Fail?

fail

Miałem dziś dać jakiś konkretny wpis… ale nie wyszło🙂

Znalazłem za to moją mapę na Planetphilip. Byłem ciekawy czy w ogóle się ona tam ukaże się. Dzisiaj ze względów czysto badawczych wpisałem w google:  ‚wasteland hl2 map’. 4 wynik skierował mnie do tematu na forum Planetphilip o mojej mapie, yeah!

Okazało się, że mapa nie pasuje do kryteriów strony głównej, bo nie ma w niej walki. W związku z tym rozgorzała tam krótka dyskusja, na temat co powinno, a co nie powinno znaleźć się Planetphilip, możecie wszystko przeczytać w linku poniżej:

http://www.planetphillip.com/forum/showthread.php?tid=898

Pomyślałem sobie, że może dodać do mapki element walki, wystarczyłby łom + 1 headcrab, żeby wpasować się w kryteria🙂 To taka wersja minimal, a może dodam odział Combine, w końcu na dole jest sporo miejsca. Czego się nie robi dla sławy😀 Co o tym myślicie?  Trochę rozgłosu nie zaszkodzi, a walki też nie.

——–

Skoro to wpis o różnych bzdurach to zarzuce jeszcze kilka rzeczy:

1. News o Team Fortress 2 na Diggu z 666 wykopami.

2. Zeta Punch, przeróbka jakieś starej kreskówki z podłożonymi głosami z TF2, jeśli jeszcze jakimś cudem nie widzieliście, to polecam🙂

3. Kolejna krzyżóweczka dla fanów, tym razem dla TF2.

8 Responses to “Fail?”


  1. 1 Artek 12 Czerwiec, 2009 o 14:40

    Jeżeli sława i chwała tego wymagają to trudno-wrzucaj łom i headcrab’a😉 Dla mnie ta mapka jest fajnym doświadczeniem w takiej formie, ale jeżeli ma trafić do szerszej publiki to pewnie, że warto ją zmodyfikować, myślę, że nie straci zbytnio na klimacie. Pozdrawiam.

  2. 2 Abrakadabra 12 Czerwiec, 2009 o 16:19

    Przed chwilą sobie grałem w Gmoda i chciałem poszukać jakiegoś modelu na garrysmod.org. Przeglądam sobie i co widzę? Mapa Wasteland. Klikam i widzę obrazki z twojej mapy. Z ciekawości czy to jest to samo ściągnąłem i odpaliłem. Była to ta sama mapa tylko że na końcu nie było napisów.

    link

    http://www.garrysmod.org/downloads/?a=view&id=69770

    Pisałeś o tym?

  3. 3 Elektryk 13 Czerwiec, 2009 o 10:45

    Ja bym proponował zrobić z tego taką fortece Kombinatu a zadanie miałoby polegać na uratowaniu citizena z tego pomieszczenia z telewizorem i ucieczce porwanym pociągiem😀

  4. 4 Unplugged 15 Czerwiec, 2009 o 11:03

    Pojaw się kiedyś w protokole gg tudzież steamie. Jest wiele spraw do obgadania.

  5. 5 zwieracz 15 Czerwiec, 2009 o 11:20

    Have no fear, zwieracz is here.🙂

    Nu, trochę mnie nie było, a tu od razu tyle rzeczy się dzieje.

    @Abrakadabra dzięki za link.
    Ciekawy ten brak napisów, może ingerowali w mapkę żeby bardziej nadawało się Gmoda? Tylko czemu usunęli autora… Jedyne co mnie martwi to właśnie ciągłe problemy z autorstwem mapy, tzn gdzie się nie pojawia na zachodnich serwisach, to nie wiedzą kto zrobił -_-, Ale z drugiej strony… pierwsza mapka… będą następne, lepsze😀

    @Unplugged – racja, za dużo już czekania.

  6. 6 Abrakadabra 15 Czerwiec, 2009 o 11:41

    @zwieracz- Pomyliłem się. Ci którzy to wstawili nic nie zmieniali. To wina Gmoda. Pod Ep2 działa normalnie

  7. 7 zwieracz 15 Czerwiec, 2009 o 12:06

    Chyba, że tak


  1. 1 HL2 & HL1 SP Maps & Mods - polska baza map i modyfikacjii single player dla Half-Life 2 & Half-Life 1 » Garść informacji… Trackback o 15 Czerwiec, 2009 o 10:14

Skomentuj

Kalendarz wpisów

Czerwiec 2009
Pon T Śr T Pt S S
« Maj   Lip »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Archiwum


