Chatka Puchatka

Na SourceSDK mamy mini konkurs, a że nie przygotowałem nic na dzisiejszy wpis, to pokażę wam kilka screenów mojej propozycji. Nie wiem czy to rzuca się w oczy, ale każda deska na ścianach to oddzielna bryła (deski są ustawione pod skosem).

chatka_puchatka0007chatka_puchatka0008

chatka_puchatka0015chatka_puchatka0016

chatka_puchatka0017chatka_puchatka0014

I krótki WIP, czyli jak to było:

chatka_puchatka0000

chatka_puchatka0004

chatka_puchatka0009

chatka_puchatka0006

11 Responses to “Chatka Puchatka”


  1. 1 Abrakadabra 26 Sierpień, 2009 o 12:34

    @Zwieracz, powinienieś robić mampki do TF2 bo to wygląda SUPER 😀

  2. 2 Paluch. 26 Sierpień, 2009 o 12:50

    Pytanie, czy jak zrobi jeszcze kilka takich domków to silnik to udźwignie. Source ma masę ograniczeń, co do ilości brushów.

    A domek wygląda naprawdę fajnie 😛

  3. 3 zwieracz 26 Sierpień, 2009 o 13:01

    No właśnie, na mapkę do TF’a to chyba zbyt szczegółowe, jakby dać płaskie ściany to może.

    @powinienieś robić mampki do TF2

    A tu cięzaskoczę, bo mam zamiar jakąś zrobić, tylko szukam oryginalnego pomysłu na lokację. Jak ktoś ma jakieś idee, a sam nie będzie robił to walcie śmiało 😀

  4. 4 Eddy 26 Sierpień, 2009 o 20:10

    Oryginalnego… pomysłu jako takiego nie mam ale może było by to coś co się kojarzy z polską… ;p

  5. 5 Paluch. 26 Sierpień, 2009 o 20:14

    Blokowisko xD

  6. 6 Elektryk 26 Sierpień, 2009 o 20:32

    Centrum handlowe 😀

  7. 7 war3st 26 Sierpień, 2009 o 20:47

    Zaskocze was! Siedziba RED w której jest CP i BLU musi to odbić xD

  8. 8 NavarioN 27 Sierpień, 2009 o 07:59

    Btw. RED to straszne lamki. Za każdym razem gdy budują bazę, to jak nie punkty kontrolne, to tory robią 😛

  9. 9 Dexter 27 Sierpień, 2009 o 08:01

    Każda deska to jeden brush? Ten sam efekt byś uzyskał z odpowiednią teksturą 😀

  10. 10 Paluch. 27 Sierpień, 2009 o 11:27

    A dasz jakiś namiar na tą teksturę? Lub tutka, jak ją stworzyć?

  11. 11 zwieracz 27 Sierpień, 2009 o 15:22

    Chyba chodzi o zastosowanie jednej ze standardowych tekstur. Normalnie, na mapie użyłbym po prostu tekstury, ale tutaj postanowiłem „zaszaleć”.


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s




Kalendarz wpisów

Sierpień 2009
Pon W Śr C Pt S N
« Lip   Wrz »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Archiwum


%d blogerów lubi to: