SMC Mapping Competition 4

Boobies!

Konkurs dobiegł końca, wyniki będą lada moment. Teraz kilka słów podsumowania.

Mapy były 4, bida panie😉 Niby miesiąc to sporo, ale w praniu jak zwykle brakuje czasu. A to wypadnie coś ważnego, a to zmiana koncepcji, lub po prostu się nie chce. Tematem była „Misja na Marsa” jednak nikt praktycznie nie odniósł się jakoś bezpośrednio do tego tematu. Trzy mapy przedstawiały wielkie bazy i tajne kompleksy, w dwóch były rakiety (chyba na Marsa). U mnie był monolit… z Marsa. Mimo wszystko mapy były niezłe, to znaczy nie żeby się jakoś specjalnie wyróżniały, ale poziom był wyrównany. Jakbym miał wybierać najlepszą to wybrał bym…🙂
To może napiszę co myślę o każdej z nich.

Deserted Countdown – zrobiła na mnie chyba największe wrażenie. Widac pożądny warszatat i kilka ciekawych rozwiązań, np: rakieta, pomysłowe wykorzystanie skyboxa, wychodzę na powierzchnię a tu taki mamut stoi. Wyszło świetnie. Fajny pomysł z displacementami przy wyrwach w ścianie. Pierwszy raz spotkałem się z takim rozwiązniem, świetnie siesprawdza przy ścianach z blachy, ale oświetlenie się na tym trochę krzaczy, trzeba by to dopracować, bo efekt zrolowanej blachy jest bardzo realistyczny.

mars002 – Fajny klimat, ale dla mnie trochę za dużol latania w te i wewte, no i to stado zombie kontra łom, to chyba przejdzie do klasyki polskiego mappingu😉 Ale jak już napisałem podobał mi się klimat tej bazy, oświetlenie, trochę jak w AvP.

misjanamarsa – nie grałem w finalną, konkursową wersję mapy, ale pierwsza wersja mi się nawet podobała, miała fajne detale (z początku), atmosferę i easter egga🙂

Phantom of Marsa
Swojej mapy oceniać nie będę🙂 Mały komentarz do opinii w Internecie.
Mapka zebrała ogólnie pozytywne recenzje, co mnie nawet zdziwiło, bo myślałem, że będzie to tylko średniak. Większość osób stwierdziła, że pierwsza część mapy jest najlepsza, bo przypomina trochę HL. Jak widać sentyment do starego HLa jest nadal bardzo silny😉 Nie ukrywam, że cieszę się, że udało mi się taki klimat osiągnąć.
Dalej już było gorzej, narzekaliście na brak logiki podczas walki z Monolitem, nie wiadomo było o co chodzi i dlaczego. Tego się obawiałem🙂
Labirynt z zombie został przyjety pozytywnie, ale niektórzy stwierdzili, że jest zbyt monotony. No i taki miał być, zupełnie bez znaków rozpoznawczych (było trochę krwii), żebyście błądzili w nim w nieskończoność, to jest taka cecha labiryntów😉
Aha i jeszcze jedno, tektura podłogi. W wielkiej hali, czy podczas walki z Antlion Guardem, na podłodze powinna być metaliczna, dosyć jednolita tekstura. Nie wiem dlaczego, ale np, na PlanetPhilip widać teksturę ziemi z piachem czy innym badziewiem. Wszyscy mieli ziemistą teksturę? Ech ten hammer.

PS. Wwracając jeszcze do konkursu. Ddlaczego nie ma żadnej ankiety? Jaka jest punktacja za typowane prze forumowiczów miesjca? 10, 8, 6 itd ?

1 Response to “SMC Mapping Competition 4”


  1. 1 Her Big Tits video tube website 20 Marzec, 2015 o 04:57

    I was suggested this web site via my cousin. I am not positive whether this
    submit is written by means of him as no one else know such
    targeted approximately my difficulty. You’re
    wonderful! Thank you!


Skomentuj

Kalendarz wpisów

Lipiec 2009
Pon T Śr T Pt S S
« Czer   Sier »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Archiwum


