Garść newsów cd.

Tyle rzeczy się dzieje ostatnio, że musiałem rozbić newsy na 2 części.

6. Jeśli szukacie mnie na Steamie, to uważajcie, bo grasuje tam też inny zwieracz. Na moim profilu jest odnośnik do bloga, tak więc łatwo rozpoznać who is who. Jak widać, mój nick jednak nie jest aż taki oryginalny😉

7. Dodałem nową zakładkę na górze strony: Maps. Możecie tam znaleźć wszystkie zrobione przeze mnie mapy, tzn. odnośniki do wpisów gdzie je po raz pierwszy prezentowałem. Wydaje mi się, że to ułatwi dostęp do mojej twórczości  zainteresowanym.

crashcoursefinal02

8. Crash Course – czyli  nowa kampania zapowiedziana przez Valve, będzie dostępna we Wrześniu, czyli według czasu Valve, gdzieś pod koniec roku. Jak widać zapewnienia o kontynuowaniu wspierania pierwszego Lefta, nie były pustymi słowami. I fajnie🙂 Nowa kampania ma łączyć No Mercy z Death Tollem i ma być krótsza niż dotychczasowe. Może znów zacznę grać w Lefta.

9. Zapomniałem dodać wczoraj info o tej figurce (świeczniku) w kształcie Pyro, stary stuff, ale fajnie wygląda – Pyro statue.

10. Pochwale się jeszcze, kolejny raz moim kufrem. Przedprzedwczoraj dorwałem wreszcie Bonka. Teraz zostały jeszcze czapki.

backpack

11. Podobno za dużo ostatnio piszę o konkursach, ale na tf2maps.net organizują konkurs na najlepszą mapę do Team Fortress 2 w klimatach bagiennych, a strona konkursu jest tak świetnie zrobiona, że nie mogłem się powstrzymać przed napisaniem o tym. Chętni moga pobrać paczkę z gotowymi modelami i teksturami, które pomoga w budowie mapy bagiennej. Ciekawe czy z konkursu wyłonią się jakieś perełki, które zobaczymy później na serwach lub w oficjalnym updatecie.

5 Responses to “Garść newsów cd.”


  1. 1 Dabu 6 Sierpień, 2009 o 19:38

    6. Ta, narzekasz na swój nick, a wpisz sobie Dabu😛. Jeden nawet ma podobny avatar.
    7. Dobry pomysł, tylko czemu „maps”? Myślałem, że to polski blog😉.
    11. Coś ostatnio sporo fajnych konkursów.

  2. 2 zwieracz 6 Sierpień, 2009 o 19:51

    To żeby ludzie z zagranicy się połapali😛
    Chociaż. Może jednak ‚mapy’ będą ładniej wyglądać.

    11. Nom nom… tylko czasu nie ma… i chęci…

  3. 3 Ozi 19 Sierpień, 2009 o 19:26

    Masz czapkę :<

  4. 4 Tryer 25 Październik, 2011 o 18:31

    hehe nieźle


  1. 1 Zwieracz oszalał, itema kupił « zwieracz Trackback o 26 Październik, 2011 o 09:01

Skomentuj

Kalendarz wpisów

Sierpień 2009
Pon T Śr T Pt S S
« Lip   Wrz »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Archiwum


