Fake updates

Dzisiaj piątek, weekend się zbliża (jak co tydzień), więc będzie trochę lżejszy temat (jakby wcześniej były super ciężkie).

Postanowiłem zebrać w jedno miejsce jak najwięcej podrobionych update’ów do TF2. Poszukując nowych zdziwiłem się nawet ile ich jest. Jedne lepsze, drugie gorsze, jedne znacie innych może nie, może uda mi się was czymś zaskoczyć🙂 Podzieliłem je wg klas:

Scout:

scout_update_artifscouttest

Soldier:

Soldierupdatesoldier_update

Pyro:

pyro_update2_day1PyroDay2pyro2_day3pyro_update2_day5

Demoman:

demomansdemoupdate

Heavy:

heavyupdatewz8

Engineer:

– Engineer Update

TF2_Engineer_Update_by_graveyardpcengineerupdatebj0engywtfengi update WIP

SPy & Engi fake updateSpy & Engi fake update 02

Sniper:

SniperUpdatesniper-update

Spy:

spy_achievements_fake

Inne:

– Guard Dog Update

tf2kiltupdate1animuspromothe duo update (sniper & scout)Project Demolition

— — —

Niebieskie topory dla pyro z druzyny Blue to akurat fajny pomysł. Chętnie bym też zobaczył tryb na 4 drużyny (na 3 też), np każda po 6 osób, z odpowiednim trybem i mapą mogłoby być grywalne.

7 Responses to “Fake updates”


  1. 1 Paluch. 9 Październik, 2009 o 16:11

    WoW… Ja wiedziałem tylko o 1/3 tych updatów, które pokazałeś xD

    A co do 4 drużyn w tf2 – Mogłoby być ciekawie.

  2. 2 Elektryk 9 Październik, 2009 o 19:25

    Obawiam się, że taki update dodający jedną drużynę sporo by ważył (tekstury wszystkich klas w nowym kolerze + hud + tekstury bazy) i byłby baardzo skomplikowany do zrobienia (wymaga przebudowy części logiki gry)

  3. 3 Generał NavarioN 9 Październik, 2009 o 20:07

    Pierwszy update engineera wymiata😉

  4. 4 Dabu 9 Październik, 2009 o 20:54

    Brak niebieskiego topora zawsze mi w TF2 przeszkadzał…

  5. 5 Qba 10 Październik, 2009 o 09:44

    Ha miałem podobną listę w planach, ale dobrze że nie napisałem, bo nawet połowy z tych na oczy nie widziałem😉

  6. 6 TONY_ 10 Październik, 2009 o 23:21

    Coraz więcej takich inicjatyw i bardzo dobrze. Wyobraźnia działa, gdy jest się zmuszonym czekać na oficjalne update’y:)

  7. 7 zwieracz 11 Październik, 2009 o 11:19

    Wyobraźnia ale też i w niektórych przypadkach wykonanie zasługują na uznanie, szczególnie w Guard Dog i Enginner Update, które są bardzo profesjonalnie zrobione: własne strony, kilka dni updateu, oryginalne pomysły, dobry warsztat.


Skomentuj

Kalendarz wpisów

Październik 2009
Pon T Śr T Pt S S
« Wrz   List »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Archiwum


