Jestem pr0

Bo wylosowałem drugą czapkę🙂 padło na czapaję pyro ze śmigiełkiem. Wiem, że ta informacja tylko bardziej wk*rwi co poniektórych, ale musiałem się pochwalić😛

omg czapka :P

Mimo to uważam, że random drop jest ostatnio bardziej niesprawiedliwy niż kiedyś:

arena_ravine O_o

Jutro dam trochę różności ze świata Valve, bo trochę mi się już tego zebrało, a dzisiaj trochę screenów z TF2.

Ostatnio złapałem taki fajny kadr:

(mga)the highlander is looking good!

Przerwa na papierosa:

gentlemen...

A tu prawie to samo, ale strasznie spodobała mi się scenka na dole po lewej, Heavy woła swojego starego kumpla medyka😛 Po prostu lubię ten tłum jaki tworzy się zawsze koło respa przed startem rozgrywki.

pl_goldrush0007

A tu 2 screeny, które zapodałem też na headcrab.pl. Demo ze stickiem zamiast głowy:

[mh]»ŞilξηςєŞτγłę ® is looking good!

I scout z umiejętnością telekinezy:

spalone_ciacho is looking good!

Dobry kryt w odpowiednim momencie może zdziałać cuda, szczególnie łopatą😀

pl_waste0002pl_goldrush0000

A to ujęcie po prostu mi się podoba (ta dynamika…):

magicy polskich stadionĂłw 1910 is looking good!

I pamiętajcie, że na blogu TF2 ukazał się wpis z filmem video o powstawaniu koth_Viaduct i innym video ze świetnym zestawieniem najlepszych farciarskich akcji (niektórzy uważają, że to skill) ostatniego miesiąca (chyba):

Dziwię się, że mnie tam nie było😉

A to poniżej to ruchomy gif, w sam raz na avatar, tylko trzeba kliknąć, żeby zadziałał.

Spy

7 Responses to “Jestem pr0”


  1. 1 Paluch. 24 Sierpień, 2009 o 13:23

    A ja gram tyle czasu i jeszcze nie mam żadnej czapeczki😦

    A ten filmik to dosyć stary jest xD Gif sam robiłeś?

  2. 2 Devil_son 24 Sierpień, 2009 o 15:14

    Masowy drop to zwykle sprawka idlera. Po wykorzystaniu programu i wejściu na serwer jest możliwość iż pokaże się informacja o wszystkich wylosowanych itemach.

  3. 3 zwieracz 24 Sierpień, 2009 o 15:55

    „Gif sam robiłeś?”
    Nie

    „Masowy drop to zwykle sprawka idlera.”
    Myślałem, że to działa tylko na specjalnych serwerach.

  4. 4 War3st 25 Sierpień, 2009 o 07:43

    Oddawaj czapke! Tyle gram i nie moge jej znaleść😀

  5. 5 zwieracz 25 Sierpień, 2009 o 09:54

    muuhahahaa….

  6. 6 dreamerpl 25 Sierpień, 2009 o 11:48

    Congratz Zwieraczu ty ja czapeczki nie mogę zdobyć:/

  7. 7 dreamerpl 25 Sierpień, 2009 o 11:48

    poprawka mial być przecinek po ty :]


Skomentuj

Kalendarz wpisów

Sierpień 2009
Pon T Śr T Pt S S
« Lip   Wrz »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Archiwum


