fortress 2 i teraz spokojnie mogę przemianować mój blog na wyłącznie TF-owy. Ale do tego nie dojdzie, jeszcze dużo Halfa zostało do nadgryzienia🙂 Na pewno wpływ na taki, a nie inny stan rzeczy ma fakt, że ostatnio nie gram praktycznie w inne tytuły od Valve, a że to blog o ich grach, więc o czym innym mam gadać, skoro to mnie najbardziej pochłania. Tak więc kontynuując tą stronniczą politykę zaprezentuje dzisiaj trochę świeżego materiału dotyczącego TF 2 własnie😀

Heavy madness

Na początek Grube szaleństwo, czyli kolejny filmik made by me. Wspomnienie tego co działo się na serwerze headcrab.pl w ostatnią sobotę – w dzień Gali Boksu. Oczekując na walkę Gołota vs. Adamek, rzucone hasło: „Tylko Heavy melee” padło na bardzo podatny grunt. Wyszła z tego istna masakra z KGB w roli głównej, co prawda było paru niepokornych, ale albo szybko wylecieli, albo w końcu przeszli na jedyną, słuszną stronę mocy:

Plakaty cd.

Po długiej przerwie powróciłem do mojej serii plakatów i czuję, że niedługo już ją dokończę🙂 A dzisiaj dwie kolejne postacie: Scout i Pyro:

scout redscout blue copy

pyro bluepyro red

Czapki a sprawa polska

Na swoim blogu Qba [PL] umieścił bardzo ciekawe zestawienie dotyczace czapek. Można się w nim dowiedzieć, ile nasza nacja posiada obecnie czapek, ile szczęśliwców ma więcej niż 4 czapki, a kto ma duplikaty. Polecam.

Przeglądając DeviantArt…

…natknąłem się na kilka ciekawych rzeczy :3

Na przykład te bransoletki z brońmi melee:

TF2_Bracelet_by_kitty_tiky

czy pluszową piłę:

TF2___BONE_SAW_by_L1lyn_0f

albo taką przeróbkę Beatlesów:

Paul_is_Dead____Ringer_by_Keaton2008

Howg!

5 Responses to “Heavy madness”


  1. 1 Spaqin 28 Październik, 2009 o 12:51

    Kocham cię Zwieracz :3

    Biorę plakat ze scoutem z BLU… Mam jeszcze dylemat, ktorego Pyro zaprosić na moją ścianę🙂

  2. 2 Jeffairson 28 Październik, 2009 o 19:33

    A Thirder to ananas.

  3. 3 kico 29 Październik, 2009 o 07:43

    Juz wiem o co Thriderowi chodzilo gdy pisal „komu ty chcesz zaimponowac zwieracz”. A co do meele only to polecam scouty vs heavie np na goldrushu

  4. 4 kico 29 Październik, 2009 o 07:45

    p.s. pewnie polecialo kilka „soviet blocków” i „komunistycznych manifestów” :3

  5. 5 TONY_ 29 Październik, 2009 o 20:40

    Pluszowa piła:D Zomg Zomg I Wanna Wanna!


Skomentuj

Kalendarz wpisów

Październik 2009
Pon T Śr T Pt S S
« Wrz   List »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Archiwum


