Nie lubię poniedziałku

Iwantobelieve copy

Chcę uwierzyć, że oni już coś zrobili i że To kiedyś wyjdzie.

——————–

A teraz coś z zupełnie innej beczki. Dla graczy Team Fortress 2:

cp_frontline_a1-01

cp_frontline

Ta mapa jest po prostu piękna. Właściwie to będzie, bo nadal jest w trakcie budowy. Jej twórca mrmof znany z takich map jak cp_redfort czy cp_boulder, prowadzi bloga, na którym opisuje kolejne etapy jej powstawania, przedstawia też własne modele stworzone na potrzeby mapki. Zachęcam do zajrzenia – mrmof.com.

Nie wiem jak z grywalnością, ale klimat i wygląd mapy będą najwyższej próby.

Motyw drugiej wojny jest w sam raz dla TF2, nie mogę się doczekać.

ctf_orient_320000

Inny fajny motyw wykorzystuje mapka ctf_orient. Jak sama nazwa wskazuje, będziemy mieli do czynienia z Dalekim Wschodem. Też nie mogę się doczekać, wygląda oryginalnie.😀

Muszę kiedyś zrobić notkę o najładniejszych wg mnie mapach, bo niektóre są fenomenalnymi popisami mapperstwa. (Np ta mapka do Age of Chivarly też zapowiada się nieźle)

—————————-

Pełne wydanie Faktu City 17 w środę!

9 Responses to “Nie lubię poniedziałku”


  1. 1 Abrakadabra 29 Czerwiec, 2009 o 12:15

    Tej mapy cp_frontline już nie mogę się doczekać. Od kilku dni chciałem zagrać coś co dobrze przedstawia lądowanie w Normandii (bo tą bitwą się interesuje) a tutaj nagle zobaczyłem ten projekt. Mam nadzieję że coś z niego będzie

  2. 2 Ozi 29 Czerwiec, 2009 o 17:37

    Ten frontline silnie kojarzy mi się z Wormsami.

  3. 3 zwieracz 29 Czerwiec, 2009 o 18:30

    Mnie się kojarzy z tym fanowskim filmikiem, gdzie na sceny z Szeregowca Ryana nałożono dźwięki z TF2🙂

  4. 4 Ozi 29 Czerwiec, 2009 o 19:04

    W sumie też, w końcu tu i tu mamy lądowanie na plaży aliantów. No ale te kreskówkowe przerysowanie IIWŚ było bardzo widoczne w trójwymiarowych wormsikach i dlatego, może nie kojarzy, ale ta mapa wygląda jak wyjęta prosto z wormsów😛 .

  5. 5 Abrakadabra 29 Czerwiec, 2009 o 20:25

    Ozi, ja też jak spojrzałem na ten obrazek pomyślałem o Wormsach

    „Mnie się kojarzy z tym fanowskim filmikiem, gdzie na sceny z Szeregowca Ryana nałożono dźwięki z TF2 ”

    To jest to- http://www.youtube.com/watch?v=CTGrjcgSeAA

    Skoro już wspomniałeś o Ryanie i Team Fortress to jest też dobrze wykonany filmik który pokazuje scenę przybycia aliantów do plaży Omaha z Szeregowca- http://www.youtube.com/watch?v=0k-dRW6k4ag

  6. 6 dreamerpl 29 Czerwiec, 2009 o 21:04

    Ten filmik był genialny :] a mapka zapowiada się świetnie

  7. 7 zwieracz 29 Czerwiec, 2009 o 23:10

    Hehe, Abrakadabra masz niefart do komentarzy. Ostatnio prawie każdy twój koment ląduje u mnie w spamie, albo czeka na moderację, a to wszystko przez ustawienia zabezpieczeń prze spamem. Jeśli jest 2 lub więcej linków, wtedy wpis jest blokowany. A ty akurat dawałeś linki😀
    Ale już to zmieniłem. Teraz nie powinno być problemów, przynajmniej do 4 linków w komentarzu 🙂

  8. 8 Abrakadabra 30 Czerwiec, 2009 o 10:51

    Zwieracz, dzięki. Zwykle jak pisałem komentarz i podawałem link to musiałem jakoś kilka razy próbować go wysłać a wczoraj to wogóle go nie chciało wyświetlić i u mnie pisało „czeka na moderację”

  9. 9 Dabu 30 Czerwiec, 2009 o 23:04

    I tak serwerów z custom mapami jest tyle co kot napłakał (w końcu wszyscy by tylko grali 24/7 w dustbowla). Więc nie sądzę, żebym kiedykolwiek miał przyjemność zagrać w tą mapę.


Skomentuj

Kalendarz wpisów

Czerwiec 2009
Pon T Śr T Pt S S
« Maj   Lip »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Archiwum


